נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איך חוק הסיגריות החדש משפיע על סיגריות אלקטרוניות?

Kjerstin_Michaela / Pixabay

ממשלת ישראל אישרה בשנת 2018 חוק חדש הנוגע לפיקוח על סיגריות והסרתן, זאת על מנת למנוע מקטינים לרכוש את הסיגריות ולמנוע חשיפה של סיגריות בפני הציבור. אולם, יש לכך גם השפעות על סיגריות אלקטרוניות – ואנחנו כאן עם כל הפרטים.

חוק הסיגריות החדש – מהו?

חוק הסיגריות החדש אשר נכנס לתוקפו בשנת 2018 קובע סדרה של תקנות מחמירות בכל הנוגע לפרסום ושיווק של סיגריות. למעשה, קובע החוק כי פרסום מוצרי עישון ייאסר למעט מקרים חריגים כמו גם הגבלות שונות על הצגת מוצרי העישון הן בקיוסקים ובמרכולים כמו גם בדיוטי פרי. בנוסף, אסור יהיה לבצע קידום מכירות בתמורה למוצר אישון אחר, כמו גם למכור מוצרים בעלי ריכוז ניקוטין גבוה. החוק נועד על מנת למנוע מהציבור להיחשף למוצרי עישון כמו גם מקטינים, כאשר ע"פ ההערכות מדובר באחד מגורמי התמותה הנפוצים ביותר במאה ה 21. אולם, כניסתן של הסיגריות האלקטרוניות לא נאסר וכעת החוק החדש משפיע גם עליהן. כיצד? להלן כל הפרטים.

חל איסור סיגריה אלקטרונית
חל איסור סיגריה אלקטרונית

חוק הסיגריות החדש – השפעות על הסיגריות האלקטרוניות

החוק החדש משפיע גם על הסיגריות האלקטרוניות. למעשה, ע"פ התקנות לחוק ייאסר ייצור או שיווק של סיגריה אלקטרונית או חומר מילוי אשר מכילים ניקוטין בריכוז אשר עולה על 20 מיליגרם למטר. למעשה, החוק נועד למנוע סיכונים בריאותיים לציבור כמו גם להפחית את החשיפה של הסיגריות האלקטרוניות, בדומה לסיגריות הרגילות בפני ילדים.

על כן, כניסתו של החוק החדש מחייב בעלי עסקים אשר מוכרים סיגריות אלקטרוניות להתאים את עצמם לתקנות החדשות, אולם עד יישומן המלא סביר שהדבר ייקח זמן לא מועט וזאת משום שמדובר בשוק פרוץ בו עוסקים לא מעט שרלטנים אשר משווקים באופן לא חוקי סיגריות אלקטרוניות לקטינים כמו גם מוכרים למבוגרים סיגריות אלקטרוניות מזויפות אשר עלולות להזיק באופן ממשי לבריאות.

רכישה של סיגריות אלקטרוניות

כאמור, אם ברצונכם לרכוש סיגריות אלקטרוניות ישנה חשיבות רבה למתן תשומת לב להנחיה החדשה אשר קובעת כי אסור למכור ריכוז ניקוטין אשר עולה על 20 מיליגרם. חברה אשר כבר עכשיו יישמה את התקנות החדשות היא Green Vaper – חנות סיגריות אלקטרונית אשר עובדת ע"פ חוק עוד מיום הקמתה, ואשר מקפידה לספק את המוצרים הטובים ביותר למעשנים מעל גיל 18 אשר רוצים להפחית את העישון כמו גם למנוע נזק בריאותי לעצמם ולסביבתם.

חברת Green Vaper היא כאמור חברה שומרת חוק אשר שמה דגש רב על מתן שירות מקצועי ואדיב כמו גם עמידה בחוקים של מדינת ישראל, ועל כן תוכלו להיות בטוחים כי אם ברצונכם  לבצע רכישה של סיגריה אלקטרונית או מוצר נלווה אחר – רכשו רק באמצעות חברת Green Vaper באמצעות האתר הרשמי או בהגעה לאחת מחנויות החברה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
הבנת משמעותו של תיקון 190
הבנת משמעותו של תיקון 190

תיקון 190 הוא שינוי חקיקתי משמעותי שזכה לתשומת לב ועורר ויכוחים בין מומחים משפטיים וקובעי מדיניות. במאמר מפורט זה,