נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מה זה החלקת PH?

החלקת PH

החלקת שיער PH היא סוג של החלקת שיער המשתמשת בחומצה עדינה כדי לפרק את הקשרים המרכיבים את מבנה השיער. תהליך זה יכול להיעשות בבית או במספרה – כל עוד הוא מתבצע על ידי איש מקצוע מוסמך ומהימן, ובדרך כלל אורך כשעה. התוצאה הסופית היא שיער מבריק, חלק ונטול ״שוונצים״ שיכול להחזיק מעמד במשך שבועות.

 

החלקת PH

החומר הפעיל העיקרי בתמיסות להחלקת שיער PH הוא חומצה גליאוקסילית, שהיא חומצה עדינה ובטוחה לשימוש על השיער. חומצה זו מפרקת את קשרי הדיסולפיד המרכיבים את מבנה השיער, מה שמאפשר ליישר את השיער. לאחר הטיפול, השיער יוחלק לצמיתות וידרוש פחות עיצוב בחום ופחות תחזוקה באופן כללי ושוטף.

הטיפול מתאים ביותר לבעלות שיער מתולתל או גלי באופן טבעי, שכן יכול להיות קשה להחליק את סוגי השיער הללו ללא שימוש בכימיקלים קשים. התוצאה נשמרת בדרך כלל עד 6 חודשים

איך מתבצעת ההחלקה?

  • השלב הראשון של טיפול החלקת שיער PH הוא לחפוף היטב עם שמפו לשיער ולהסיר כל לכלוך או הצטברות שומן בקרקפת.
  • השלב הבא הוא מריחת תמיסת ההחלקה על השיער. תמיסה זו מכילה בדרך כלל פורמלדהיד, שהוא כימיקל חזק שעלול להיות מסוכן בשאיפה. לכן בעל המקצוע ישים על פניו מסיכה וידאג שגם אתם תשמשו באחת. מעצב השיער יוודא כי התמיסה מיושמת בצורה אחידה ושכל השיער מכוסה.
  • לאחר מריחת התמיסה, יהיה צורך לייבש את השיער בצורה ישרה.
  • לאחר שהשיער יתייבש, יחליקו את שיערכם בעזרת מחליק, מה שיסייע לשימור החלקת השיער לטווח הרחוק.
  • השלב האחרון הוא למרוח סרום מסיים על השיער כדי לעזור להגן עליו מפני נזקי חום ולשמור על מראה מבריק ובריא.

 

למה היא כל כך פופולרית?

החלקת PH היא טיפול פופולרי למי שרוצה שיער חלק מבלי צורך להשתמש בכימיקלים קשים או בכלי עיצוב בחום על בסיס יומי, כלומר, פן או מחליק. צורות התמיסה המשתמשות להחלקת שיער PH קיימות הן בצורת קרם והן בצורה נוזלית. צורת הקרם משמשת בדרך כלל לשיער עבה וגס יותר, בעוד שהצורה הנוזלית טובה יותר לשיער דק ודק יותר.

החלקת PH

איפה הקאצ׳?

בעיקרון, אין קאצ׳ כלל וכלל. החיסרון היחידי של הטיפול הוא תכולת הפורמלדהיד בתמיסת היישור, שעלולה להיות מסוכנת בשאיפה אך כמובן שהדבר פתיר בזכות מסיכת פנים אשר מסננת את האוויר ומעבר לכך חשוב לזכור שזהו שלב זמני בלבד. בסך הכל, החלקת שיער PH היא דרך בטוחה ויעילה להשיג שיער חלק ומבריק.

 

חשוב לדעת

לאחר החלקת שיער עם תמיסת החלקת שיער PH, חשוב להשתמש בשמפו ומרכך שמיועד להחלקת שיער. זה יעזור להגן על השיער שלך ולהשאיר אותו במיטבו ולשמר את תוצאת ההחלקה לטווח הרחוק ביותר.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, אם את מחפשת דרך להחליק את השיער שלך בצורה עדינה, בטוחה ויעילה, אז החלקת שיער PH עשויה להיות האפשרות הנכונה עבורך. זכרי לבצע את ההחלקה במקום מקצועי ומהימן ולשמור על תוצאות הטיפול! בהצלחה!

החלקת PH

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
איך נשמור ביחד על כדור הארץ
איך נשמור ביחד על כדור הארץ

שמירה על כדור הארץ היא אחת מהאתגרים הגדולים שאנו ניצבים מולם בעידן הנוכחי. עם עליית טמפרטורות החממה, החימום הגלובלי

ניתוח ירך
4 טיפים להתאוששות מניתוח ירך

התאוששות מניתוח ירך יכולה להיות מורכבת, היא דורשת מחוייבות והשקעה בשביל שהניתוח המורכב יצליח. לכאורה לאחר הניתוח הבעיה נפתרה,