נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

כמה אפשריות בשביל להשתמש במדבקות שם בחיינו האישיים

מדבקה שחורה

השם שלנו הוא אולי הדבר הכי מיוחד בנו.

הוא מעין הגדרה בלתי מוסכמת ורשמית לקיום שלנו ובאמצעותו אנשים נוטים ויכולים לקשר אלינו תכונות טובות ואפילו רגשות חיוביים ומיוחדים.

כמובן בתרבות שלנו השם הוא האמצעי הפרקטי להתייחס אלינו ולכן אנחנו נעזרים בו על מנת לשייך אל עצמנו דברים שונים בבעלותנו.

אחת הדרכים שלנו להשתמש בכוח הזה הוא עם מדבקות שם.

מדבקות שם הם ממש כפי שהן נשמעות, מדבקות בצורות, גדלים וצבעים שונים הנושאות את שמנו, או כל פרט אחר הרוולנטי עבורנו. מדבקות שם הן אמנם פריט יחסית פשוט, אבל השימוש בהן הוא למעשה מאד נפוץ בכל התרבות המערבית. לכן, בואו נגלה יחד היכן נוכל למצוא מדבקות שם וכך נבין כמה הם חשובות ומושרשות עמוק בחיינו האישיים.

 

ילדים

זה לא סוד עבור אף הורה שילדים נוטים לאבד דברים, לקחת דברים, ובכללי לפזר אותם. בגיל צעיר הם לא תמיד למדים מוקדם מהי האחריות שלהם על חפצים השייכים להם, ביחס לחפצים של אחרים ולכן הם לא נוטים לשמור אותם קרוב כשדעתם מוסחת. מדבקות שם לילדים פותרות לנו את הבעיה הזו וכנראה אפילו אתם מגיל צעיר זוכרים מדבקות עם שמכם שהיו צמודות לבגדים, בקבוקי מים, קופסאות אוכל, צעצועים וכך הלאה.

 

אירועי היכרות

במאה ה-21 היכרות היא לא דבר פשוט. כיום, מרבית האנשים נוטים להכיר ברשת והתרבות שלנו מתרחקת יותר ויותר מקשרים ראשונים אישיים, שנוצרים פנים מול פנים. יחד עם זאת, ישנה פריחה מחודשת המכירה בייחודיות של היכרות פנים מול פנים ולכן באירועי רווקים ורווקות שונים מדבקות שם קלאסיות הן מאד הכרחיות, היות והן מסייעות לשבור את הקרח ולגשת אל אדם במלוא הביטחון ובכך לייצר את הקשר הבסיסי ביותר ששם מעניק.

 

עבודה ומסגרות

אם עבדתם אי פעם במשרד, או למדתם במכללה או אוניברסיטה, כנראה לפחות פעם אחת גיליתם שנלקח האוכל שלכם מן המקרר, נלקח בקבוק המים ועוד מגוון מקרים שכאלו, כמעט כמו בגן. לצערנו זה אכן דבר שקורה, אבל מדבקות שם עוזרות לנו לקטלג את הפריטים שלנו ובכך הן מזהירות שאי אפשר לקחת אותם.

 

תכתובת

לבסוף, השימוש השני הנפוץ ביותר למדבקות שם הוא כמובן עבור שליחת מכתבים, רשמיים ואישיים. ניתן לייצר מדבקות שם שגם נושאות את כתובתנו ובכך במקום לכתוב בכל פעם את הפרטים, כל מה שצריך לעשות זה להדביק ולשלוח, בלי לבזבז יותר מדיי זמן והמדבקה אף תקנה למכתב שלנו רשמיות.

 

לסיכום

מדבקות שם נמצאות כבר שנים רבות בחלקים רבים בחיינו. אנו ניתקל בשימוש בהן כאשר יהיו לנו ילדים, כאשר נרצה לשמור על הדברים האישיים שלנו בעבודה ובלימודים, כאשר נרצה לבסס קשר וכדיי לסמן את המכתבים שלנו.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא צרכנות
משקפת
3 סוגי טלסקופים שחובה להכיר

חובבי האסטרונומיה שבינינו וילדים סקרנים המעוניינים להכיר את מערכת הכוכבים והשמש, עושים שימוש בטלסקופים מסוגים שונים. המאמר יפרט את