נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

הרמת ריסים טבעית

טויה טיפולי פנים

הריסים שלנו. איזו מערכת יחסים סבוכה יש לנו עם סבך השערות העדין והמתוק הזה שמגונן לנו על העיניים כל חיינו. כמה מסקרות ניסינו, כמה מעגלים ומעצבים קנינו, כמה שמן קיק מרחנו – והכל במטרה להגיע ללוק המושלם, למניפת הריסים המושלמת. ועם השנים, כשריסינו הכה אהובים מתחילים להתדלדל קלות, מה נוכל לעשות? ישנו פתרון טבעי, קל, לא כואב ופשוט! שנתחיל?

 

עושות עיניים

אם חיפשתן והלכתן לעיבוד מכל שבבי המידע שנמצאים שם בחוץ, נמליץ לבקר באתר של טויה טיפולי פנים ולבחון את ההיצע הנהדר שיש להן – לא רק לטיפולי ריסים! אם כבר אז כבר, ולמה לא להפוך את המאורע לפסטיבל יופי שלם ולצאת חדשה, רעננה ומנצנצת אל העולם. אם אתן לקראת אירוע חשוב, וממש בא לכן לדפוק הופעה – לכו על זה! זה לגמרי המקום.

 

מה כולל התהליך?

קודם כל חשוב שוב להדגיש שמדובר בהליך טבעי לחלוטין – בלי ניתוחים, ובלי חומרים מסוכנים. כך שאפשר לגשת אליו בראש שקט. במהלך הטיפול מורחים את הריסים בחומר מיוחד העשיר בקרטין (עוד על הקרטין, בהמשך), ומסרקים מעלה בצורה מעגלית ומעוקלת. החומר מתקשה ומתקבע, מעשיר ומזין את שיערת הריס, ומותיר את הריסים ארוכים, מודגשים, ועומדים דום כחיילים ממושמעים. בלי צביעה, בלי מסקרה, בלי מעגל – קסם!

 

קסם הקרטין

אז מה הוא הקרטין, אותו חומר מדהים שבו משתמשים בטיפול? קרטין הוא חלבון, שהוא חלק חשוב ברקמות הגוף כמו הציפורניים והשיער. מוצר המועשר בקרטין יכול לסייע לבנייה וחיזוק של העור שלנו, מחלפות ראשינו – ואפילו הריסים! הקרטין מחזק, משקם, ומחזיר את הברק הטבעי. אנחנו חיים בעולם בו גופנו חשוף בלי הפסקה לגירויים, לכימיקלים, ועוד רעות חולות שמשאירות לעיתים את השיער שלנו "שרוף" ואת הריסים עייפים ולא בריאים. מזל שהקרטין הטוב כאן לסייע.

 

למי מתאים הטיפול?

חדשות טובות – לכולם ולכולן! הטיפול הוא בטוח לחלוטין וטבעי לחלוטין, אינו אורך זמן רב, ואפשר לחזור אחריו לשגרה יומיומית מבלי לחכות לזמן החלמה ושאר עניינים. זהו פתרון אדיר למי שמחפשת קצת הרמה וקצת זריקה של חיות לריסים – וגם למי שנמאס לה כל בוקר לבזבז זמן על התעסקות במסקרה ובסירוק. עם הרמת ריסים טבעית תוכלו לחסוך את ההתעסקות הזו, לטווח מרשים של לפחות חודש, חודש וחצי. ועוד יתרון? בין טיפול לטיפול הקרטין משקם ומזין את השערות. נפלא.

תראו, אם העיניים הן החלונות לנשמה שלנו, הריסים הם התריסים. ולא מבאס לגור עם תריסים חצי כוח? עצובים, רפויים, נושרים? אין סיבה. וכשהפתרון כל כך קל וזמין, מהיר ובטוח – אפשר לצאת להפסקת צוהריים, להתחדש במראה ריסים מהמם, ולחזור בדילוגים למשרד – אדם חדש. השקעה קטנה בריסים שלכן יכולה להפוך לגמרי את מראה פניכן, ולהשפיע דרמטית על המבע שלכן ועל כל הלוק. מה אומרות? קורץ לכן?

הרמת ריסים טבעית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי
12 סוגי חמאת עיסוי
12 סוגי חמאת עיסוי

ברוכים הבאים למסע המאיר עיניים דרך המאמר המקיף שלנו על 12 סוגי חמאת עיסוי. בעולם מהיר שבו טיפול עצמי