נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

כמה טיפ נהוג לתת לסבל?

כסף מצויר

החלטתם שאתם רוצים לעבור דירה עם חברת הובלות מומלצת? אתם צודקים, כי האמת היא, שלהעביר את החפצים שלכם לבד זו לא אופציה.

עם זאת, כדאי שתיקחו בחשבון את העלות הכלכלית הכוללת של העניין הזה, כי מעבר לסכום שאותו דורשת חברת ההובלות, צריך גם לשלם טיפ למובילים.

איך זה עובד וכמה לשלם? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 

טיפ זה עניין של תרבות

ממש כפי שלא תעזבו מסעדה בישראל בלי שתשאירו בה טיפ, כך קורה גם לגבי שירותי סבלות. ברוב המקרים בבואנו לענות על השאלה כמה טיפ נותנים לסבל אנחנו רואים שמדובר על סכום שנותנים לצוות הסבלים והם כבר חולקים אותו ביניהם. הסכום הסביר והנהוג בישראל הוא כ10-15 אחוז מעלות השירות כולו, כך שצריך להבין תחילה כמה עולה ההובלה כולה ובהתאם לכך להחליט כמה טיפ אתם נותנים. אומנם מאוד מומלץ להיות מודעים לעניין הזה וגם לדאוג שיהיה לכם כסף מזומן, אך מצד שני, את ההחלטה הסופית על הסכום כדאי לקבל בסוף קבלת השירות. אם, לדוגמא, המובילים יהיו אנטיפטיים, ישברו לכם חפצים בדרך או לא יעשו עבודה מספיק טובה, הרי שבוודאי תעדיפו להשאיר להם את הטיפ הכי מינימאלי שאפשר. לעומת זאת, אם המובילים יתנו לכם שירות מעל ומעבר, תוך הקפדה על אדיבות, טבעי שתרצו לתת להם טיפ גבוה יותר.

 

האם כדאי להשוות מחירים בין כמה חברות הובלה?

סביר להניח שגם אתם, כמו כל אדם אחר שרוצה להזמין שירותי הובלה, רוצים לדעת בכמה יסתכם כל העניין הזה. לכן כדאי לדבר עם כמה חברות שונות של הובלה, לראות מה יש לכל אחת מהן להציע ולעשות את החישוב הסופי כולל הטיפ. סבלים מקצועיים שיגיעו ויעשו עבודה טובה מכל הנשמה יצפו לקבל מכם טיפ, ובצדק, כך אם אתם רוצים לדעת כמה הכול יעלה, אל תשכחו להכניס גם את העניין הזה לחישוב. עבודת סבלות היא עבודה פיזית מאוד קשה ולכן, אם אנשי המקצוע מגיעים ועושים הכול כדי שתצאו מרוצים, המינימום שתוכלו לעשות זה להשאיר להם טיפ מכובד.

 

חברת הובלה עם סבלים מומלצים

אם אתם מתלבטים מאיזו חברה להזמין את שירותי ההובלה, אפשר להבין אתכם. לא כל חברה מעסיקה את הסבלים הכי אדיבים ומומלצים שיש ולכן, אם תוכלו לעשות בירור קצר בנושא מראש, למה שלא תשקיעו בכך? זה נכון שחוות הדעת לרוב מדברות על החברה עצמה, על המחירים ועל השירות שהיא מציעה, אך הן כוללות לא פעם גם התייחסות לסבלים עצמם.

בסופו של דבר, מי שיהיה קרוב לחפצים שלכם וייקח אותם ממקום למקום אלה הסבלים ולכן הם חייבים להיות אנשים אמינים עם תודעת שירות גבוהה. נסו לברר מראש כל מה שיכול להטריד אתכם ולהשפיע על קבלת ההחלטות שלכם וכך תבחרו בקלות רבה יותר את חברת ההובלות המתאימה לכם.

מטבעות ושטרות
מטבעות ושטרות
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מידע
שיפוץ קומפלט לבית
מהו שיפוץ קומפלט לבית

ההחלטה על עריכת שיפוצים ברמה כזאת או אחרת בבית, היא החלטה חשובה שאיננה מתקבלת בכל יום, לא בכל שנה

גמילה מהימורים ראשית
כיצד ניתן להיגמל מהימורים?

בשנים האחרונות אנו עדים ליותר ויותר אנשים אשר נקלעים לחובות עתק בעקבות התמכרות להימורים, כמו גם מאבדים את משפחתם,