נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איזה סוגי ארונות לבגדים יש?

אָרוֹן בְּגָדִים

לא מעט אנשים צריכים לקנות ארונות בגדים חדשים אבל ההיצע הרחב עושה להם כאב ראש. זו בדיוק הסיבה שגרמה לנו להפשיל שרוולים ולהכין את המדריך המסודר שיציג בפניהם ובפניכם את סוגי ארונות הבגדים שקיימים. אז שבו רגע, שתו כוס מים או קפה ותקראו אודות סוגי ארונות הבגדים שאתם צריכים להכיר.

 

סוג ארון מספר 1 – ארון הזזה

אתם בטוח מכירים את הארון הזה. הוא נחשב לאחד ארונות הבגדים הנחשקים ביותר בארץ ובעולם. אנחנו טוענים שיש לכך כמה סיבות:

 

הוא נוח לשימוש

לא צריך לפתוח את הדלתות שלו כלפי חוץ, מספיק להזיז במעט את הדלת והיא זזה מצד לצד בקלות

 

קל לאחסן בו בגדי חורף וקיץ

ניתן לאחסן את בגדי העונה בחלק התחתון של הארון ואת בגדי העונה הקודמת בחלקו העליון

 

אפשר לאחסן בו בגדים לכמה אנשים בו זמנית

יש ארונות הזזה עם 2 או 3 דלתות, כך שאפשר לבחור בארונות גדולים ולאחסן בגדים לשני בני הזוג או לכמה ילדים בו זמנית

 

חוסך מקום בחדר

העובדה כי דלתות הארון אינן נפתחות כלפי חוץ מאפשרת לחסוך מקום רב בחדר. שימו לב, את הארון הזה אפשר למצוא בגוונים ועיצובים שונים.

 

סוג ארון מספר 2 – חדרי ארונות

בלא מעט בתים יש חדרי ארונות. מדובר בחדרים בינוניים שכל מטרתם היא לאחסן בגדים ונעליים. חדר ארונות, כשמו כן הוא, זהו חדר שכולו ארון בגדים אחד גדול. ברוב המקרים, נעשה שימוש בארון בגדים שכזה ביחידה של חדר ההורים ובמקרים אחרים, מדובר בחדרים אישיים שמותאמים לדירות רווקים  ולבני נוער. אם אתם רוצים לקרוא פרטים נוספים על חדרי ארונות או על כל סוגי הארונות – אוליווד רהיטים זהו המקום המתאים לכם ביותר. שם תוכלו למצוא את כל המידע המקיף בנושא ולראות את ארונות הבגדים היפים ביותר.

 

סוג ארון מספר 3 – ארונות פתיחה

ארונות פתיחה, כשמם כן הם, מאפשרים למשתמשים בהם לפתוח אותם כלפי חוץ (בניגוד לארונות הזזה). ארונות הפתיחה מורכבים בדרך כלל מ-2 אפשרויות פתיחה:

  1. פתיחה של יחידת ארון
  2. פתיחה של מגרה

כל ארון פתיחה מעוצב אחרת, עם מספר פתיחות שונה של יחידות ארון ופתיחות מגרה. כך שאם אתם מתעניינים בארון מסוג זה, כדאי שתחשבו קודם כל מהם הצרכים שלכם ותתאימו אותם לארון הבגדים החדש. הכוונה היא, שאם אתם צריכים הרבה מגרות לאחסון של גרביים, נעליים, תחתונים או כל דבר אחר, כדאי שתבחרו בארון שיש בו מספר רב של פתיחות מגרה.

 

לסיכום

עד כאן כל הפרטים שאתם צריכים לדעת על כל סוגי ארונות הבגדים שקיימים. מאחלים לכם שתבחרו את ארון הבגדים המתאים לכם ביותר ושתיהנו ממנו לזמן ממושך. להתראות במדריך הבא, מקווים שעד אז יהיה לכם ארון חדש.

אָרוֹן בְּגָדִים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רהיטים