נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איך לבחור מוביל באזור הקריות והסביבה בזול ועם המלצות 

משאית הובלות

אם אתם עוברים דירה או מחפשים להוביל פריטים בודדים בקריות, זה המאמר בשבילכם. כמה טיפים בטוח יעזרו לכם לסדר את העניינים הרבה הרבה יותר טוב.

 

שירותי הובלות קטנות עם ביטוח ואחריות

שירותי הובלות מיכאל ובוריס הם שירותי הובלה שיכולים לתת מענה מקצועי ואמין על הצד הטוב ביותר, שירותי הובלות קטנות שבאמת מבקשים לתת לכם שירות אדיב ויעיל, מבלי קשקושים מיותרים.

שירותי הובלות קטנות נוצרו כדי להקל על הלקוח שאינו מעונין לשכור עכשיו משאית ענקית ולשלם על הדלק, על המובילים ועל זמן ההובלה שלוקחת כראוי לה וכפי שהשירות נותן בדרך כלל. שירותי הובלות קטנות מיועדים להובלת פריטים בודדים, הובלת מקרר, הובלת מזרן, הובלת מכשירי חשמל, הובלת ארון גדול שאינו נכנס ברכב אישי ולא נקשר על הגג ללא גג – כל אותן הובלות שדורשות מעט תשומת לב אבל אי אפשר אחרת להעביר את אותם הפריטים. לכן דרוש מחיר זול של מוביל מקצועי שזו עבודתו.

 

קריקטורה משאית הובלות
קריקטורה משאית הובלות

 

מחירה של הובלה קטנה ואמינה

הובלות קטנות בקריות מחירן לא יעלה על 700 ₪ להובלה קטנה שמתומחרת במחיר יעד מרוחק של מוצא או יעד סופי, העמסה או פריקה מאתגרות ברחוב צדדי וחלון גבוה על מנת להשתמש בו כפתח לדירה, וכדומה.  מחירה של הובלה קטנה יתחיל ממחיר של הובלת פריט בודד כהובלת מקרר למשל, במחיר של 200 שקלים חדשים בלבד. אם המחיר של הובלה בודדה של מכונת כביסה וכדומה יכולה להגיע ל-300 או 400 ₪, תוסיפו זאת למחיר של הפריט שאותו רכשתם לאחרונה, ועדיין תקבלו מחיר שווה לכל הדעות.

כיצד להתכונן להובלה קטנה וזולה ?

הובלה קטנה מן הסתם, דורשת הרבה פחות מאשר הובלה גדולה. פחות מובילים, פחות בזמן, פחות במרחק לרוב ואם כך, פועל יוצא הוא שגם מדובר בפחות מחיר. הובלה קטנה יכולה להיות מהירה וגם להשתלב בכמה הובלות בו זמנית של אותו מוביל. שירותי הובלות מיכאל ובוריס לדוגמא, עובדים כך שהם משלבים את ההובלות לפי היעדים, וכך אפשר להנות ממחיר הוגן יותר המתחלק על פני אנשים רבים אחרים.
הכינו מראש את הקרטונים ממוספרים ועם כיתוב, ותראו זה פלא שהם יגיעו בדיוק למקום הנכון. אם תארגנו את הציוד כך שתחשבו על הפריקה שלו בנוסף, תוכלו לתכנן כראוי את הפרויקט של ההובלה. את רגלי הספות עטפו בהתאם, את ידיות הארונות עטפו גם כן, וכך הלאה. אל תשאירו דבר ליד הגורל, הציוד נוסע בתוך משאית ודברים רבים עלולים לקרות לו. זוהי מיומנות של מוביל טוב לדעת כיצד לגשר על הפערים, ולהביא את הציוד בשלום ליעדו, אך עזרו לו, הרי זה הציוד שלכם בסופו של דבר. ביטוח לציוד גם כן אפשרי, אך אם לא מדובר בציוד יקר מדי, סמכו על המוביל שלכם, פשוט מאוד.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע לבית ולגינה