נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איך לעצב ארונות מותאמים לחדר האמבטיה

חלל מעוצב

בין אם יש בביתכם חדר אמבט קטן או גדול, יהיה כדאי לחשוב איך מעצבים אותו והופכים אותו להכי נעים עבורכם. מחפשים אחר טיפים לשיפוץ ועיצוב חדרי רחצה? בואו נדבר קודם כל על עיצוב ארונות מותאמים לחדר האמבטיה.

עיצוב ארונות אמבטיה ב-2020 מתבצע על ידי מספר אנשי מקצוע, חלקם יהיו גם נגרי אומן. בעוד שתוכלו להסתייע בנגרי אומן עבור עיצוב ארונות האמבטיה המושלם, יהיה באפשרותכם גם להסתייע בשירותיה של חברת מטבחים, חברות עיצוב בית, אמבט וכו'. בין אם תחליטו להסתייע באיש מקצוע כזה או בחברה כזו, יהיה כדאי לתכנן את התהליך.

 

תכנון נכון של תהליך שיפוץ חדר אמבטיה והתקנת ארונות

ייתכן שאתם מעוניינים להחליף ידיות לאמבטיה, אולי בכלל את ארונות האמבטיה עצמם, אך דבר אחד בטוח, אתם לא מעוניינים להתפשר על איכות העבודה ואיכות הארונות. בכדי להגיע לתוצאות המספקות אתכם ותואמות את הציפיות שלכם מתהליך השיפוץ, יהיה כדאי לקחת שלל פרמטרים שונים המרכיבים את התמונה המלאה של אמבטיה משופצת.

למשל, אחד הפרמטרים שכדאי לקחת בחשבון בתהליך, הוא הנושא של התאורה בחדר הרחצה. בעוד שאנשים לפעמים שוכחים לשים על התאורה את הדגש הנכון, זוהי טעות לא קטנה. אם תבחרו ארונות מעוצבים לחדר הרחצה אבל לא תשקיעו בתאורה מחמיאה לארונות, הרי שחלק רב מהאפקט המתקבל על ידי הארונות פשוט ייעלם. לכן, במקביל לבחירת ארונות אמבטיה בנס ציונה והאזור, אנחנו תמיד נמליץ לכם גם לבחור תאורה במקביל.

 

ארונות חדר רחצה בעיצוב ייחודי ובמחיר אטרקטיבי

אם אתם מעוניינים לעצב את חדר הרחצה ולא לשבור את קופות החיסכון, אנחנו ממליצים על שלל אביזרים לאמבטיה. בעלויות מאוד נוחות, תוכלו לרכוש אונליין מוצרים מסוגים שונים שניתן לתלות באמבטיה, חלקם נתלים גם בעזרת ואקום. זכרו, מוצרי ואקום למקלחת הם מומלצים ביותר בעקבות העובדה, שהם לא דורשים קידוח עבור תלייתם והתקנתם.

בין מוצרי הוואקום השונים שתוכלו לרכוש אונליין, תוכלו למצוא למשל מתלים למגבות בוואקום, סבונייה לתלייה בוואקום ועוד. בשורה התחתונה, אם תרצו לעצב את חדר האמבטיה ולא להוציא על כך כספים רבים, באמצעות ואקום תוכלו להגיע לתוצאת הכי פנטסטיות.

 

למי כדאי לפנות עבור תכנון והתאמת ארונות אמבטיה מעוצבים?

אם אתם מעוניינים להתאים ארונות אמבטיה לחדר הרחצה, רגע לפני שאתם פונים לנגר אומן, כדאי לבדוק את הקולקציות בחנויות השונות. למשל, בחנות NAVO ART תוכלו לרכוש ארונות אמבטיה מעוצבים לכל דבר, שמגיעים אליכם עד פתח הבית.

מעבר לארונות חדר רחצה, תוכלו למצוא בחנות זו עוד המון פריטים מעוצבים לאמבטיה, אקססוריז לחדר הרחצה ועוד. צריכים ייעוץ נוסף לפני עיצוב חדר אמבט? ניתן בימינו לקבל ייעוץ אונליין וגם דרך אמצעים אחרים. המומחים של NOVA ART ממתינים לפנייה שלכם. בהצלחה!

חדר מדומה
חדר מדומה
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
חלל ביתי
3 יתרונות בקולט אדים בדירה

במשך השנים האחרונות אנחנו יכולים לראות טכנולוגיות מהפכניות ביותר נכנסות לבית שלנו ומשדרגות משמעותית את אורח חיינו. לעיתים, אין