נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

המלצות לבחירת מיטת ילדים

ילדה במיטה

מיטת הילדים אותה אתם רוכשים צריכה להתאים לילד כמו גם לתהליך הגדילה שלו, עם הזמן. כיצד נדע לבחור את מיטת הילדים הטובה ביותר? להלן כל הפרטים.

בחירה של מיטת ילדים – כיצד נעשה זאת?

בחירה של מיטת ילדים היא בחירה קשה למדי, וזאת לאור העובדה כי מדובר במיטה אשר אמורה לשרת את הילד למשך מספר שנים. לאור העובדה כי ילדים נוטים לאבד סבלנות כמו גם טעם במהלך השנים, המיטה אותה אנו בוחרים צריכה להיות לרוב קלאסית, כך שגם לאחר מספר שנים היא תוכל להתאים. אספנו בעבורכם מספר המלצות לבחירה של מיטת ילדים, בהתבסס על מידע אותו העבירו חברת בול עץ אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בענף:

מיטת קומותיים
מיטת קומותיים
  • בחירת החומר – מומלץ לבחור בחומר עמיד כדוגמת עץ טבעי אשר יאפשר לכם להיות בראש שקט כי המיטה לא תאבד מהצבע, כמו גם מהחוזק. כיום רוב המיטות אשר מוצעות בשוק נעשות בטכניקה מתקדמת אשר מאפשרת לשמר את העץ ולתת לו מראה מבריק או טבעי, בהתאם לצרכים. בנוסף, מדובר בחומר זול יחסית ועל כן הוא גם מהווה חיסכון כספי משמעותי בעבור הרכישה של מיטת הילדים, פרמטר שכל הורה היה שמח לדעת.
  • גובה מומלץ – גובה המיטה אשר מומלץ כיום עומד על 45 ס"מ גובה על רוחב של 80 ס"מ, כאשר במידה ואתם רוכשים מיטת ילדים בעבור ילד מתחת לגיל 10 מומלץ לרכוש מיטה אשר היא בגובה של 40 ס"מ. יחד עם זאת, לאור העובדה כי מדובר במיטה אשר אמורה לשמש את הילד גם בשנים הבאות, מומלץ לקחת מיטה עם אורך משמעותי ככל שניתן, כאשר האורך המומלץ למיטת ילדים הוא 1.80 ס"מ.
  • הוספה של מעקה בטיחות – במידה ואתם עומדים לרכוש כעת מיטה לילדים חשוב מאוד לבדוק כי המיטה מגיעה עם מעקה בטיחות איכותי אשר ימנע נפילה של הילד בזמן השינה, בעיקר כאשר מדובר בילדים קטנים. מדובר באלמנט בטיחותי מהמעלה הראשונה אשר יכול להעניק לכם שקט נפשי. בנוסף, חשוב לזכור כי כאשר אתם מתקינים או מוסיפים מעקה בטיחות בדקו כי הוא ממוקם במרחק של 15 ס"מ לפחות מהמזרן, כפי שנקבע בתו התקן הישראלי.
  • פתרונות אחסון – לאור העובדה כי רוב החדרים במדינת ישראל הם קטנים מאוד, מומלץ מאוד לבקש מהיצרן פתרונות אחסון כדוגמת ארון אשר מוצמד לתחתית של המיטה ומאפשר לאחסן ציוד כמו משחקים, מצעים ובגדים.
  • מיטה נוספת – כיום ניתן לרכוש מיטה לילדים אשר בפתיחה מהירה הופכת גם למיטה זוגית, ובכך מתאפשר לילד לארח חברים גם ללינה. לרוב, מדובר במיטות יקרות יותר אולם הן פרקטיות מאוד הן מבחינת המקום שהן תופסות והן לאור העובדה כי הילד יכול להשתמש גם בגילאים מבוגרים יותר.

  מעוניינים להמשיך לקרוא על מרהטים את הבית? 5 טיפים לעיצוב הבית כנסו לכאן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
חלל ביתי
3 יתרונות בקולט אדים בדירה

במשך השנים האחרונות אנחנו יכולים לראות טכנולוגיות מהפכניות ביותר נכנסות לבית שלנו ומשדרגות משמעותית את אורח חיינו. לעיתים, אין