נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

למה הברז שלי הפסיק לתפקד?

ברז עם מים זורמים במטבח

למה הברז שלי הפסיק לתפקד? ולמה הוא לא מוציא מים חמים? לכל בעיית אינסטלציה יש סיבה קונקרטית. בכדי להבין את מקור הבעיה, יש צורך להזמין אינסטלטור מומחה, לעיתים גם קבלן ביוב מורשה. בואו נבין מדוע ברזים מפסיקים לתפקד. כמו כן, מה הבעיות הנפוצות בברזים?

צריכים לבצע תיקון נזילה בברז? רוצים להבין מדוע הברז לא מוציא מים חמים? אולי לא מזרים מים בכלל? בין אם ככה או ככה, אתם פועלים נכון כשאתם מבררים מידע ברשת. בפועל, ככל שתהיו צרכנים חכמים יותר, ככה תוכלו לדייק את השירות שאתם מזמינים. וכשצריך שירות של אינסטלטור לתיקון ברז, צריך לברר כמה עולה לתקן נזילה בברז. כמו כן, כדאי לברר כמה עולה לתקן סתימה בצנרת שמובילה לברז לא מתפקד. בואו נדבר על זה.

 

כמה עולה לתקן ברז? ומדוע הוא לא עובד?

ברז עשי להפסיק לעבוד כתוצאה מסיבות שונות, למשל סתימה בצנרת. אם יש לכם סתימה בצנרת, העלות הממוצעת לתיקון הבעיה תנוע בין 350 ₪ ל-550 ₪ ומעלה. חשוב להבין, ככל שהעבודה תהיה מורכבת יותר, ככה בעצם האינסטלטור עשוי לגבות מחיר גבוה יותר על העבודה.

במקרים מסוימים, ברז עשוי לא לתפקד כמו שצריך כתוצאה מגומיות ואטמים רקובים. הגומיות עשויות להירקב עם הזמן, מה שבדרך כלל יוביל לכך שהברז יצריך תיקון. אם יש לכם ברז נוזל, אתם צריכים החלפת גומיות ואטמים בברז, אולי גם החלפת ברז שלם. כנסו לאתר וקבלו מידע נוסף בנושא.

 

כמה עולה התקנת ברז?

לפני שעונים על השאלה כמה עולה להתקין ברז, חשוב להבין באיזה סוג ברז מדובר. למשל, ברז אינטרפוץ תמיד יעלה לכם יותר. גם הברז עצמו וגם ההתקנה שלו תהיה יקרה יותר מברזים סטנדרטיים. באופן כללי, התקנת ברז סטנדרטי לא אמורה לעלות יותר מ-350 ₪ בממוצע.

אבל יחד עם זאת, התקנת ברז למכונת הכביסה למשל, תעלה יותר (בערך 450 ₪ בממוצע). בין אם אתם צריכים התקנת ברז רגיל או מסוג מורכב יותר, חשוב לברר מראש את המחירים. וכמו כן, יהיה חשוב גם לחתום על חוזה עבודה אל מול השרברב. תכללו את כל מה שצריך לכלול בחוזה, ככה שיהיה לכם עם מי לדבר במקרה של בעיה אחרי התקנת הברז.

 

המלצת בדיקת מחירים של עבודות אינסטלציה

בין אם אתם צריכים אינסטלטור למטרה זו או אחרת, אנחנו נמליץ לכם לבדוק באינטרנט מחירונים מומלצים לצרכן. יש ברשת עשרות אתרים אשר מתמחים במידע מהסוג הזה, לרבות מחירון התקנת ברזים ותיקון ברזים מכל הסוגים. האתרים האלו מאפשרים לכם לקבל את הצעות המחיר אליכם בתוך מספר דקות, ככה שזה אפילו לא יצריך ממכם איזשהו מאמץ מיוחד. תעשו זאת במקביל לבדיקת מחירי ברזים מסוגים שונים.

ברז עם מים זורמים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
חלל ביתי
3 יתרונות בקולט אדים בדירה

במשך השנים האחרונות אנחנו יכולים לראות טכנולוגיות מהפכניות ביותר נכנסות לבית שלנו ומשדרגות משמעותית את אורח חיינו. לעיתים, אין