נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

ישר מהספה – הכל על תיקון אייפון עד הבית

תיקון אייפון

אפל היא אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות והמובילות בעולם. החברה חרתה על דגלה את החדשנות והיוזמה, והמוצרים שלה הם ללא ספק הטובים ביותר בתחומם. מכשיר האייפון נחשב למכשיר הפלאפון הטוב והמשוכלל ביותר, ולא סתם. מדובר על מכשיר באיכות מעולה עם תוחלת חיים ארוכה מאוד. אבל כמו כל מכשיר גם הוא יכול לפעמים להינזק ולהתקלקל.

אחת התקלות הכי נפוצות במכשירי אייפון בפרט, ובמכשירים סלולריים בכלל, היא שבר של המסך, או שהמסך מפסיק לעבוד מסיבה כלשהי. מכיוון שבמכשירים החכמים שלנו המסך הוא בעצם הכל, אי אפשר לתפקד בלעדיו ואנו חייבים לתקן אותו כמה שיותר מהר. אז מה עושים אם נדפק לנו המסך של האייפון? המשיכו לקרוא ותגלו!

 

תיקון מסך אייפון

באופן כללי,, תיקון מסך של אייפון הוא לא משהו יוצא דופן. כן חשוב להחליף את המסך אצל איש מקצוע שיודע איך לעבוד ולהתעסק עם מכשירי אייפון, אך מכיוון שמדובר על תקלה נפוצה יחסית ולא על משהו נדיר שבקושי קורה לא קשה למצוא מקום שיתמודד עם התקלה.

בתכל'ס, מה שהכי מפריע לנו בסיפור הזה זה בזבוז הזמן שכל התיקון והחלפת המסך דורשים מאיתנו. זה אומר להתארגן, לצאת מהבית ולעמוד בפקקים, לחפש חנייה, וכל זה בשביל כמה דקות של עבודה של טכנאי. לכן כדאי מאוד להכיר את השירות החדש: תיקון אייפון עד הבית.

תיקון אייפון

הכל על תיקון אייפון עד הבית

כדאי מאוד לדעת שיש שירות נהדר שבו אתם יכולים להזמין את הטכנאי עד אליכם הביתה כן, ממש כך, כמו בהרבה ענפי שירות ומסחר גם כאן ישנה הבנה שהדבר שאנשים הכי שונאים לעשות זה לצאת מהבית.

אז אם אפשר לפתור להם את הבעיות בלי שהם יצטרכו לצאת מהבית, למה לא? כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזמין תור דרך מערכת ייעודית, והוא כבר יקבע איתכם זמן, יגיע עד לבית שלכם, ויפתור את התקלה על הצד הטוב ביותר.

 

אז איך זה קורה בפועל?

נניח שאתם זקוקים לשירות של החלפת מסך אייפון 11. מה שתצטרכו לעשות זה להיכנס למערכת ייעודית ולקבוע זמן ומקום שבו נוח לכם לבצע את התיקון. לא חייבים לבצע אותו בבית – אפשר גם לפגוש את הטכנאי בעבודה או במקום אחר, כך שהגמישות משחקת לטובתכם.

הטכנאי יכול לערוך את התיקון גם ברכב שלו, כך שתוכלו אפילו לקבוע איתו במקום שנוח לו וזמין גם לכם. הטכנאי יטפל בתקלה, תוכלו על הדרך להזמין מוצרים נוספים כמו מטען או אוזניות, והתשלום מתבצע רק אחרי התיקון.

 

סיכום

אין ספק שתקלה במכשיר הפלאפון היא דבר מבאס ומעצבן. אבל לפחות השירות של טכנאי עד הבית חוסך לנו המון זמן ועצבים. במקום לחפש מעבדה איכותית ולהגיע אליה, אפשר להזמין טכנאי מיומן לאיפה שנוח לנו!

תיקון אייפון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
איך נשמור ביחד על כדור הארץ
איך נשמור ביחד על כדור הארץ

שמירה על כדור הארץ היא אחת מהאתגרים הגדולים שאנו ניצבים מולם בעידן הנוכחי. עם עליית טמפרטורות החממה, החימום הגלובלי

ניתוח ירך
4 טיפים להתאוששות מניתוח ירך

התאוששות מניתוח ירך יכולה להיות מורכבת, היא דורשת מחוייבות והשקעה בשביל שהניתוח המורכב יצליח. לכאורה לאחר הניתוח הבעיה נפתרה,