נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

כל הסיבות להשתמש בקישורים פנימיים

קישורים

עולם קידום האתרים מתקדם במהירות הבזק, ובעוד רבים מחשיבים את עצמם פורצי דרך בתחום ה-SEO, הרי שקיימים אנשים רבים ובעלי עסק רבים שרוצים להיות חלק מהעולם הקידום אך אינם יודעים מהם הדגשים החשובים. אז נכון, כדאי להכיר תחום מסוים לפני שצוללים לתוכו, אך גם במידה ואין ברשותכם את כל הכלים – חשוב שתכירו לפחות את חלקם. הנה מאמר בנושא כל הסיבות להשתמש בקישורים פנימיים, שיגרום לכם להרגיש חלק מהעניינים. אז קדימה, בואו נקדם אתרים!

 

מה הכוונה "קישורים פנימיים"?

קישורים פנימיים הם מה שאנחנו מכירים בתור האותיות הכחולות עם קו מתחתיהן, שמובילות אתכם בלחיצה קטנה לאתר או עמוד אינטרנט מסוים. מי מכם שמתעסק קצת בתוכנות אופיס מכיר את המונח בתור "היפר קישור" או "היפר לינק".

קישורים אלו יכולים להוביל לעמודי אינטרנט שאינם נמצאים בבעלותכם, מה שנקרא בשפה המקצועית – קישורים חיצוניים, ויכולים גם להוביל לעמודי אינטרנט שאכן נמצאים בבעלותכם, מה שנקרא בשפה המקצועית – קישורים פנימיים.

אחרי שהבנו את החלק הזה, נוכל לעבור לחלק שלשמו התכנסנו – כל הסיבות להשתמש בקישורים פנימיים.

גוגל
גוגל

 

כל הסיבות להשתמש בקישורים פנימיים

אז מהן כל הסיבות להשתמש בקישורים פנימיים? נתחיל:

חשיפה והתעניינות – במידה ואתם מקפידים על תוכן מעניין בצורת מאמרים או כתבות עדכניים, המשלבים גם קישורים פנימיים, אתם מגדילים את הסיכוי שלקוח פוטנציאלי מסוים יתעניין במה שיש לכם להציע. הלחיצה על הקישורים הפנימיים שתשלבו באתר יגדילו את הכניסות לאתר שלכם, ויחשפו את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם למה שבית העסק שלכם מציע דרך אתר האינטרנט.

 

מי שנשאר יותר זמן באתר – כנראה שבסוף יהפוך ללקוח

אם הצלחנו לגרום לאדם מסוים להתעניין בקישור הפנימי שצירפנו, על ידי תוכן מעניין ומזמין, הוא למעשה נמצא עכשיו בתוך עמוד אינטרנט שאנחנו שלחנו אותו אליו. ברגע שהלקוח מבין שיש קשר בין שני מקורות המידע, סביר שיתעניין יותר במוצר או בעסק שלנו ויישאר זמן ממושך יותר באתר.

בנוסף, ברגע שמשלבים קישורים בתוך מאמר או כתבה מסויימים, הדבר יכול לתרום להבנה של גוגל לגבי העסק שלנו ועל המידע הרלוונטי שהוא נותן לגולשים, ובעקבות כך ליצור מצב של קידום אתרים אורגני. באופן זה כל הצדדים מרוויחים – הגולשים, גוגל ובעיקר – אתם.

 

מי לא רוצה חיים קלים?

כולנו מעדיפים חיים קלים יותר. ברגע שאתם משלבים מידע רלוונטי הכולל גם קישורים פנימיים, הלקוח לא צריך לעבור באופן יזום מאתר לאתר, אלא בלחיצת כפתור פשוטה על הלינק שצירפתם לו. לקוח שמבין שעסק מסוים עושה לו חיים קלים, ישמח לחזור אליו לגלישות נוספות ואף להמליץ לאנשים נוספים עליו. גם במקרה זה – אתם יוצאים המרוויחים הגדולים.

רוצים ללמוד עוד על קידום אתרים ועל קישורים פנימיים? היכנסו לאתר https://organicgoogle.co.il.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל