נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

 3 דברים מדהימים שניתן לעשות באמצעות מדפסת תלת מימד

מדפסת תלת מימד ראשית

אתה יכול להדפיס אובייקטים תלת מימדיים המבוססים על תבנית עובדת והם לא נועדו רק להצגה. הם למעשה עובדים. היצרנים יכולים לספק לך תבנית בה אתה יכול להדפיס חלק שבור של מכונות, נניח בורג, ולא להזמין ואז לחכות להכנסת החלפה.

לחלופין, אתה יכול להכין העתק מודל מדויק של מכונית יקרה, כמו אסטון מרטין DB5 משנת 1960 בסולם ואז להרוס ולשרוף אותה לצורכי בידור, כמו איך מפיקי הסרט של ג'יימס בונד Skyfall, עשו.

הדפסת תלת מימד מתאפשרת על ידי מיזוג שכבות על שכבות של חומרים העשויים פלסטיקה ומתכות עמידות על בסיס תבנית, שתוכננה עם תוכנת CAD ממוחשבת בעיצוב 3D. עובי כל שכבה בעובי של 0.1 מ"מ ומורכב מחומרים נוזליים, אבקה ועוד.

בעזרת טכנולוגיה זו ומדפסת תלת מימד תוכל ליצור עיצובים או להדפיס דגמי תלת מימד של כמעט כל דבר תחת השמש, בתנאי שיש לך את התבניות. רק כדי לתת לך טעימה ממה שהדפסת תלת מימד יכולה לעשות, הנה 3 דברים מדהימים שניתן לעשות באמצעות מדפסת תלת מימד:

 

1. גיטרה אקוסטית מודפסת תלת מימדית

בעזרת הדפסת תלת מימד, ניתן להכין גיטרות בניילון, להשלים את כיסוי חור הרעש המתכתי ומפרק העקב. מלבד הכנת כלי נגינה עובדים, גיטריסטים מושבעים יכולים גם להכין העתק תלת ממדי של הגיטרות של המוסיקאים או האלילים האהובים עליהם.

 

2. עדשת מצלמה בעבודת יד

עדשת מצלמה מורכבת ליצור, אך בעזרת הדפסת תלת מימד תוכלו להכין עדשות משלכם ואפילו להיתקל בכמה תוצאות יצירתיות וייחודיות.

יוצר עדשת המצלמה הזו השתמש באקריליק כדי להחליף את הזכוכית בעדשה וכלים ומכונות אחרות כדי לשלב את החלקים הקטנים הרבים יחד. והכי חשוב, העדשה עובדת! בדוק את התמונות המעטות שצולמו בעדשות מודפסות בתלת מימד.

מדפסת תלת מימד
מדפסת תלת מימד

3. עובר תלת-ממדי ומודלים רפואיים מודפסים תלת מימדיים

מידול תלת מימד או במילים אחרות, "סריקות תלת מימד" של ילדכם שטרם נולד מקבל משמעות חדשה לחלוטין. במקום תמונה של האולטרסאונד שלך, חברה יפנית מעניקה לך עכשיו 'צורת מלאך', הדפס תלת ממדי של העובר שלך תמורת 1275 דולר. המודל התלת-ממדי נוצר על ידי נתוני תמונה מעובדים בתלת-ממד.

יתרה מזאת, השימוש בהדפסה תלת מימד מאפשר חקר ולמידה מקיף יותר. כשמדובר בטכנולוגיה, על המדע להיות טבול בזה. בעזרת הדפסת תלת מימד, לרופאים תהיה חלופה זולה יותר ללמוד על האנטומיה האנושית והם יוכלו גם להזריק ריאליזם לתרגול הניתוחים ללא שימוש בתיאוריה בלבד.

מכיוון שההדפסה של דגמים רפואיים אלה כל כך מדויקת, המנתחים יכולים לתכנן גם ניתוח על דגם מודפס כזה לפני שהמטופל האמיתי נכנס מתחת לסכין, מה שיחסוך זמן ניתוח וכסף, יגביר את סיכוי הצלחת הניתוח ויקטין את זמן ההחלמה של המנותח.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע