נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

הנה הוא בא: Invest Away – המגזין המוביל בישראל להשקעות נדל"ן בחו"ל

מדד עלייה של הנכס

השקעות נדל"ן בחו"ל הפכו בישראל בשנים האחרונות לתחום בעל ביקוש מאוד גבוה. ההשקעות הפכו למאוד פופולריות הן בקרב חברות שונות ואנשי עסקים והן בקרב הקהל הרחב לו הון צנוע יותר. השקעות נדל"ן בחו"ל הן השקעות יחסית בטוחות המצריכות הון ראשוני, אך הסכום אינו גבוה כמו בהשקעות אחרות ולכן הרבה משקיעים ישראלים פונים לתחום זה כדי להשיג הכנסה נוספת.

אמנם, בהשקעות נדל"ן בחו"ל עדיין קיימים סיכונים כמו בכל השקעה ובדיי להימנע מהסיכונים האלו, או לפחות להקטין אותם עד כמה שאפשר עליכם לרכוש ידע בסיסי על השקעות נדל"ן ולהתעדכן כל הזמן על השינויים בשוק הנדל"ן הדינמי.

בעידן המודרני שהפך את העולם לכפר גלובלי קטן אנחנו בעצם יכולים להשקיע בכל מדינה שאנו בוחרים. אך יש להשקיע בחוכמה. כאן גם הטכנולוגיה המודרנית עוזרת לנו. יש הרבה מאוד מקורות מידע בהם תוכלו להיעזר על מנת למצוא הזדמנויות השקעה משתלמות ועל מנת ללמוד את מגמות השוק. אחד המקורות המומלצים בישראל הוא המגזין האינטרנטי Invest Away. זהו המגזין המוביל בישראל להשקעות נדל"ן בחו"ל והוא מספק לקוראיו את כל המידע הרלוונטי והעדכני ביותר על הזדמנויות השקעה משתלמות בצורה ברורה ופשוטה ללא מילים טכניות.

 

למה כדאי להשקיע בנדל"ן בחו"ל?

השקעות נדל"ן בחו"ל הפכו משתלמות ופופולריות יותר בקרב המשקיעים הישראלים עקב השינויים מצב שוק הנדל"ן בארץ ומצב שוק הנדל"ן הגלובלי. ההשקעות בארץ הפכו לפחות משתלמות עקב מחירי הדיור ההולכים ועולים ללא התאמה בתשואה. כך שהשקעה בנדל"ן בארץ מצריכה הון ראשוני גבוה שלהרבה משקיעים אין ודוחקת אותם החוצה.

לעומת זאת, כשבוחנים את שוק הנדל"ן במדינות שונות באירופה או בארה"ב ניתן למצוא הזדמנויות השקעה שיהיו הרבה יותר רווחיות עבורכם. מחירי הנדל"ן בהרבה מדינות זרות הרבה יותר נמוכים מאלו בארץ ועדיין יש להם ביקוש גבוה, מה שהופך אותם לאזורים אידיאלים למשקיעים.

 

איך תמצאו השקעה רווחית?

כפי שציינו למרות שכרגע השקעת נדל"ן בחו"ל נראית אידיאלית לאור המצב בשוק הנדל"ן העולמי. עדיין יש לזכור שבכל עסקת השקעה יש סיכונים ולא כל השקעת נדל"ן שמציעים לכם באמת תהיה רווחית עבורכם.

אם יש לכם כסף שיושב בבנק ללא מטרה ורצונכם הוא להשקיע אותו בנדל"ן בחו"ל, עליכם לבחור את ההשקעה בחוכמה. השקעה רווחית בנדל"ן תלויה בהרבה קריטריונים, כמו מיקום הנכס במדינה- באיזה עיר יש ביקוש, מצב הכלכלה במדינה- האם היא בצמיחה או שהיא נמצאת במשבר כלכלי.

יד עוד הרבה מאוד קריטריונים שאנשי מקצוע יודעים לבדוק ובעזרתם להעריך את השתלמות ההשקעה. אך מכיוון שהרבה מהמשקיעים היום הם אנשים פרטיים בלי ידע נרחב בתחום הם נעזרים במקורות מידע הנגישים להם.

המגזין Invest Away הוא מגזין שיכול לעזור לאלו מכם שרוצים להשקיע בנדל"ן החו"ל אך לא יודעים מאיפה להתחיל וכיצד למצוא הזדמנויות השקעה.

המגזין סוקר עבורכם את המגמות השונות של שוק הנדל"ן במדינות שונות ומאפשר להכיר לכם להיחשף לאופציות השקעה שיכולות להתאים לכם.

נכס להשקעה נכונה
נכס להשקעה נכונה
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן
שעון בית ומטבעות
3 טיפים לבחירת מתווך

רבים מאתנו שמעו על המקרה המצער שאירע לזוג צעיר שרכש דירה בתל אביב לפני כמה ימים באמצעות מתווך. מקרה