נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

הכרויות או לא להיות: 10 טיפים לרווקים

היכרויות

היכרויות הן חלק חשוב מהחיים, ולמעשה, כל כך הרבה רווקים אינם בטוחים כיצד לגשת אליו.  בין אם יצאתם מהדייט המושלם או מדייט שהוא אסון, כולם היו שם. אבל, יש כמה טיפים שיכולים לעזור לכם להפיק את המרב מכל חוויה. אז אם אתם רווקים ושוקלים לקפוץ חזרה לעולם ההיכרויות, הנה 10 טיפים שכדאי לזכור, לגזור ולשמור.

 

דעו מה אתם רוצים

אחד הטיפים הטובים ביותר לרווקים הוא לדעת מה אתם מחפשים בבן/בת זוג. לפני שתתחילו בכלל לצאת, הקדישו זמן לזהות אילו תכונות חשובות לכם בפרטנרים. האם אתם רוצים מישהו שחולק את האינטרסים והערכים שלכם? או, האם אתם רוצים מישהו יותר נינוח וזורם? חשוב שיהיה לכם מושג מה אתם מחפשים לפני שמתחילים בחיפוש.

 

היו כנים עם עצמכם

כנות היא המפתח בכל הנוגע לדייטים, וזה כולל להיות כנים עם עצמכם. אל תבטיחו למישהו את הירח אם אתם יודעים שזה משהו שאתם לא יכולים לספק. אל תעמידו פנים שאתם מישהו שאתם לא. הניסיון להיות אנשים אחרים לא יוביל אתכם לשום מקום מלבד לאכזבה ותסכול בהמשך.

 

היו פתוחים

כל אחד הוא שונה, וזה כולל דייטים פוטנציאליים. אל תניחו שמישהו לא מתאים לכם רק בגלל הרקע שלו או החיצוניות שלו. היכרויות עוסקות בלהכיר מישהו ולראות אם אתם מתאימים, לכן חשוב לשמור על ראש פתוח.

 

קחו דברים לאט

לפעמים רווקים ממהרים למערכת יחסים מבלי להכיר באמת את האדם השני. אל תעשו את הטעות הזו! קחו את הדברים לאט ותכירו באמת את האדם שמולכם לפני שאתם מתחייבים למערכת יחסים.  ככל שתתקדמו לאט יותר, כך גדל הסיכוי שהקשר יעמוד במבחן הזמן.

 

תהנו מזה!

דייטים צריכים להיות מהנים, אז ודאו שאתם לא לוקחים את זה יותר מדי ברצינות. אל תפחדו להודיע ​​לדייט שלכם שאתם נהנים מהחברה שלהם.

 

תקשורת

תקשורת אפקטיבית היא חיונית לגמריי בכל הנוגע להיכרויות. הקשיבו לדייט שלכם, היו כנים לגבי הרגשות שלכם והיו מוכנים להתפשר. אם יש לכם אי הסכמה, נסו לדבר על זה במקום לסגור את השיחה.

 

כבדו גבולות

לכל אחד יש גבולות שונים כשזה מגיע לדייטים, לכן חשוב לכבד את גבולות הדייט שלכם. זה כולל כל דבר, החל מגבולות פיזיים ועד גבולות רגשיים. כבדו את רצונות הדייט שלכם וקבעו גבולות בריאים לפני שהדברים מתקדמים.

 

כבוד

כבוד ממלא תפקיד עצום בכל מערכת יחסים. כבדו את הרגשות, הדעות והרעיונות של הדייט שלכם. אל תזלזלו ואל תעיר הערות סרקסטיות. הישארו אדיבים ונעימים, גם אם אתם לא מסכים עם הדייט שלכם.

 

סבלנות

סבלנות היא חובה בכל הנוגע למערכות יחסים. אל תצפו לדברים שירוצו במהירות ויתקדמו בטירוף.  אהבה לוקחת זמן, ואין ספק כי הכרויות הן דבר לא פשוט להרבה אנשים, אז נסו לא למהר.

 

סמכו על האינסטינקטים שלכם

לבסוף, הטיפ הטוב מכולם הוא לסמוך על האינסטינקטים שלכם. אם משהו מרגיש לא נעים או אם אתם מרגישים לא בנוח, אל תפחדו לדבר או להתרחק. הבטיחות והרווחה שלכם תמיד צריכות להיות בראש סדר העדיפויות.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, על ידי שמירה על הטיפים האלה, אתם יכולים לגשת לעולם הדייטים בחזרה ובביטחון ולהפיק את המרב מכל חוויה. בהצלחה! ואל תשכחו להזמין אותנו לחתונה אה?

היכרויות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא זוגיות