נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

משאית ביובית מהי ?

צינור שאיבה

למרות בשנים האחרונות בבניינים החדשים שנבנים בארץ יש מערכות ביוב מאוד משוכללות ומתקדמות, כולנו יודעים שגם במערכות הללו עלולות להיות תקלות. מה באמת עושים כשיש סתימה בביוב? איך משחררים אותה ומה זה ביובית? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

למה יש הצפת ביוב?

עוד לפני שתתקשרו אל חברת סופר ביובית בע"מ כדי לבדוק איזה שירות היא יכולה להציע לכם, ברור שתרצו להבין למה בכלל יש אצלכם בבניין הצפה של הביוב. כל מי שזה כבר קרה אצלו יודע לומר שלא פשוט להתמודד עם העניין, כי הריח הנוראי מקשה עלינו לחשוב ולנשום. בדרך כלל הצפה של ביוב נובעת מסתימה, מה שאומר שאם רוצים להתמודד עם העניין כמו שצריך, עלינו לפתוח את הסתימה.

כאן בדיוק נכנסת לתמונה הביובית, כי למעשה מדובר על משאית שיש לה מיכל איסוף ומחוברת אל המשאית הזאת משאבת יניקה. בפועל מה שקורה הוא שהביובית מתקרבת למקום וכשהיא נכנסת לפעולה היא מתחילה לשאוב ולינוק את כל הביוב. במידה והביובית מתמלא ועדיין הבעיה לא טופלה, יהיה צורך לרוקן אותה במקום שמיועד לכך, לחזור לבניין ולבצע את הפעולה שוב. חשוב לדעת שיש בימינו ביוביות עם מכלים איסוף בגדלים שונים כך שחלק מהמומחית של החברה שאליה תפנו בא לידי ביטוי ביכולת שלה להתאים את הביובית למקום שבו צריך להשתמש בה.

 

כמה זמן עבודה כזאת יכולה לקחת?

בין אם ברור לכם שיש בביוב שלכם סתימה ובין אם אתם רוצים להזמין משאית ביובית למקום בגלל כל סיבה אחרת, טבעי שתרצו לדעת גם כמה זמן זה ייקח. לא מדובר על עניין של מה בכך, אך מצד שני, זה גם לא תמיד יהיה תהליך ארוך. אפשר להבין מדוע התהליך הזה מלווה באי נוחות זמנית ולכן, אם אתם יכולים להזמין חברה מקצועית שתבצע את העבודה כמה שיותר מהר, זה כמובן כדאי. שווה לברר את הנקודה הזאת מראש כי בצורה כזאת תוכלו גם להחליט שאתם יוצאים לשעה-שעתיים מהבית, משאירים את המומחים לבצע את עבודתם וחוזרים אחרי שכל הבעיה כבר טופלה.

 

בחירת חברה מובילה לעבודות ביובית באזורים שונים בארץ

בין אם אתם זקוקים היום לשירותי שאיבת ביוב בדרום, בצפון או בכל מקום אחר בארץ, כמובן שאפשר להבין מדוע אתם מתלבטים מאיזו חברה מומלץ להזמין את השירות הזה. אנחנו מציעים לכם לבדוק לא רק מה הוותק של החברה שאליה אתם פונים, אלא גם האם מדובר על חברה שיש לגביה לא מעט ממליצים.

כאשר אתם מפקידים את המשימה הזאת בידי אנשי מקצוע שכל הלקוחות שלהם ממליצים עליהם בחום, אתם למעשה מגדילים את הסיכוי שגם אתם תצאו מרוצים. לכן כדאי לבדוק את הדברים כמה דקות מראש כי אין טעם להזמין חברה שאתם לא יודעים אודותיה דבר.

ביוב שהתפוצץ
ביוב שהתפוצץ
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע