נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מה עושים בשיחת ייעוץ להשתלת שיער?

השתלת שיער

גם אתם מצאתם את עצמכם מתבאסים מההתקרחות ודילול שיער עוד בגיל צעיר או מבוגר? אתם לא לבד! המוני גברים ונשים מחפשים פתרונות לבעיה שכיחה זו וכמובן מוצאים את התשובה בטורקיה, השתלות שיער בטורקיה נהיו עניין נפוץ למדי כך שהיום יש חברות רבות שמעניקות שירות במיוחד בשביל זה.

 

מהי השתלת שיער ואיך מבצעים אותה?

השתלת שיער בטורקיה היא פעולה כירורגית אסתטית אשר במהלכה קוצרים זקיקי שיער מהאזור הפורה של הראש או אזורים אחרים בגוף במקרים מסוימים. את זקיקי השיער ניתן לקצור בשתי שיטות שונות, את אתם הזקיקים יחדירו אל הקרקפת באזור הרצוי גם כן באמצעות שתי שיטות שונות בהתאמה לשיטת הקצירה. ההליך עלול להמשך יותר מ6 שעות בהתאם לגודל האזור, שיטת הטיפול ועוד.

 

למה לעשות את ההשתלה בטורקיה?

בשנים האחרונות טורקיה הפכה להיות מעצמה של כל הטיפולים האסתטיים רפואיים, היא מובילה בתחום השתלות שיער ושיניים ובעצם פריצת הדרך המשמעותית בנושא השתלות שיער קרתה שם לכן תוכלו למצוא את מיטב המומחים בתחום.

סיבה נוספת לנסוע לטורקיה במיוחד עבור ישראליים היא המחיר – כיוון שבטורקיה מבצעי הפעולה הינם טכנאים בהשגחת רופא ולא הרופא עצמו (כמו בארץ) עלות ההשתלה תהיה חצי או פחות מחיר מאשר בארץ אפילו יחד עם התשלום על טיסות והשהייה בארץ אחרת.

 

מה עושים בשיחת ייעוץ לפני השתלה

לפני שמזמינים טיסה וקובעים תאריך לטיפול יש לעשות שיחת ייעוץ ובדיקת התאמה, רוב האנשים ימצאו מתאימים לטיפול. את שיחות הייעוץ קובעים מול חברות התיווך להשתלות שיער בטורקיה, שם אנשי מקצוע יבחנו את מצב הקרקפת והאזור התורם. בנוסף תחליטו יחד על השיטה בה תעברו את הטיפול מבין שתי השיטות העיקריות.

 

מה כוללת חבילה של חברות התיווך

כל חברה מציעה חבילה אחרת או מספר חבילות, הפרמטרים הבסיסיים של החבילה הם – טיסה הלוך חזר, בית מלון למשך כל השהות וארוחות בוקר, הסעות בין שדה התעופה למלון וכמובן אל המרפאה וחזרה ממנה. טיסה עם חברת תיווך מקלה משמעותית על כל התהליך כיוון שהחברה מתעסקת בכל הבירוקרטיה שצריך, כולל הקשר עם המרפאות וכו'. שימו לב שיש חברות שמציעות ליווי ותמיכה צמודים לאורך כל הדרך.

 

בחירת חברת תיווך מתאימה

כמו שתרצו למצוא את המרפאה שהכי מתאימה לכם כך גם את חברת התיווך, כיוון שאתם עומדים לעבור הליך רפואי בחו"ל והוא עלול להביא איתו מתחים, חששות, כאבי החלמה וכו' מומלץ שתרגישו הכי בנוח שאפשר, תדעו שיש על מי לסמוך ומי שיוכל לעזור לכם בכל דבר שתצטרכו.

 

לסיכום

השתלת שיער היא פעולה נפוצה מאוד, בטורקיה מתקיימות יותר 1500 השתלות ביום רק בעיר איסטנבול, קיימות שם מאות מרפאות אשר מציעות שירות נאמן, מקצועי וחדשני אשר בעזרת חברת התיווך תוכלו לקבל חוויה שלמה, טובה ובמחיר הגון.

השתלת שיער

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי
12 סוגי חמאת עיסוי
12 סוגי חמאת עיסוי

ברוכים הבאים למסע המאיר עיניים דרך המאמר המקיף שלנו על 12 סוגי חמאת עיסוי. בעולם מהיר שבו טיפול עצמי

טויה טיפולי פנים
הרמת ריסים טבעית

הריסים שלנו. איזו מערכת יחסים סבוכה יש לנו עם סבך השערות העדין והמתוק הזה שמגונן לנו על העיניים כל