נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

הכירו את מרכז אתרוג

הדרכת הורים

מרגישים שאתם זקוקים לשינוי בחיים? זקוקים להדרכת הורים, ייעוץ זוגי או טיפול פסיכולוגי? מרכז אתרוג בחדרה מזמין אתכם לאבחן, לטפל ולמקד את תשומת הלב שלכם בכל מה שמונע ממכם להיות מאושרים. במרכז תוכלו לפגוש מטפלים מיומנים ובעלי הכשרה מקצועית ונסיון רב בטיפול במגוון דרכים שיתאימו בדיוק בשבילכם. 

 

מרכז אתרוג

מרכז אתרוג בחדרה הוקם מתוך מטרה להוות מקום בטוח ומכיל לכל מי שנתקל בקשיים רגשיים, לימודיים, חברתיים או זוגיים או יכול להפיק תועלת רבה מטיפול פסיכולוגי. במרכז אתרוג מטפלים אנשי מקצוע מוסמכים ומיומנים בעלי נסיון רב בהדרכת הורים, בייעוץ זוגי ובטיפול רגשי.

המרכז אינו מגביל את עצמו למתודה אחת אלא מקיים מיזוגים בין שיטות טיפול על מנת להביא להתאמה מלאה לצרכיו של כל מטופל, מעין 'תפירה אישית' של שיטות הטיפול המקובלות כיום למידותיו של כל מטופל.

הדרכת הורים

מה תוכלו לקבל במרכז אתרוג?

מרכז אתרוג מציע טיפול מכל סיבה שהיא לכל מי שמרגיש שאינו ממצה את הפוטנציאל החברתי, הלימודי, התעסוקתי או הזוגי ומעוניין להביא לשיפור משמעותי בתחומים אלו באמצעות אבחון הקשיים, בירור הסיבות להם וטיפול בהם. להלן תחומי הטיפול הקיימים במרכז:

  • טיפול זוגי ומשפחתי
  • טיפול פסיכולוגי בילדים
  • טיפול פסיכולוגי במבוגרים
  • מחלות נפש
  • הדרכת הורים
  • אבחונים מסוגים שונים

 

אבחון

על מנת שהטיפול יהיה מוצלח והמטופל יתחיל להרגיש שיפור משמעותי בחייו יש צורך להכיר כל אחד לעומק. באמצעות אבחון פסיכולוגי או פסיכודיאגנוסטי נוכל למפות את מסלול חייו של כל מטופל ולהבין היכן נוצרו הקשיים ומדוע. בדרך זו נמקד את הטיפול בהבנת הקושי ותיקונו וניתן יהיה להבין מדוע יש קושי במציאת חברים, סובלים מחרדות או פחדים, נוטים לרגזנות או המנעות מדברים מסויימים.

התאמת טיפול

לאחר האבחון ניתן יהיה להתאים לכל מטופל את הטיפול האידיאלי עבורו על מנת להשיג את מטרות הטיפול. ניתן גם לשלב בין מתודות על מנת להביא ליעילות מקסימלית של הטיפול. במרכז אתרוג מטפלים באמצעות טיפול פסיכולוגי פסיכודינמי, קוגניטיבי – התנהגותי, פסיכותרפיה אינטגרטיבית ובנוסף גם טיפול באמנויות, תנועה ומוסיקה.

 

הדרכת הורים

על מנת לדעת כיצד לעזור לילדינו המתמודדים עם קשיים שונים מומלץ לקחת הדרכת הורים. הילד הגדל בסביבה תומכת, קשובה ובעלת כלים לסייע לו במצבים רגשיים שונים, חש בטחון עצמי רב יותר והערך העצמי שלו גדל. לכן חשוב כל כך לקבל כלים מעשיים לסייע לילדינו ולאפשר גם לעצמנו את המקום שבו נוכל לשתף, לחלוק, ולקבל הדרכה מקצועית.

 

לסיכום

מרכז אתרוג מציע מגוון רחב של טיפולים שיאפשרו לכם להבין מה מונע ממכם להצליח בלימודים, בחיים האישייים, בעבודה ובזוגיות וליהנות מטיפול משמעותי שיעזור לכם להתגבר על חרדות, קשיים, בעיות בזוגיות ועוד, כדי שגם אתם תוכלו לממש את הפונטציאל שלכם ולחיות חיים בריאים ומאושרים.

הדרכת הורים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
איך נשמור ביחד על כדור הארץ
איך נשמור ביחד על כדור הארץ

שמירה על כדור הארץ היא אחת מהאתגרים הגדולים שאנו ניצבים מולם בעידן הנוכחי. עם עליית טמפרטורות החממה, החימום הגלובלי

ניתוח ירך
4 טיפים להתאוששות מניתוח ירך

התאוששות מניתוח ירך יכולה להיות מורכבת, היא דורשת מחוייבות והשקעה בשביל שהניתוח המורכב יצליח. לכאורה לאחר הניתוח הבעיה נפתרה,