נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

לא שוברים את הראש: הכירו את תשחציישן

שאלון

מי שפותרים תשחצים באופן קבוע, מכירים את הרגע הזה שבו הם נאלצים לשבור את הראש, לפנות אל השכנים, מכרים או קרובי משפחה כדי להגיע אל התשובה ברובריקה מסוימת של התשחץ שלא ידועה להם. אנחנו מכירים את המצב הזה מקרוב. שכן, בכל יום שישי אנחנו פותרים תשחצים ושוברים את הראש. הדבר השתנה ממש לאחרונה, כשהכרנו את אתר תשחציישן. מדובר באתר גאוני שכל פותר תשחצים חייב להכיר.

 

תכירו את המקרה שעזר לנו להגיע אל תשחציישן

אם הייתם מספרים לנו לפני 20 שנה שבעתיד תהיה אפשרות להגיע אל אתר שיעשה לנו חיים קלים בכל הנוגע לתשחצים, אנחנו כנראה היינו מבקשים להגיע לשם עם מכונת זמן. שכן, בזמנו, היינו פותחים עיתונים, מילון ואנציקלופדיות כדי לחפש את התשובות לדברים שלא היו ידועים לנו בתשחצים השונים. מכורי תשחצים אמתיים וודאי מבינים על מה אנחנו מדברים. שכן, כך היה בתקופה ההיא. לפני כמה ימים שוחחנו עם בחור צעיר שממלא תשחצים בזמנו הפנוי ומשאיר אותם מלאים במטבח של המשרד. העובדה שהוא ממלא את כל התשחץ ללא שום אזורים ריקים מתוכן, גרמה לנו לעקוב אחריו ולהבין שהוא משתמש באתר מיוחד. כן, לא טעיתם – זהו תשחציישן.

 

לא שוברים את הראש – הנה עובדה מספר 1 על תשחציישן

אתם וודאי מבינים שברגע שראינו שהבחור הצעיר עושה שימוש באתר תשחציישן, אנחנו החלטנו לעשות את אותו הדבר. לכן, ערכנו חיפוש בגוגל וגילינו שהאתר נמצא בתוצאות הראשונות של החיפוש. כך שבתור התחלה, אתם צריכים לדעת שאתם לא צריכים לשבור את הראש בשביל להגיע אליו.

 

לא שוברים את הראש – הנה עובדה מספר 2 על תשחציישן

העובדה ה – 2 שאתם צריכים להכיר על האתר נוגעת למלאי המילים שקיים בו. מדובר במלאי עצום שיאפשר לכל אחד לפתור תשחצים בקלות. אתם לא יודעים מה התשובה ל – פילוסוף גרמני? או סוציולוג גרמני? זה קל. תיכנסו לאתר תשחציישן, תערכו חיפוש אחר הביטוי המדויק ותגלו בן רגע את התשובה שייחלתם לה.

 

לא שוברים את הראש – הנה עובדה מספר 3 על תשחציישן

העובדה ה – 3 שאתם צריכים לדעת על אתר תשחציישן נוגעת לכך שיש מגוון רחב של מילים ומושגים שקיימים בו. אם הפסקה הקודמת גרמה לכם לחשוב שהמילים עוסקות אך ורק באנשים, אז דעו שאין זה נכון. אנחנו למשל השתמשנו באתר לאחרונה כדי להגיע אל התשובות למושגים הבאים:

  • מושב בשרון
  • מאבני החושן
  • נהר ברוסיה
  • עיר באוקראינה
  • עיר בירה בדרום אפריקה

 

כמה מילים לקראת סיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שאתם לא צריכים יותר לשבור את הראש. נתקעתם עם תשחץ? לא יודעים מה לעשות עכשיו? אתם לא צריכים להשאיר אותו על השולחן למשך השבוע ולקוות שאולי יצוץ פתרון קסם. פשוט תיכנסו לתשחציישן.

חידה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא צרכנות
משקפת
3 סוגי טלסקופים שחובה להכיר

חובבי האסטרונומיה שבינינו וילדים סקרנים המעוניינים להכיר את מערכת הכוכבים והשמש, עושים שימוש בטלסקופים מסוגים שונים. המאמר יפרט את