נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

5 דרכים לחסוך הרבה כסף ללא מאמץ

loufre / Pixabay

מעוניינים לחסוך כסף מבלי לצאת מהבית? להלן 5 דרכים לחסוך הרבה מאוד כסף, מבלי להתאמץ.

כיצד נחסוך כסף מבלי להתאמץ?

חיסכון כספי מהווה בעבור רבים בציבור הישראלי הזדמנות מצוינת לקבל אינפורמציה, ובכך לבצע סדר וכתוצאה מכך – גם חיסכון כספי. אספנו בעבורכם חמישה דרכים בהם תוכלו לחסוך כסף, ללא מאמץ ואפילו מבלי לצאת מהבית. להלן הפרטים:

קופות חיסכון
קופות חיסכון
  1. קבלת המלצות – קבלת המלצות מחברים ובני משפחה אודות שירותים, יכולה לחסוך בעבורכם אלפי שקלים מיותרים. למעשה, בעידן הדיגיטלי ניתן לקבל המלצות לגבי שירותים מסוימים כמו גם פרויקטים אשר יכולים להניב לכם חיסכון משמעותי בכסף, וזאת ע"י ביצוע חיפוש במנוע החיפוש של גוגל או באמצעות הרשתות החברתיות.
  2. קריאת דוחות באמצעות אנשי מקצוע – דוחות מהבנק, ביטוח, שירותי רפואה וכו' אשר מתקבלים מדי חודש או רבעון מעניקים לכם הזדמנות לבדוק בדיוק כמה אתם משלמים, ובעבור מה. על כן, חשוב מאוד בעת קבלת הדו"ח לקבל ייעוץ ממומחה לתחום, וזאת על מנת להעמיק בדו"ח ולקרוא גם את הסעיפים הנחבאים, בכדי שתוכלו לבטלם או לנסות להוריד את גובה הפרמיה, לשם חיסכון כספי וכן קבלת אינפורמציה מהותית בעבורכם.
  3. לאתר ביטוחים ישנים – אחת ההוצאות המשמעותיות ביותר בעבור כל אדם נעוצה בתשלום אודות ביטוח. למעשה, מיליוני אזרחים ישראלים מחזיקים בכפל ביטוחי אשר מהווה מדי שנה הוצאה של מיליוני שקלים של כלל הציבור, אולם כעת ניתן לבצע איתור של ביטוחים ישנים באמצעות פלטפורמות דיגיטליות ובליווי אישי לכל אורך הדרך. מדובר בפלטפורמה פשוטה אשר מצריכה מכם הקלדה של שם, שם משפחה וכן תעודת זהות ולאחר מספר ימים לקבל דו"ח מפורט ומקיף אשר מציג האם אכן יש כפל ביטוחי, כמו גם אפשרות להוזלה משמעותי בגובה הפרמיה. למידע נוסף, היכנסו לאתר בכתובת https://harhabituach.co.il.
  4. אי חלוקה לתשלומים – הדרך הקלה ביותר לחיסכון בעלויות היא ע"י הפחתה בביצוע של תשלומים בעבור שירותים/מוצרים, וזאת לאור העובדה כי חלוקה לתשלומים מחייבת גם תשלום ריבית, אשר עלול להיות במקרים רבים גבוה מאוד. על כן, מומלץ שלא לבצע תשלומים בעבור שירותים, אלא אם נדרש מבחינה תקציבית. בנוסף, מומלץ להשתמש רק בכרטיס אשראי אחד, ולבטל את האחרים בכדי להוזיל את עלויות אחזקת האשראי, אשר עלולה להגיע גם לאלפי שקלים מדי שנה, בגין ריבית.
  5. התארגנות קבוצתית – יודע כל אדם כי השלם גדול מסך חלקיו, ועל כן בדקו אפשרות להתאגדות של בני משפחה, חברים ועמיתים לעבודה בכדי לקבל שירותים/מוצרים. הסיבה לכך היא שע"י התאגדות תוכלו לקבל מחירים טובים יותר וזולים בעשרות אחוזים. למעשה, התאגדות של קבוצה מאפשרת לכם לבצע מו"מ מול נותני שירותים, והיא מומלצת בעיקר לצורך יציאה לחופשה, רכישה של רכב חדש או פוליסות שונות.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
לחיצת יד
הכירו את אמות

משרד להשכרה הוא האופציה המועדפת ביותר עבור מי שמחפש פרטיות מוחלטת יחד עם יתרונות נוספים הקיימים במתחמי עבודה שיתופיים.

חיפוש בניירות
מי מומחה להחזרי מס?

חלק מאזרחי המדינה כבר מודעים לעובדה שבכל סוף שנת מס יש לבדוק האם מגיע החזר מס ממס ההכנסה. מדובר