נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

טווחי המחירים לרכישת דירה במרכז

מפתחות

החלטתם שאתם רוצים לרכוש דירה? אתם גרים כבר לא מעט שנים בשכירות ומוכנים לעשות את הצעד הבא? אם כך, ברור מדוע אתם רוצים להבין על איזו השקעה כלכלית מדובר, ובמיוחד אם אתם חולמים על דירה באזור המרכז, כי רק כך תבינו האם זה ריאלי עבורכם.

הגדירו היטב מה אתם מחפשים

כדי שניתן יהיה להבין כמה אתם עומדים לשלם על הדירה שלכם במרכז, צריך להתייחס תחילה לכמה נתונים חשובים. לדוגמא, האם אתם רוצים לראות דירה חדשה לגמרי? או שאולי תתאים לכם גם דירה במבנה שעבר תמ"א 38 בראשון לציון? בנוסף, האם אתם יודעים לומר כמה חדרים צריכים להיות בדירה או שאתם פתוחים לראות אפשרויות שונות? אם כל זה לא מספיק, חשוב להבין שאזור המרכז, למרות שהארץ שלנו קטנה, כולל מספר ערים ויש הבדל במחירים ביניהן. משמעות הדברים היא שהמחיר של נכס באזור הרצליה כמעט תמיד יהיה שונה לעומת המחיר של נכס בלב תל אביב.

בית למכירה במבצע
בית למכירה במבצע

איך מחפשים את הנכס המתאים?

מחיר נכס בהרצליה יכול להיות גבוה יותר לעומת מחירים בערים אחרות במרכז, אך מה שבטוח זה שתמיד כדאי יהיה לבדוק גם איך אתם מתכוונים לחפש את הנכס הנכון לכם. יש פיתוי מאוד גדול לצאת לחיפוש עצמאי, כי זה ברור שאם תצליחו בצורה כזאת לאתר נכס, זה יחסוך לכם את התשלום על עמלת המתווך.

מצד שני, ולמרות שיש אינספור אתרים באינטרנט שבהם נוכל למצוא דירות למכירה באזור המרכז, בסופו של דבר לא קל לקנות דירה בלי מתווך בהרצליה והסביבה. שירותי התיווך המקצועיים יכולים לאומנם לעלות לא מעט, אך מצד שני, הם יכולים לחסוך לכם הרבה התעסקות. במקום ללכת ולראות דירות שונות באזור המרכז שכלל לא יכולות להתאים לכם, אתם תראו אך ורק נכסים שבאמת יוכלו להיות רלוונטיים עבורכם.

 

לאיזה משרד תיווך שווה לפנות?

כעת ההתלבטות שלכם היא לאיזה משרד תיווך לפנות? ברור לכם שאתם לא רוצים לצאת לחיפוש הנכס בצורה עצמאית? אם כך, כדאי שתדעו: יש לא מעט משרדי תיווך טובים. עם זאת, יש כאלה שמתעסקים רק במכירה של דירות יוקרה ולכן לא בטוח שהם בדיוק הכתובת הנכונה עבורכם.

לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק האם יש למשרד שאליו אתם פונים התמחות ספציפית? ובנוסף, האם זה משרד תיווך שקיים מזה שנים רבות? עוד טיפ קטן שנוכל לתת לכם בנושא של בחירת מתווכים, הוא לבדוק שאתם פונים אל משרד שיש לגביו המלצות רבות. אין שום סיבה שבגללה כדאי יהיה לפנות אל משרד שאנשים לא מכירים או לא כותבים לגביו חוות דעת חיוביות. מבחינת עלויות התיווך אתם תראו שתמיד ניתן להתמקח מעט ולהוריד קצת את העלות, כך שאתם לא צריכים לחשוש מהעניין הזה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן
שעון בית ומטבעות
3 טיפים לבחירת מתווך

רבים מאתנו שמעו על המקרה המצער שאירע לזוג צעיר שרכש דירה בתל אביב לפני כמה ימים באמצעות מתווך. מקרה