נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מה הוא מחיר חוות דעת דין זר?

עלות חוות דעת חוק

לאחרונה אנו מקבלים פניות מצד גולשים שקרוב משפחה שלהם נפטר בזמן שחי כמה שנים מחוץ לארץ. הם מבקשים לדעת פרטים אודות חוות הדעת המשפטית שעליהם להשיג במקרה זה והמחיר שלה. המספר הגובר של הפניות גרם לנו להבין כי עלינו להוציא מדריך מקיף בנושא שיציג בפני כל דורש את כל התשובות. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים החשובים.

 

רגע, מה זה בכלל חוות דעת דין הזר?

מי מכם שהגיעו אל המדריך הנוכחי לאחר שהתבקשו להשיג חוות דעת דין הזר, עלולים למצוא את עצמם תוהים במה מדובר. שכן, אף אחד לא לימד אותנו בבית הספר או בתיכון את ההליכים המשפטיים שצריכים לבוא לידי ביטוי במצבים מורכבים כאלה. אנחנו כאן כדי להשלים לכם את החומר ולהסביר לכם כי מדובר בחוות דעת שצריכה להינתן על ידי גורם מוסמך במצב שבו אדם קרוב אליכם נפטר מחוץ לארץ והוריש לכם משהו בצוואה, למשל:

  • נכס בארץ
  • חשבונות עו"ש
  • חסכונות ועוד

במידה וקרה לכם מקרה שכזה, עליכם לפנות אל עורך דין מוסמך בתחום זה ולבקש ממנו את חוות הדעת. ראוי לציין כי בהמשך, תצטרכו לצרף אותה אל המסמכים הנוספים, כדי שזו תהיה קבילה מבחינה משפטית. יצאנו לבדוק כמה תשלמו על חוות דעת זו וחזרנו עם פרטים שאתם צריכים להכיר מקרוב.

חוות דעת משפטית

מה המחיר של חוות דעת דין הזר? ולמה זו שאלה מורכבת?

יצאנו לשוחח עם כמה עורכי דין שעוסקים בתחום וביקשנו לדעת כמה עולה חוות דעת הדין הזר במשרדם. הופתענו לגלות כי המחיר לא נמסר סתם כך למי שיוצר קשר עם המשרדים הגדולים. מתברר שכל עורך דין גובה סכום אחר על חוות דעת זו. המחיר משתנה כמובן בהתאם לקריטריונים שונים, כאשר החשוב ביותר הוא הוותק של עורך הדין. הבירור שערכנו גילה כי מחיר חוות הדעת נע סביב כמה מאות שקלים.

 

המקצועיות עולה על העלות

לאחר שערכנו את הבירור בנושא, הבנו שהעלות של חוות הדעת לא צריכה להיות העניין המרכזי עבורכם. אתם צריכים לשים דגש על הקריטריונים שצוינו לעיל ולוודא כי פניתם על עורך דין שיש לו ניסיון בתחום ושמשרדו נמצא בקרבת מקום (הרי תצטרכו להגיע אל המשרד כדי לקבל את חוות הדעת).

עלות חוות דעת חוק

איך תוכלו לבחור עורך דין מומלץ ומוסמך?

בשלב זה אתם כבר מבינים כי עליכם לפנות אל עורך דין מוסמך ומומלץ בתחום ולשים את העלות בצד. נציין כי ההמלצה שלנו היא לערוך בירור עם מכרים שעברו את ההליך או לקרוא חוות דעת שנכתבו על עורך הדין ברחבי הרשת.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את המידע אודות המחיר של חוות דעת דין הזר. בשלב זה יש בידיכם את האינפורמציה, כך שנותר לכם רק לפנות אל עורך דין בעל ניסיון רב בתחום.

חוות דעת משפטית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
הבנת משמעותו של תיקון 190
הבנת משמעותו של תיקון 190

תיקון 190 הוא שינוי חקיקתי משמעותי שזכה לתשומת לב ועורר ויכוחים בין מומחים משפטיים וקובעי מדיניות. במאמר מפורט זה,