נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

ניקוי מזרונים – תחזוקה שוטפת

תחזוקה שוטפת ראשית

ישנה חשיבות רבה לביצוע עבודת ניקוי ותחזוקה יסודית של מזרון. כל הסיבות במאמר הבא.

ניקוי מזרונים – חובת ביצוע

אנו מבלים את מרבית חיינו בשכיבה או בישיבה על מזרון, כאשר שליש מהזמן מוקדש לשינה. בחירה של מזרון עבור חדר השינה היא אחת הבחירות החשובות ביותר שיש לבצע, זאת משום שמדובר הן בקנייה שהיא פרקטית לשינה נוחה ונעימה והן מהבחינה הבריאותית. חשוב לדעת בהקשר זה שהמזרון צובר בכל לילה מאות חיידקים, כמו גם אבק ולכלוך. האבק והלכלוך, בעיקר קרדית האבק, עלולים לגרום לנזק בריאותי חמור ביותר כמו גירוד, אלרגיה וכו'.

לכן, ישנה חובה לבצע ניקוי מזרונים באופן יסודי ומלא אחת לשבוע, כמו גם לשלוח את המזרון לחברה מקצועית אשר מתמחה בתחום ויכולה לבצע ניקוי ושאיבה יסודיים מאוד של המזרון – זאת באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם המאפשר לסחוט את המזרון, לשאוב אותו ולאחר מכן להסיר ממנו את כל השאריות של האבק, חיידקים וטפילים נוספים אשר עשויים לשהות עליו.

כאמור, מאחר ומדובר בפעולה לא פשוטה אשר מצריכה עבודה לא קטנה  המומחים של אתר קפטן קלין אספו עבורכם את כל הפעולות שיש לבצע על מנת לדאוג לתחזוקה וניקוי של המזרון בחדר השינה, כך שתשמרו על בריאותכם:

  • החלפת הסדינים באופן תדיר – מומלץ לבצע בכל שבוע החלפה של הסדינים ולאחר מכן לבצע פעולה של כיבוס. למעשה, הסדינים נועדו לשמור על המזרון מפני אבק ומזיקים, אבל הם נוטים לצבור נוזלי גוף כמו זיעה והפרשות ולכן חשוב מאוד לכבס אותם בהתאם להוראות וזאת על מנת לא לגרום להצטברות רבה יותר של חיידקים העלולים לעבור מהסדינים ישירות למזרון. על מנת להעניק למזרון שכבת הגנה נוספת מפני אבק וחיידקים, מומלץ לכסות את המזרון באמצעות מגן מזרון אטום אשר ישמור עליו מפני מזיקים, אבק וקרדית האבק.
  • ביצוע שאיבה יסודית – לאחר הסרת המצעים, מומלץ לבצע שאיבה יסודית של המזרון וזאת על מנת להשמיד את החיידקים אשר נמצאים על גבי המזרון. חשוב מאוד להשתמש בעוצמה הגבוהה ביותר של השואב, ובסוף הפעולה לאוור את המזרון כך שיעמוד בצורה מאונכת אל מול אור השמש, למשך זמן ככל שניתן (עד 24 שעות) הסיבה לכך היא שקרדית האבק רגישה מאוד לשינויי טמפרטורה ולקרינת שמש ישירה ולכן, שהייה של המזרון תחת קרני השמש תעזור למנוע את הצטברות קרדית האבק.
  • שליחה של המזרון לחברה מקצועית – מאחר ופעולה של ניקוי מזרונים היא פעולה לא פשוטה, זאת משום שמדובר בפריט יחסית גדול לרוב, לא ניתן לבצע עבודת ניקוי יסודית באופן מלא. על כן, המומחים של אתר קפטן קלין ממליצים לשלוח את המזרון לחברה אשר מתמחה בניקוי יסודי של מזרונים כך שהמזרון יוחזר אליכם נקי ככל האפשר.
  • למעבר לאתר ניקוי ספות לחצו כאן.

    תחזוקה שוטפת
    תחזוקה שוטפת
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ניקיון
חומרי ניקיון
ניקוי שטיחים מקיר לקיר

תחזוקה וניקוי של שטיחים מקיר לקיר עשויה להוות אתגר ממשי בעבורנו, ולכן על מנת לתחזק את המראה היוקרתי של

ניקוי שטיחים וספות

ניקוי ספות מחייב הבנה בסוגי הבדים, מאחר וכיום ניתן למצוא בשוק שפע רחב של ספות עור, בד וריפודים שונים