נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

כמוסות צמחים – מה יש בהן?

תמונה של כדור

בין אם אתם נוטלים תוספי תזונה או כל מוצר אחר, כמובן שתמיד יהיה חשוב לבדוק מה הם אותם מרכיבים שונים שאתם מכניסים לגופכם. שמעתם בעבר על תוסף התזונה הנקרא ליקוריץ ולא הבנתם במה מדובר? נסביר.

כמוסה, או בשמה הלועזי "קפסולה", מכילה בתוכה חומרים שונים ומגוונים, למרות גודלה הקטן כל כך. בתוך אותה כמוסה יכולים להיות חומרים מסוגים באמת שונים ומגוונים, ואם זה לא מספיק בכדי לגרום לאדם לחשוש, אזי חשוב לדבר על הכמויות של אותם חומרים. במילים אחרות וקונקרטיות, תמיד חשוב לוודא לא רק את החומרים הנמצאים בתוך כל כמוסה, אלא גם את הכמויות של אותם חומרים בהם השתמשו להכנת הכמוסה. אז מה הם החומרים שתוסף הליקוריץ מכיל? אם לא יצא לכם לשמוע על תוסף הליקוריץ, לחלוטין הגיע הזמן להתעניין בנושא. מה מכילות כמוסות ליקוריץ ומהו בכלל התוסף הזה? כל המידע:

 

ליקוריץ פלוס 123: הוכח מחקרית כמנקה עורקים

אז לאחר שהבנו כי יש צורך לוודא את החומרים וכמויות החומרים שכל תוסף תזונה מכיל, בואו נדבר על ליקוריץ פלוס 123, תוסף התזונה היחידי בעולם שהוכח כמנקה עורקים בגוף האדם. בדומה לכל תוסף תזונה מסוג אחר בעולם, בבואכם לרכוש תוסף תזונה ליקוריץ, אנחנו ממליצים על ווידוא החומרים הנמצאים בתוך התוסף.

בעוד שישנם תוספי ליקוריץ עם רמות גבוהות של גליצריזין, יהיה עליכם להימנע מנטילת תוספים אלו. לידיעתכם, גליצריזין הינו חומר אשר עשוי לסכן אנשים בשל נטייתו להעלות את לחץ הדם. תוספי תזונה מסוג ליקוריץ אמנם מכילים בתוכם גליצריזין, אבל ברמות נמוכות.

 

ליקוריץ: עד 6 מ"ג גלברדין בכל כמוסת 100 מ"ג

חשוב לדעת, נכון לשנת 2020, ליקוריץ פלוס 123 הוא תוסף התזונה היחידי שמכיל את רמות הגליצריזין הנמוכות ביותר. במקביל, ליקוריץ פלוס 123 מציג לנו התחייבות של עד 6 מ"ג גלברדין לכל כמוסה של 100 מ"ג.

בסופו של דבר, בין אם אתם נוטלים תוסף תזונה כזה או אחר, אנחנו ממש מפצירים בכם לוודא את החומרים המצויים בתוכו. ללא ווידוא של חומרים שונים בתוך התוסף, אתם למעשה לא תדעו מה אתם מכניסים לגופכם.

 

רווח ותועלת בנטילת תוספי תזונה אל מול נזקים: נמדדים בטווח הארוך

אם בטווח הקצר לעיתים יידמה כאילו לא נגרם שום נזק, הרי שבטווח הארוך לעיתים הנזקים הבריאותיים יהיו עשויים להגיע. וממש חבל, עשו כל מה שביכולתכם בכדי להימנע ממצבי ביש אלו. אנחנו ממליצים, עד כדי מפצירים בכם לבצע את כל המחקר הנדרש לפני נטילת תוסף תזונה כזה או אחר.

במקביל, כמובן שלעולם אין לוותר על ייעוץ רפואי וייעוץ של דיאטנית. זכרו, נטילת תוספי תזונה לא מהווה תחליף לתזונה בריאה, שלמה ומאוזנת. שמרו והקפידו על כל אלה, ותוכלו להנות מאיכות חיים ברמתה הגבוהה.

כדורים טבעיים
כדורים טבעיים
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות ורפואה
חרדה
מטפל בחרדות בנתניה

חרדה נחשבת לאחת התופעות הנפוצות של המאה ה 21. ע"פ הערכות, מדובר בעשרות אלפי בני אדם אשר סובלים מחרדה.