נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

בחירת עו"ד במקרה של רשלנות רפואית – איך עושים את זה נכון?

פטיש זהב

עו"ד רשלנות רפואית הוא זה שיכול להכין עבורכם כתב תביעה מנוסח היטב, לאתר עבורכם מומחה רפואי אמין ומקצועי, לנהל עבורכם הסכם פשרה, או לייצג

אתכם נאמנה בבית המשפט.

כל זה בתנאי שיש לכם עו"ד רשלנות רפואית ראוי לשמו. אז איך בוחרים עו"ד כזה?

 

מהו עו"ד רשלנות רפואית?

דיני רשלנות רפואית שייכים לתחום המשפטי של דיני נזיקין.

מכאן נוסע שעו"ד רשלנות רפואית, בשמו הרשמי הוא בעצם עו"ד נזיקין. לכן, הכלל הראשון בחיפוש אחר עו"ד רשלנות רפואית טוב הוא להבין אם יש לו התמחות מסודרת בתחום תביעות נזיקין, בדגש על תביעות רשלנות רפואית.

 

בין תביעות רשלנות לבין תביעות ביטוח

עמים רבות תחום הנזיקין נושק לתחום הביטוח. בעיקר בגלל שבמקרים רבים של תביעות רשלנות רפואית, יש עילה מספקת גם כדי להפעיל את הביטוח. לכן, עו"ד רשלנות רפואית ראוי לשמו הוא עו"ד נזיקין, שיש לו גם התמחות בתביעות ביטוח ויכול לתת לכם שירות מקיף, שנוגע בשני התחומים באותה מידה של מקצועיות.

 

ותק וניסיון

כל תחום משפטי בישראל הוא מסועף, מורכב ועמוס פרטים קטנים שצריך להכיר. משום כך, ותק וניסיון הם פרמטרים חשובים שכדאי לבדוק לפני שבוחרים עו"ד רשלנות רפואית.

עו"ד בעל ניסיון יכול בקלות ובמהירות רבה יותר, לאתר לכם מומחה רפואי מתאים, להכין כתב תביעה משכנע, לעמוד איתן מול עורכי הדין של הנתבעים כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולהשיג עבורכם את הסכום המקסימלי של פיצויים.

 

כימיה אישית

אם אתם עומדים בפני תביעת רשלנות רפואית, יש להניח שתצטרכו לבלות פרקי זמן ניכרים בחברת עורך הדין שלכם. בנוסף, תביעות רשלנות רפואית הן לעיתים קרובות תביעות רגישות, המצריכות מצדו של עורך הדין מידה רבה של רגישות, מקצועיות ובגרות.

לכן, כאשר אתם נפגשים עם עו"ד מועמד לתפקיד, בדקו איך הוא מתנהל מולכם, איך הוא מתבטא, עד כמה הוא נכון לעזור, חדור תחושת שליחות ומבין את הלך הרוח שלכם.

 

התמחות ספציפית

אין זו חובה, אבל במקרים רבים רצוי למצוא עו"ד בעל התמחות ספציפית, או לפחות ניסיון ספציפי לתחום התביעה שלכם. כך למשל במקרה של תביעה בגין רשלנות רפואית על רקע מתן אוטונומיה למטופל, או רשלנות רפואית במקרה של לידה וכן הלאה.

לסיכום, עו"ד רשלנות רפואית נדרש למידה רבה של מקצועיות וניסיון כדי להצליח ולכן כדאי להקדיש זמן ומחשבה לבחירה של עו"ד מתאים. התאמה יכולה להיות על בסיס אישי, על בסיס מחיר, על בסיס ידע מקצועי או כולם גם יחד. למידע נוסף בנושא לחצו:  ddlaw.co.il

 

איש משפט

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
הבנת משמעותו של תיקון 190
הבנת משמעותו של תיקון 190

תיקון 190 הוא שינוי חקיקתי משמעותי שזכה לתשומת לב ועורר ויכוחים בין מומחים משפטיים וקובעי מדיניות. במאמר מפורט זה,