נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מרוויחים קצת שקט: 3 פעילויות שקטות לילדים

ספר

 

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא רוצה כמה רגעים שקטים לעצמו מבלי להושיב את הילדים מול המסך. בתור הורים שמכירים את הרגע הזה ממש מקרוב, החלטנו לצאת ולבדוק איך אפשר להגיע אליו? ביררנו איך נוכל להרוויח קצת שקט וחזרנו עם 3 פעילויות שקטות לילדים שגם אתם צריכים להכיר. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים.

 

תכירו את ההורים שעזרו לנו להגיע לפעילויות השקטות

בכל פעם שאנחנו צריכים סיוע בנוגע להתנהלות ההורית שלנו, אנחנו פונים אל מי שיודעים דבר או שניים בנושא – הורים לילדים בוגרים. שכן, הם מנוסים הרבה יותר ויכולים להגיד לנו איך אפשר להרוויח קצת שקט. הפעם, פנינו אל כ – 10 הורים שהתנדבו לסייע לנו. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בפרופיל שלנו ברשת וביקשנו לקבל הכוונה לפעילויות שיאפשרו לנו לשבת לשתות קפה בשקט ולכתוב מדריך ממש כמו זה שאנו כותבים עכשיו. להפתעתנו, קיבלנו מעל ל – 60 הצעות לפעילויות כאלה שלא כוללות מסכים! היינו צריכים לבחור את ה – 3 הטובות ביותר ואנחנו מוכרחים להודות שזה לא היה פשוט. בכל זאת, עשינו זאת, ובשורות הבאות יוצגו בפניכם 3 הפעילויות שיעניקו לכם ולילדים שלכם זמן שקט.

 

מרוויחים קצת שקט – פעילות שקטה לילדים מספר 1

קוראים יקרים, תכירו את הפעילות שהגיעה אל המקום ה – 1. זו שתעניק לכם לפחות 30 דקות של זמן שקט. מדובר בפעילות שכוללת דפי צביעה שמתאימים לילדים שלכם. אנחנו למשל הדפסנו פאוור ריינג'רס, סמי הכבאי וחד קרן לילדים שלנו. הגשנו להם את הדפים לצד חומרים מגוונים, למשל:

  • דבק ונצנצים
  • טושים
  • צבעי מים

כך שכל אחד בחר את החומרים המתאימים לו ואנחנו קיבלנו שקט.

 

מרוויחים קצת שקט – פעילות שקטה לילדים מספר 2

הפעילות ה – 2 מתאימה למי מכם שיש לו ילדים גדולים. מדובר בדמיון מודרך. אתם צריכים לאפשר לילדים שלכם לשכב על מזרון גדול או על הרצפה אם לא קר. תגידו להם לעצום עיניים ותפעילו הקלטה של דמיון מודרך מהרשת. אורך ההקלטה זה יהיה אורך הזמן שתקבלו את השקט שלכם.

 

מרוויחים קצת שקט – פעילות שקטה לילדים מספר 3

הפעילות ה – 3 כוללת אוזניות ומכשיר MP3. תעבירו למכשיר שירים שהילדים אוהבים ותערכו להם מסיבת אוזניות. כך שבעצם, כל ילד יקבל מכשיר משלו וזוג אוזניות. אפשר להחשיך את החדר ולהוסיף תאורה מהבהבת שתכניס את הילדים לאווירה. יהיה לכם שקט מופתי והילדים יוכלו ליהנות מכל רגע.

 

לסיום

עד כאן 3 הפעילויות שיתנו לכם קצת שקט מהילדים. אנחנו מאחלים לכם, קוראים יקרים, שתיישמו את הפעילויות הללו ותאפשר לילדים שלכם גם ליהנות מקצת שקט מכם. אם אתם מכירים הורים שוקעים שצריכים את המידע הזה, כדאי שתשלחו להם את המדריך ותקלו עליהם.

תלמידים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא צרכנות
משקפת
3 סוגי טלסקופים שחובה להכיר

חובבי האסטרונומיה שבינינו וילדים סקרנים המעוניינים להכיר את מערכת הכוכבים והשמש, עושים שימוש בטלסקופים מסוגים שונים. המאמר יפרט את