נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

8 סוגי טבעות ומשמעותן

לטבעות יש שפה משלהן ואנחנו כאן כדי לתרגם לכן אותה. כל טבעת משדרת אמירה אחרת ומתאימה למטרה שונה. כך שאם אתם בדרך לקנות טבעת למישהי או שסתם בא לכם להתפנק, כתבנו לכם הסבר על סוגי טבעות ומשמעותן כדאי שתקראו את המדריך הזה. הוא יעשה לכם קצת סדר.

 

1.   מהי טבעת נישואין?

זו טבעת חלקה ופשוטה ללא שיבוץ של אבנים וללא אבן במרכזה. למה טבעת זו פשוטה כ"כ? זה בכדי שהכלה לא תראה בה את מטרת הנישואין. מעניין, לא?!

 

2. טבעות סוליטר

את טבעת הסוליטר נותן בדר"כ הגבר לאישה, במעמד של הצעת נישואין. אולם אנחנו מכירים טבעות סוליטר גם כטבעות אירוסין או נישואין. זו טבעת משובצת יהלום שעשוי להיות במספר גדלים אפשריים. לעיתים מקיפה את היהלום מסגרת יהלומים קטנטנים.

 

3. טבעת אירוסין

בבחירת טבעת אירוסין אתם לא צריכים להיות מקובעים ולהיצמד לדוגמה אחת. בעיקר מה שחשוב הוא שהכלה תאהב אותה מאוד ושתתאים לתקציב של הגבר. היא יכולה להיות טבעת סוליטר, טבעת משובצת יהלומים או טבעת בעיצוב מרשים אחר.

 

4. גם לכף הרגל מגיע

טבעת לכף הרגל היא אופנה שחדרה אלינו מהמזרח הרחוק. היא פחות מקובלת כמובן, מטבעת שעונדים על היד, אבל יש בה משהו מעניין ולא שגרתי. אם אתם רוצים להפתיע בטבעת כזאת כמתנה, בררו קודם אם היא עונה על הטעם של מקבליה.

 

5. טבעת מעוצבת

השמים הם הגבול למגוון הסגנונות והעיצובים העונים להגדרת 'טבעת מעוצבת', זה כיף כי יש לכם מבחר ענק לחפש בו טבעת שקולעת בול לטעם שלכם.

 

6. חותם

טבעת חותם מזכירה לנו פסוקים בתנ"ך על טבעות מלכותיות ששימשו להוצאה לפועל של צווים מיוחדים והוכחה על אמינותם. כיום טבעות חותם נכנסו לאופנה ובגדול, וניתן למצוא אותן בחנויות יוקרה שונות. לא, אתם לא חייבים לחתום בהן ממש כדי שהן תישארנה מלאות שיק ומקוריות.

 

7. טבעת משובצת

היא יכולה להזכיר לכם במראה שלה צמיד טניס. טבעת משובצת היא טבעת פופולארית מאוד, בעלת מראה יוקרתי. היא מתאימה אירועים אך משתלבת בהחלט גם כתכשיט מקסים שניתן לענוד ולרוץ אתו ביום יום. היא קלאסית ומתאימה לכל לוק ובגלל שהיא מכילה מאוד, היא משתלבת היטב עם טבעת סוליטר וטבעות מעוצבות.

 

9. טבעת של אבני חן

למי שרוצה לגוון ואוהב את המראה השקוף-צבעוני, טבעות המשלבות אבני חן הן הבחירה האידיאלית. תוכלו למצוא טבעות סוליטר המחליפות יהלום באבן חן או טבעות משובצות באבנים קטנטנות. ניתן לעשות שימוש בטבעת אבני חן, כדי לשדרג לוק של בגד מסוים, בהתאמה לצבעי הטבעת.

 

 טבעות מחומרים שונים

שאלו את המוכר בתוך חנות תכשיטים מאיזה חומר עשויה הטבעת שאתם מזמינים, הבדילו בין זהב לבן לכסף ובין זהב לגולדפילד. יש הבדלים משמעותיים במחירים של כל חומר. הבדילו בין רמות שונות של יהלום והסתכלו מה מידת הקראט בטבעת הזהב שבחרתם.

טבעת יהלום

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים