נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

הכירו את אמות

לחיצת יד

משרד להשכרה הוא האופציה המועדפת ביותר עבור מי שמחפש פרטיות מוחלטת יחד עם יתרונות נוספים הקיימים במתחמי עבודה שיתופיים. ניתן למצוא משרדים להשכרה במגוון גדלים (ומחירים), כאשר חלקם מגיעים כאשר הם מרוהטים, מעוצבים, ומוכנים להשכרה מידית.

חללים אלו ממוקמים בלוקיישנים מבוקשים, ולפיכך השכרת משרד תאפשר לכם לפתוח דלתות עבור העסק שלכם, וליהנות מחיי חברה וצמיחה מהירה יותר של העסק או החברה שלכם.

 

רכישת משרד לעומת השכרה

כאשר יש לבחור בין רכישת משרד – שישמש את החברה באופן קבוע – לבין רכישת משרד יש לשקול מספר היבטים מרכזיים. כל בעל עסק מכיר את ההתלבטות הזו ונתקל בה בשלב כלשהו בחייו המקצועיים.

רכישת משרד היא התחייבות גדולה – ולאור מצב הנדל"ן היום, לא בטוח שאפשר לעמוד בה. אם אינכם מעוניינים להכניס את עצמכם להתחייבות גדולה מדי או למצב שבו אחזקת המשרד כבדה מדי ומזיקה לעסק כולו, מוטב לבחור באופציה של משרדים להשכרה.

 

המשרד שלכם – הצרכים שלכם

קשה לעזוב משרד הנמצא בבעלותכם, ובמקרה ובו המשרד איננו תואם יותר לצרכים של העסק שלכם, יש למצוא קונים או שוכרים חדשים – דבר שלא כל כך קל לעשות. לעומת זאת, בהשכרת משרד יש להוסיף לחוזה סעיף גמישות ליציאה.

סעיף זה ייאפשר לכם לעזוב את המשרד הנוכחי אם הוא קטן מדי עבור העסק המתפתח שלכם. עבור בעלי עסקים רבים (שאינם שייכים לתאגידי ענק בעלי תקציבים בלתי מוגבלים), השכרת משרדים היא אופציה טובה יותר כמעט בכל המקרים.

 

עלויות נוספות בהשכרת משרד

  • דמי ניהול \ אחזקה – כלולים בעלות החודשית של הוצאות העסק, ונקבעים על פי סל השירותים הניתן בבניין. לרוב שירותים אלו כוללים ניקיון של השטחים הציבוריים, מעליות, ביטחון, ושמירה וטיפול על מרכות האינסטלציה, האיטום, ומיזוג האוויר.
  • חניה – שימו לב האם המשרד מציע חניה בתשלום \ חניה חופשית, חניה בבניין או במגרש. ישנן חברות שמשלמות את עלות דמי החניה של העובדים.

 

אמות – חברה להשכרת משרדים

חברת אמות מחזיקה במגוון רחב של משרדים, בבניינים שונים בכל רחבי הארץ ובערים המרכזיות – תל אביב, ירושלים, פתח תקווה, וכן ברחובות, ראש העין, נתניה, גבעתיים, חיפה, רמת גן, באר שבע, ועוד.

החברה, שנוסדה בשנת 1964 כחברה פרטית, הונפקה לראשונה בבורסה לניירות ערך במאי 2006, והנה עוסקת בניהול, השכרה, אחזקה, ייזום ופיתוח של נכסים מניבים בישראל. בבעלות החברה ישנם 123 נכסים שונים, ביניהם משרדים להשכרה.

 

לסיכום

העסק מתפתח וגדל, ואתם חושבים על מעבר למשרד? נהדר. בין בחירה של רכישה ואחזקה של משרד בבעלותכם לבין השכרת משרד מחברה חיצונית יש הרבה פרמטרים שיש לשקול בקפידה.

להשכרת משרד על ידי חברה מוכרת ואמינה (כמו חברת "אמות") ישנם יתרונות רבים ששווה להכיר, לפני שמחליטים על צעד מחייב כמו רכישת משרד.

מטבעות

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
חיפוש בניירות
מי מומחה להחזרי מס?

חלק מאזרחי המדינה כבר מודעים לעובדה שבכל סוף שנת מס יש לבדוק האם מגיע החזר מס ממס ההכנסה. מדובר