נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מחירו של ייעוץ זוגי – האם זה כדאי?

משפחה

"ייעוץ זוגי בעבורנו היה דרך ללמוד איך לדבר על המחלוקות בינינו", "הצלחנו להגיע להסכמות משמעותיות" אלו רק חלק מהדברים שאמרה הגברת מישל אובמה, רעייתו של נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה. אם אתם מתלבטים לגבי השקעה בייעוץ זוגי – להלן כל הסיבות מדוע זה כדאי.

 

נאבקים במערכת היחסים וחושבים שמשהו בכם לא בסדר? הגיע הזמן לפנות לייעוץ זוגי

זוגות צעירים כמו גם ותיקים נתקלים במהמורות במהלך הדרך הזוגית אשר לעיתים גורמת לתחושות של כישלון אישי, כחלק מאי יכולת ליצור מערכת יחסים זוגית הרמונית ושלווה. המחיר של ייעוץ זוגי נחשב למחיר גבוה מבחינה כספית, אולם הוא משתלם בצורה בלתי רגילה. מדוע? ראשית כל, הרבה זוגות מגיעים לטיפול זוגי כאשר אחד מתייחס לשני כסוג של מובן מאליו, ולכן מבקשים "לתקן" את בן הזוג. קיים הבדל מהותי בין אשמה לבין אחריות, וגם בעולם דמיוני לחלוטין שבו לבן הזוג יש אשמה יש שאלה של אחריות אישית על התגובות ועל מערכת היחסים.

חשוב להבין את מקור הכעס והאכזבה, כמו גם לקבל אחריות על האושר האישי. במובן הזה הטיפול הזוגי מהווה אפשרות לעבור תהליך, באופן אובייקטיבי ובליווי של יועץ זוגי מוסמך אשר מלווה אתכם לכל אורך הדרך. סיבה נוספת היא הפערים בין בני הזוג אשר גורמים לתחושה של ריחוק וחוסר. חשוב לזכור כי זוגיות מושלמת היא לא זוגית אשר אין בה פערים.

רוב הזוגות סבורים כי מערכת היחסים נכשלה כי האהבה נגמרה, אולם ההבדל העיקרי בין זוגות חזקים לבין זוגות אשר נכשלים זה היכולת להתגבר על הקשיים ולסגור את הפערים, גם אם נדמה כי אין יותר אהבה. תקשורת פתוחה אשר מתבצעת באמצעות מטפל זוגי מאפשר לכם לזהות את המקרים בהם אתם מתרחקים אחד מהשני, ובכך להתחבר מחדש. העידה על כך מישל אובמה כמו גם נשים מפורסמות נוספות אשר דיברו בגלוי על הטיפול הזוגי אשר עברו ואשר הוביל בסופו של לשיקום מערכת היחסים.

 

טיפול זוגי כמוצא אחרון לקראת גירושין

מחיר טיפול זוגי מהווה עלות חלופית לתהליך גירושין מתיש אשר מעורבים בו עורכי דין, ולכן יש לקחת בחשבון כי המחיר אותו תשלמו יכול לאפשר לכם לקבל מענה אשר יוביל לחתימה על הסכם פרידה. עם זאת, זוגות רבים אשר החליטו לפנות לטיפול זוגי דיווחו על גישור על פערים וכתוצאה מכך דחייה של תהליך הפרידה, ולכן זכרו כי באמצעות תשלום בעבור טיפול זוגי ניתן לשקם את מערכת היחסים באמצעות שקיפות, נתיב תקשורת פתוח וסגירת הפערים. רוצים להתחיל בצעד הראשון? היכנסו לאתר הרשמי של אוראל שופן, יועצת זוגיות מוסמכת אשר באמצעותה תוכלו להתחיל בצעדים הראשונים לקראת הגעה למסקנות וכן יצירת מערכת זוגית טובה ויציבה למשך שנים.

זוג במשבר
זוג במשבר
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא זוגיות