נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

כל הציוד והריהוט הכי איכותי למעבדות רק בסטטיטק!

רהיטי מעבדות

תכלס, כשאתם קונים את הציוד למעבדה שלכם, אתם רוצים להיות בטוחים שאתם קונים את הציוד הכי מתקדם, איכותי ובטיחותי שהשוק מציע. ואם אתם רוצים להיות בטוחים לגמרי בבחירת הציוד והריהוט שלכם, ההמלצה היא לבצע את הרכישה בחברת סטטיטק, אשר עומדת בסטנדרטיים בין לאומיים ומבטיחה לכם שימוש בציוד ובריהוט שלה לאורך ימים ושנים.

 

מה זה בכלל מעבדה?

מעבדה היא חדר המכיל בתוכו ציוד וריהוט מתאים, אשר נועד לצורך ביצוע מחקרים מעשיים וניסויים אשר יובילו לתוצאות, מסקנות ואפילו להבאת מזור ומרפא על בסיס אותם הניסויים. את המעבדות ניתן למצוא באין ספור מיקומים: במכוני מחקר ופיתוח, בבתי חולים, במפעלים לייצור תרופות או חומרים , ואף במוסדות לימוד אקדמיים ואוניברסיטאות.

רהיטי מעבדות

שירות בלתי מתפשר מבית סטטיטק

בחברת סטטיטק – https://www.statitech.co.il, גם אתם תוכלו לקבל את כל הציוד והריהוט המובילים בתעשיית המעבדות, כאשר לאורך כל הדרך תקבלו מאת נציגי החברה שירות מוביל ואחריות מלאה, שיאפשרו לכם להשתמש בציוד ובריהוט כמו שצריך ולמטב אותם לטובת מטרות המעבדה שלכם.

 

אפיון המעבדה שלכם למענה מושלם

כדי להתאים לכם את הציוד המושלם למעבדה שלכם, כמו גם הריהוט שיאפשר לכם לעבוד בנוחות ובבטיחות – חברת סטטיטק תעניק לכם אפיון מקיף טרם הרכישה שלכם, ועל ידי מיפוי של הצרכים ומטרות המעבדה, היא תוכל להציע עבורכם את הציוד והריהוט שהכי מתאימים באופן ספציפי למעבדה שלכם.

 

אחריות מלאה מבית סטטיטק

כדי להבטיח את שביעות רצונכם המלאה, חברת סטטיטק מעניקה אחריות מלאה לציוד ולריהוט מטעמה, מה שאומר שבעת שאתם רוכשים  ממנה ציוד או ריהוט, אתם יכולים להיות בטוחים שהם ילוו אתכם לאורך כל הדרך, ובכל מצב יהיה מי שיישא באחריות ויכוון אתכם לשימוש הטוב והנכון ביותר.

רהיטי מעבדות

בטיחות בלתי מתפשרת

כדי לשמור על בטיחות העובדים במעבדה שלכם, חברת סטטיטק מקפידה באופן בלתי מתפשר על בטיחות הציוד והריהוט שלה, על ידי יישום של הנחיות מחמירות שנועדו כדי להבטיח סביבת עבודה בטוחה שמאפשרת עבודה בריאה, בטיחותית ולא מסוכנת לעובדי המעבדה.  מסיבה זו, החברה פועלת כל העת כדי להשיג תאימות לתקנים הרלוונטיים שיוכיחו את בטיחות הציוד והריהוט שהיא מציעה עבור לקוחותיה.

 

חדשנות טכנולוגית מתקדמת

לא רק אתם עוסקים במחקר ובפיתוח, אלא גם חברת סטטיטק, אשר כל העת חוקרת את המוצרים העומדים ברשותה, ופועלת לייעול שלהם על ידי מגוון אמצעים טכנולוגיים.  החברה משקיעה משאבים רבים, כמו גם מחקר מתמשך, על מנת להבטיח שהציוד והריהוט שהיא מציעה עבור לקוחותיה הם מהמתקדמים ביותר בשוק הציוד והריהוט למעבדות.

 

לסיכום

בחברת סטטיטק אתם מקבלים את כל הטוב של ציוד וריהוט למעבדות, תוך ליווי לאורך כל הדרך, אחריות מלאה עד לפרטים הקטנים ביותר, בטיחות בלתי מתפשרת וחדשנות טכנולוגית שמבטיחה לכם כי אתם מקבלים את הציוד והריהוט הכי חדשניים.

רהיטי מעבדות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
איך נשמור ביחד על כדור הארץ
איך נשמור ביחד על כדור הארץ

שמירה על כדור הארץ היא אחת מהאתגרים הגדולים שאנו ניצבים מולם בעידן הנוכחי. עם עליית טמפרטורות החממה, החימום הגלובלי

ניתוח ירך
4 טיפים להתאוששות מניתוח ירך

התאוששות מניתוח ירך יכולה להיות מורכבת, היא דורשת מחוייבות והשקעה בשביל שהניתוח המורכב יצליח. לכאורה לאחר הניתוח הבעיה נפתרה,