נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מה הם המיקומים האידיאליים להתקנת מצלמות אבטחה בדירה?

התקנת מצלמות אבטחה

בשנים האחרונות יותר אנשים מתקינים מצלמות אבטחה בבית, והאמת שזה לא מפתיע. תחושת הביטחון של אזרחי ישראל נמצאת בשפל, יש הרגשה שמשטרת ישראל וגופי האכיפה השונים לא מסוגלים למלא את התפקיד שלהם ולהגן על האזרחים ורכושם, וארגוני הפשיעה והעבריינים עושים מה שהם רוצים.

אנשים מבינים שאם הם לא יגנו על עצמם ועל הרכוש שלהם אף אחד לא יעשה את זה, ומצלמות אבטחה הן פתרון מעולה גם לצרכי הרתעה, וגם מקלות מאוד על זיהוי ולכידה של פורצים או גנבים במקרה הצורך.

 

איפה כדאי להתקין מצלמות אבטחה בדירה?

התקנת מצלמות אבטחה היא לא צעד שאנחנו עושים ככה סתם באופן אוטומטי בלי לחשוב. מצלמת אבטחה צריכה להיות חלק ממערך הגנה ואבטחה על הבית, ולכן צריך לחשוב טוב מאוד על המיקום המדויק שלה ועל השטח שאנו רוצים שהמצלמה תכסה.

כמובן שכל דירה שונה מחברתה, ולכל אחד יש צרכים שונים, אך הכנו לכם כאן מדריך כללי שיסייע לכם למקם את מצלמת האבטחה בצורה הכי יעילה. קודם כל שאלו את עצמכם האם אנו רוצים שהמצלמה תהיה גלויה ומרתיעה, או דווקא קטנה ונסתרת. שאלה נוספת היא מהו השטח הכי פגיע ומזמין מבחינת פורצים וגנבים. אספנו לכם בכל זאת רשימה קצרה של נקודות אידיאליות להתקנת מצלמות אבטחה.

דלת הכניסה

דלת הכניסה היא מיקום קלאסי ואידיאלי למצלמת אבטחה. בסופו של דבר מדובר על הכניסה הראשית לבית, כזו שכולם עוברים בה וכולם יכולים לראות אותה. מצלמה בולטת בכניסה לבית גם משדרת לכל גנב פוטנציאלי שיש כאן בית מאובטח עם בעלים ערניים וכדאי להתרחק ממנו, וכמובן מצלמת עבורנו את כל מה שקורה בבית.

 

דלת אחורית

אם יש לכם בבית דלת אחורית, פשפש, או דלת הזזה גדולה למרפסת, מדובר על נקודות תורפה משמעותיות שפורצים אוהבים מאוד לנצל. הרבה פעמים הדלתות הללו גם נמצאות באזורים לא פעילים של הבית או באזורים חשוכים ונסתרים. שווה מאוד להתקין בהם מצלמת אבטחה וכך להיות שקטים ולדעת שגם הפתחים המשניים והאחוריים שלנו מכוסים ומצולמים.

התקנת מצלמות אבטחה

בתוך הבית

אנו ממליצים בחום להתקין גם מצלמת אבטחה בתוך הבית. בשונה מהמצלמות החיצוניות כדאי שהמצלמה הזו תהיה קטנה ומוסווית היטב, כך שרק אתם תוכלו לדעת על קיומה. מדובר על פתרון מעולה וגיבוי נוסף למקרה שבו יצליחו לעבור את כל מערך האבטחה שלכם.

דבר נוסף שמצלמה בבית מאפשרת לנו הוא שליטה ומעקב אחרי אנשים שעובדים אצלנו בבית כמו פועלים שבאו לעשות שיפוץ קטן או עוזרת בית. כאן כמובן חשוב להקפיד על כך שהמצלמה לא תהיה מובחנת.

 

סיכום

לכל בית יש נקודות תורפה ושטחים מתים משלו, ולכן אי אפשר לדבר על כללים אחידים. בכל מקרה, כדאי להתקין מצלמת אבטחה ליד כל אחת מהכניסות וליד שטחים מתים.

התקנת מצלמות אבטחה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אבטחה
שירותי חומת אש
מה הם שירותי חומת אש?

אבטחת מידע וסייבר הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהעולם שבו אנחנו חיים. כמויות המידע שנמצאות ברשתות הן עצומות, ומידע