נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

האם קוסם ליום הולדת מחלק הפתעות לילדים?

קוסם מקצועי

אטרקציה של הזמנת קוסם לימי הולדת היא פופולארית במיוחד, ומאפשרת חוויה של הנאה, הפתעה, וגיבוש לקבוצת הילדים והילדות שהגיעו לחגוג באירוע. קוסם מקצועי מסוגל לרתק קהל של ילדים במשך שעה או שעתיים, ואין ספק שמדובר באומנות שבהחלט שווה את ההשקעה!

למי מאיתנו שערך בירורים לגבי הזמנת קוסם- בוודאי גיליתם שקוסם בימינו, מספק שירותים אטרקטיביים נוספים מעבר להופעת הקסמים. ישנם קוסמים המציעים שירותים כמו לימוד קסמים, טקס מיוחד עם עוגת יום ההולדת, עיצוב בלונים, ועוד. כמו כן, הורים לעתים מעוניינים לדעת, האם קוסם שיזמינו ליום ההולדת יחלק הפתעות לילדים, בנוסף לשירות מופע הקסמים?

 

הזמנת קוסם ליום הולדת

אין ספק שהזמנת קוסם ליום הולדת של ילד או ילדה, טומנת בחובה חוויה בלתי נשכחת. אין זה סוד שילדים אוהבים קסמים, ועולמם כולו הוא קסום ויצירתי גם בחיי השגרה היומית. ילדים תמיד אוהבים לדמיין, לפנטז, ולחוש כאילו הם נסחפים לתוך אגדה…לכן, אין זה פלא שילדים אוהבים קסמים, ובייחוד כאלו שהם טובים ומפתיעים, עד לרמה שהם מאתגרים את הילד וגורמים לחשוב שאולי…אולי יש כאן באמת קסם אמיתי? מסיבה זו בדיוק- הורים רבים בוחרים בקוסם להפעלת יום ההולדת של ילדיהם, ומעוניינים לשכור קוסם טוב- שיוכל לרתק את הילדים במשך דקות ארוכות ולהעניק להם חוויה בלתי נשכחת.

קוסמים פונים לקהלים שונים, ועובדים גם עם מבוגרים, ולא רק עם ילדים. לכל קהל יש התנהלות מאוד שונה, ולכן גם המופע מקבל אופי שונה. קהל של ילדים הוא אינו פשוט לתפעול, היות והם נוטים לאבד סבלנות מהר יחסית, ועל מנת לתפוס את תשומת ליבם לאורך זמן- דרושה מיומנות גבוהה. לאחר שביררנו ומצאנו קוסם טוב ומומלץ, נרצה לוודא מספר דברים נוספים וחשובים- לטובת תיאום הציפיות שלנו מול הקוסם לקראת האירוע.


שירותים נוספים של קוסם יום הולדת

למי מאיתנו שבירר לגבי קוסם ליום ההולדת, בוודאי ראינו- שקוסמים כיום מציעים שירותים רבים נוספים מעבר למופע הקסמים עצמו. חלק מהקוסמים מציעים לימוד קסמים בעת האירוע, עיצוב בלונים, ואפילו חלוקת הפתעות לילדים! תמיד נרצה לוודא מול הקוסם מה כוללת הצעת המחיר שנקבל ממנו, כיוון שלרוב- הזמנת שירותים נוספים מעבר למופע הקוסמות תעלה את המחיר בהתאם.

חלוקת הפתעות ע"י הקוסם ביום ההולדת היא אטרקציה נהדרת, וזאת עקב כמה סיבות. ראשית כל…האם יש ילד או ילדה שלא אוהבים מתנות? כנראה שלא! חלוקת הפתעות בכל מצב תעלה את המורל באירוע ותפנק את ילדינו, ולכן היא מומלצת בחום. סיבה נוספת היא, שהילדים לא יצפו לכך שהקוסם יחלק להם מתנות, ואפקט ההפתעה יגביר את ההנאה שבקבלת המתנה! וסיבה שלישית היא, שהעניין חוסך מאיתנו ההורים- התעסקות נוספת בקניית הפתעות לילדים, ולכן מוריד מאיתנו טרדות מיותרות שנערמות על בחירת קוסם, הזמנת האורחים והכנת מקום האירוע.

הורים רבים המעוניינים לחגוג לילדיהם בדרך יצירתית- בוחרים להזמין קוסם ליום ההולדת. קוסם מקצועי יודע להתנהל בצורה כזו, שתרתק קהל של ילדים במשך דקות ארוכות, ותעניק להם חוויה בלתי נשכחת של הנאה, הפתעה וגיבוש. הורים רבים המבררים לגבי קוסם ימי הולדת- מגלים שישנם שירותים נוספים שאותם הקוסם מציע, ואין הדבר מסתכם אך ורק במופע הקסמים. חלק מהקוסמים מחלקים הפתעות לילדים- וזו אחת האטרקציות המבוקשות ע"י הורים המזמינים קוסם ליום ההולדת של ילדיהם. חלוקת הפתעות לילדים ע"י הקוסם היא מהנה וחווייתית לילדים, ומהווה חיסכון משמעותי של זמן והתעסקות עבור ההורים המארגנים.

מקל קסמים
מקל קסמים
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים