נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

באילו רשתות חברתיות הכי מומלץ לשווק ולפרסם?

אינסטגרם

הרשתות החברתיות היום הן חלק בלתי נפרד מהחיים של כל אחד ואחת מאיתנו.

כן, אתם יכולים לעלות על אוטובוס ולראות איך זה שיושב לידכם גולל את מסך הפייסבוק שלו, איך זאת שיושבת מלפניכם מגיבה לחברה הכי טובה שלה באינסטגרם, וגם אתם בעצמכם מוצאים את עצמכם מדי פעם

גוללים ברשתות, עם או בלי לשים לב.

היות והרשתות החברתיות מקבלות נפח משמעותי כל כך בחיי היום יום של כולם, הן הופכות לקרקע פוריה מאוד לשיווק ולפרסום.

יצאנו לבדוק באילו רשתות חברתיות הכי מומלץ לשווק ולפרסם, וחזרנו עם תשובות שאולי יפתיעו אתכם.

 

בעלי עסקים? אתם לא יכולים בלי פרסום ושיווק ברשתות החברתיות

אם אתם בעלי עסקים, לא חשוב מאיזה תחום – החל מתחום המסעדנות, דרך תחום המלונאות ועד תחומי הקוסמטיקה והביוטי, אתם בהחלט חייבים להכיר רשתות חברתיות שבהן הכי מומלץ לשווק ולפרסם.

בין אם תבחרו ברשת כמו פייסבוק ובין אם ברשת כמו טיקטוק, דעו שהפלטפורמות האלו הן אלו שיכולות לעשות את ההבדל בעסק שלכם, ולהפוך אותו מעסק קטן ונישתי לעסק גדול ומרוויח.

 

באילו רשתות חברתיות הכי מומלץ לשווק ולפרסם – הכירו את האפשרויות שלכם

אז הבחירה ברשתות חברתיות לשיווק ולפרסום היא בחירה שצריכה להיעשות על פי כמה וכמה גורמים, ולא סתם כשליפה אקראית מהמותן:

  1. מי קהל היעד שלכם? אתם צריכים להגדיר בצורה מפורטת וברורה את קהל היעד שלכם, על מנת לדעת כיצד לשווק לו. לצורך הדוגמה, בני הנוער של היום כבר ממש לא נמצאים בפייסבוק, אלא בטיקטוק ובאינסטגרם. לעומת זאת, אם קהל היעד שלכם הוא אנשים מבוגרים יותר, בגילאי 35 ומעלה – פייסבוק הוא המקום בשבילכם.
  2. סוג העסק שלכם – סוג העסק שלכם הוא קריטי לבחירת הרשתות החברתיות שבהן תשתמשו לצורך שיווק ופרסום. פרסומים של עולם הרפואה, לדוגמה, לא משתלבים עם הקלילות והפאן של רשת הטיקטוק, לצורך הדוגמה, אבל יוכלו בהחלט להתאים לפייסבוק. לכן, חשוב לקחת גם את זה בחשבון.
  3. התקציב שלכם – רשתות חברתיות מתמחרות את הפרסום והשיווק בהן בהתאם לכל מיני נתונים, כמו כמות הגולשים הנמצאים בהן, כמות החשיפה לפוסטים ועוד. לכן, דעו מה התקציב שלכם מאפשר לכם לעשות, וגשו לעניין בהתאם.

 

הרשתות החמות ביותר היום – אינסטגרם וטיקטוק

אין ספק שבשנים האחרונות רשתות האינסטגרם והטיקטוק מקבלות נפח הרבה יותר גדול מאשר רשתות אחרות, והופכות להרבה יותר רלוונטיות. לכן, חשוב להכיר בכך שהרשתות האלו הן האפשרות הכי חמה שלכם לשיווק ופרסום, כולל בפוסטים, סטורי, שיתופי פעולה עם ידוענים ועוד.

 

איך בכלל ניגשים לזה?

על מנת להבין באילו רשתות חברתיות הכי מומלץ לשווק ולפרסם עבור העסק שלכם, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע. פנו לחברה מקצועית שמציעה שירותי שיווק ופרסום מהשורה הראשונה, ותוכלו להתחיל את הדרך שלכם אל עבר ההצלחה.

אפליקציות

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל