נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

המלצות על אירוח בבירת הולנד

מלונות באמסטרדם ראשית

אמסטרדם נחשבת לאחת מערי הבירה היפות ביותר באירופה ובשונה מהן היא מצליחה ליצור אווירה נינוחה וקלילה, יש שיגידו כפרית משהו, למרות היותה עיר מרכזית עמוסת תיירים ומקומיים לאורך השנה כולה וככזו היינו מצפים ממנה להיות צפופה, סואנת וקולנית.

בנוסף לאווירת החופש, אחד הדברים הנהדרים באמסטרדם היא היותה יעד אשר מתאים לטיולים מסוגים שונים – זוגות אוהבים ימצאו אותה רומנטית, חובבי נופים וטבע יהנו משפע רב של מרחבים ירוקים ותצפיות מרהיבות והיא גם אחד היעדים הנפלאים לטיולים משפחתיים בזכות האטרקציות המגוונות שהיא מציעה למבקריה, גדולים וקטנים.

 

מתי כדאי לטוס?

הזמן האידיאלי לחופשה באמסטרדם מבחינת מזג אוויר הוא במהלך חודשי הקיץ, יוני עד אוגוסט. עם זאת, כדאי לקחת בחשבון שזהו גם הזמן המתויר ביותר בעיר ולכן האטרקציות עמוסות ביותר, מחירי הטיסות גבוהים והמלונות עשויים להיות בתפוסה מלאה.

אם בנוסף למזג האוויר ניקח בחשבון גם את עומס התיירים ועליית המחירים, העונות המומלצת והמשתלמת ביותר לנופש בעיר הבירה של הולנד הן עונות המעבר, או ליתר דיוק חודשים אפריל, מאי, ספטמבר ואוקטובר, בהם הטמפרטורה הממוצעת עומדת על 11 מעלות אך יש פחות תיירים ולכן המחירים נוחים יותר.

מי מכם שלא נתרע ממזג אוויר קר אשר נושק לעתים לאפס, יוכל לבקר באמסטרדם גם בחודשי החורף, אז יהנה ממחירים זולים באופן ניכר ומאווירה מיוחדת במינה הודות לקישוטי חג המולד הצבעוניים ושווקי החג המסורתיים.

 

איפה ישנים?

אחד הדברים החשובים והקריטיים ביותר בחופשה, אשר יכול לשדרג אותה או להפוך אותה ליקרה ומייגעת, הוא מקום הלינה בו תבחרו עבור החופשה האורבנית שלכם. מה שבדרך כלל קורה הוא הניסיון לשלב בין מחיר משתלם לבין קרבה לאטרקציות, כאשר המצב הרווח הוא שהמלונות הזולים יותר נמצאים בפאתי הערים ולכן מרוחקים מהאטרקציות ואילו המלונות במרכז העיר נחשבים יקרים.

אם כך, תשמחו לשמוע כי במרכז העיר אמסטרדם יש שפע רב של מלונות בכל דרגת אירוח ובטווח מחירים רחב, כך שבסבירות גבוהה תוכלו למצוא מקום אשר יענה על הציפיות שלכם ואופי החופשה המועדף עליכם – זאת במידה ותשכילו לבצע את הזמנת החדרים מראש ולא תחכו לדקה ה-90 (תפוסה מלאה, כבר אמרנו?). בנוסף למלונות תוכלו למצוא באמסטרדם גם דירות אירוח (Airbnb) המהוות פתרון נגיש עבור משפחות וקבוצות ולחסוך עבור אלו כסף רב והוסטלים אשר מתאימים במיוחד עבור מי שמטייל בגפו, סטודנטים ותרמילאים.

מלונות מומלצים כאלה למשל הם מלון nh אמסטרדם, מלון הילטון אמסטרדם, מלון קרלטון אמסטרדם ועוד.

דבר שחשוב לקחת בחשבון בהקשר בחירת המלון, היא שלא כל דבר אשר קשור לעלות הלינה, יהיה גלום במחיר החדר. למשל, אם ציינו שבדרך כלל המלונות במרכז העיר יקרים יותר – זה נכון, אך הם גם קרובים יותר לאטרקציות המרכזיות ובאמסטרדם מרבית האטרקציות הפופולאריות נמצאות במרחק הליכה זו מזו כך שמלון במרכז העיר יאפשר גישה נוחה לרוב האתרים בהם תרצו לטייל. המשמעות היא שלא תצטרכו להשתמש כמעט בשירותי תחבורה ציבורית ומוניות, מה שבסופו של דבר יתבטא בחסכון משמעותי.

דבר אחרון שכדאי להקדיש לו מחשבה בעת בחירת המלון היא העובדה כי מרבית המלונות באמסטרדם, גם החדשים שבהם, נמצאים במבנים עתיקים, מה שאומר שלרבים מהם אין מעלית ולכן הגישה עבור מבוגרים, ילדים קטנים או בעלי מגבלת ניידות, עשויה להיות קשה. אם אתם צופים שדבר כזה יכול להוות עבורכם בעייה, מומלץ לברר זאת מראש טרם בחירת מקום הלינה.

מלונות באמסטרדם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
מיטה זוגית
דרום ולא רק אדום

לא, לא שוב פעם ים המלח. רגע, אבל מי אמר לכם שזה כל מה שיש לדרום להציע לנו? די

נהר
ברצלונה או ברלין?

אירופה מלאה ערים נהדרות לבקר בהן, לכל עיר ייחוד וקסם משלה עם שפה אחרת, תרבות אחרת, מאכלים אחרים, היסטוריה

פורטוגל ראשית
מה חשוב לדעת על פורטוגל?

פורטוגל, השכנה הצמודה של ספרד, נעשתה בשנים האחרונות אחת המדינות האהובות ביותר בקרב ישראלים. אמנם לא תוכלו למצוא טיסות

מלונות בורונה
מלונות בורונה

במחוז ונטו שבצפון איטליה שוכנת לה עיר עתיקה ומיוחדת במינה, עם ארמונות יפהפיים מתקופת הרנסנס, נוף מרהיב ואווירה רומנטית