נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

דורות עילית – עיר חרדית חדשה

עיר חדשה

בימים אלו ממש מוקמת עיר חדשה בישראל אשר מיועדת למגזר החרדי, ומאפשרת למשקיעים לרכוש קרקעות אטרקטיביות אשר .יניבו תשואה גבוהה ביותר בעתיד. כל הפרטים לגבי העיר החדשה דורות עילית – במאמר הבא

דורות עילית – העיר החרדית החדשה

זה לא סוד כי המגזר החרדי כמו גם המגזר הכללי סובל מזה שנים רבות ממחסור בעתודות קרקע, ועל כן מחירי הדיור בישראל נחשבים לגבוהים ביותר בעולם המערבי. יחד עם זאת, אנו עדים לכך שכיום ישנם פרויקטים רבים ברחבי הארץ אשר עוברים מהפכה של ממש, וזאת לאור הפשרה של קרקעות למכירה בעבור הציבור הרחב, אשר עתידות להפוך לבנייני מגורים כמו גם משרדים. העיר החדשה דורות עילית מהווה  את חוד החנית בענף הנדל"ן, וזאת לאור העובדה כי מדובר בקרקע חקלאית פרטית אשר נמצאת בימים אלו ממש בתהליכי הפשרה ותכנון, כאשר התוכנית המהפכנית הזו מקבלת תמיכה של כל הגורמים הרלוונטיים בכדי להקים את העיר במהירות האפשרי.

התוכנית זוכה לסיוע של משרד השיכון, כמו גם נציגי הציבור החרדי אשר  תומכים בקידום הפרויקט ועל כן כיום ניתנת הזדמנות חסרת תקדים למשקיעים לרכוש קרקע חקלאית אשר בעתיד הקרוב תופשר, כאשר מדובר בשטח של 3,000 דונם של בנייני מגורים כמו גם מסחר.

 

השקעה בדורות עילית – למען הדורות הבאים

באמצעות רכישה של קרקע חקלאית ביישוב תוכלו להבטיח את עתיד המשפחה שלכם, הן לצרכי מגורים והן לצרכי השקעה, וזאת לאור העובדה כי מדובר באפשרות לרכישה של קרקע במחיר חסר תקדים אשר ניתן לפרק זמן מוגבל מאוד. מדובר בקרקע אשר ממוקמת באחד האזורים המבוקשים ביותר בישראל, כרבע שעה מצומת מורשה ובסמוך לרכס הרים אשר משקיף לנוף מדהים של כל גוש דן. בנוסף, העיר החדשה ממוקמת בסמוך לערי המרכז כדוגמת פתח תקווה ובני ברק,  ועל כן מדובר בעיר עתידית אשר תניב בעבורכם תשואה נאה ביותר לטווח הארוך.

 

רכישת קרקע חקלאית באמצעות אפיקים רוזנטלר

חברת אפיקים רוזנטלר היא המשווקת הרשמית של הקרקעות ביישוב ומאפשרת לכל משקיע לקבל מעטפת מקצועית אשר תניב לו את התשואה הטובה ביותר, תוך שמירה על האינטרסים הכלכליים כמו גם התעדכנות שוטפת לגבי מצב הקרקע ומתי היא תופשר. כאמור, לאור העובדה כי מדובר בתוכניות אשר מקודמת ע"י כלל הגורמים הרלוונטיים, הפשרת הקרקעות עתידה להתרחש ממש בטווח הזמן הקרוב ועל כן יש להקדים ולבצע את ההשקעה תוך שימת דגש על ההשקעה אשר הדבר יניב כמו גם העובדה כי מדובר בהזדמנות הטובה ביותר בישראל, זאת לאור העובדה כי במדינה אין כמעט עתודות בנייה ועל כן מדובר בהזדמנות נדירה אשר תזניק את עתידכם בצורה משמעותית. לקבלת מידע נוסף, היכנסו לאתר של אפיקים רוזנטלר בכתובת https://dorot-illit.co.il ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם.

עיר חדשה
עיר חדשה
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן
שעון בית ומטבעות
3 טיפים לבחירת מתווך

רבים מאתנו שמעו על המקרה המצער שאירע לזוג צעיר שרכש דירה בתל אביב לפני כמה ימים באמצעות מתווך. מקרה