נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

הכירו את סידרת Summit של גרילי הגז של Weber – המלצה רותחת

גריל מצויר

גרילי הגז של סדרת סאמיט (  Summit ) מבית המומחית העולמית למוצרי ברביקיו – חברת וובר, מגיעים מצוידים כמעט בכל תכונה שתוכלו לחשוב עליה כשאתם מחפשים את מנגל הגז הכי טוב בשוק. בקרב דגמי המנגלים של סדרת סאמיט, תוכלו למצוא דגמים מדהימים כדוגמת גריל ה – S670 שבאים עם שישה מבערים עיקריים שמשלים אותם גם צורב צד, מתקן אינפרא אדום לצליית בשר, מבער ייעודי עבור צריבה, ותיבת עישון עם מבער מעשן.

בסך הכל, על הגריל הזה לבדו יש לכם מכלול מרשים של 10 מבערים ו – 10 ידיות הפעלה (מוארות) ששולטות בהם. עם מפרט מרשים שכזה, אין כל ספק כי סדרת מנגלי ה – Summit הינה קו מוצרי הגריל האולטימטיביים של וובר.

 

וואו, עשיתם לי תיאבון! אבל רגע, באמת שווה לי להשקיע במנגל גז כל כך מתקדם?

חברת וובר מספקת מדיניות אחריות ותמיכה מצוינת, כך שתוכלו להוציא לכל הפחות 10 שנים טובות מהגריל הזה, לכאן או לכאן. סדרת סאמיט, קו גרילי הגז של חברת וובר, מייצג את הטוב ביותר שיש לוובר להציע. דגם S670, אותו הזכרנו מוקדם יותר, הוא המוצר הגדול ביותר בקו המוצרים של סאמיט, והוא בהחלט גריל גז אטרקטיבי למראה ומרובה פונקציות.

מה שתרוויחו כאן עבור כספכם הוא בהחלט תמורה מלאה, שכוללת כאמור שישה מבערים, גריל גז, עם צורב צד, תיבת עישון בעלת חום גבוה, ומשטח צריבה עם מבער מסתובב באינפרא אדום. בנוסף לזה מציע הS670 מסדרת הסאמיט גם גריל מיוחד לצליה וצריבה מתקדמת של בשר שמגיע עד עוצמת חום  גבוהה במיוחד.

 

האם המנגלים המתקדמים של סדרת סאמיט מסובכים לשימוש?

נהפוך הוא! היופי במוצרי המנגל המתקדמים מבית וובר הוא דווקא הפשטות שבשימוש.
חברת וובר מייצרת מערכת גריל שמייצר חום משמעותי ומעולה לצליית בשרים בזמן קצר, עבור פחות דלק מהמתחרים ומספקת רמה מקצועית של חום אפילו בבישול. יחידות הברביקיו בסדרת הסאמיט יעשו למעשה כל מה שהיית רוצה שגריל גז יעשה, ועוד הרבה מעבר. כל זאת, בנוסף ליחידת אחסון נוחה שמציעה לך מקום יעודי לאחסן בו את רכיבי המנגל ומזלגות הגריל, ומערכת שקל לנקות לאחר השימוש.

סדרת Summit של גרילי הגז של Weber – חווית ברביקיו מומלצת בחום

בסך הכל מדובר בגרילי גז נהדרים באמת, כך שאם אתם חזקים במנגל, ורוצים גריל גז מקצועי ואיכותי שיחזיק מעמד לאורך זמן, אז סאמיט של וובר זו בהחלט סדרת המנגלים האידיאלית עבורכם. גריל זה זמין גם בגרסת גז טבעי. חברת Weber מציעה לא רק מוצרים מעולים ומוניטין של שנים בתחום הברביקיו ומוצריו, אלא גם אחריות ושירות לקוחות ברמה אחרת. הגיע הזמן לפרגן לעצמכם את הטוב ביותר!

סטייק מוכן
סטייק מוכן
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה