נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

סיבות לעיכוב יציאה מהארץ

שוטר ותמרור עצור

אנשים מסויימים בסיטואציות מסויימות עלולים לקבל צו עיכוב יציאה מהארץ. מה זה אומר? ובכן, בצורה פשוטה ביותר מדובר על צו שימנע מכם לצאת מהארץ ולטוס לחו"ל. במאמר זה נבחן מספר סיבות לעיכוב יציאה מהארץ.

 

מה המשמעות של צו עיכוב יציאה מהארץ?

בין אם אתם מודעים לקיומו ובין אם לא, הימצאותו של צו עיכוב יציאה מהארץ כלפיכם הוא לא בשורה טובה. המשמעות של צו עיכוב יציאה מהארץ היא שאתם לא יכולים לצאת מהארץ, כי כנראה שאתם עומדים באחת הסיבות לעיכוב יציאה מהארץ.

 

סיבות לעיכוב יציאה מהארץ

קיימות מספר סיבות לעיכוב יציאה מהארץ, ואם אתם חושבים שיש סיכוי שאחת מהן או יותר נמנות מבין הסיבות לעיכוב יציאה מהארץ שלכם – כדאי שתבדקו זאת בהקדם.

הסיבה הראשונה קשורה בכל נושא הגירושין. במידה ויש חשש כלשהו מצד אחד הצדדים שהצד השני עלול לברוח במהלך תהליך הגירושין, הוא יכול בהחלט לבקש שישלח אליו צו עיכוב יציאה מהארץ. צו עיכוב זה ימנע את היציאה שלו מהארץ, ויציב אותו בפני התמודדות הכרחית מול תהליך הגירושין.

בדרך כלל מתוקף סיבה זו מוציאים צו עיכוב יציאה מהארץ גם לקטינים המעורבים בגירושין, זאת על מנת למנוע מהצד שעלול לברוח מהארץ את האפשרות לקחת איתו את הילדים ולהשפיע על הדעה שלהם בנושא לכאן או לכאן.

 

 

פשיטת רגל – אחת מהסיבות לעיכוב יציאה מהארץ

אדם שהעסק שלו עבר הליך של פשיטת רגל, אוטומטית מונפק עבורו צו עיכוב יציאה מהארץ והוא צריך להפקיד את הדרכון שלו. מטרת צו עיכוב יציאה מהארץ לפושטי רגל הוא פשוט – לסגור את נושא החובות הכספיים וההליך המשפטי שבעיצומו הם נמצאים.

 

הוצאה לפועל

הוצאה לפועל היא אחת הסיבות הנפוצות להוצאת צו עיכוב יציאה מהארץ. אדם שחייב כספים ונמצא בהליך הסדר מול הוצאה לפועל, קיים חשש סביר למדי שירצה לארוז את חפציו, לרכוש כרטיס טיסה ולצאת מהארץ מבלי לפרוע את חובו. אדם שחייב ולא יפקיד את הדרכון שלו, ראש ההוצאה לפועל יכול לפקוד על מעצר שלו עד להפקדת הדרכון, לתקופה שלא תעלה על 7 ימים.

 

ייעוץ משפטי במקרים של עיכוב יציאה מהארץ

לכל אחת מהסיבות לעיכוב יציאה מהארץ שציינו קיים שירות משפטי של עורכי דין המתמחים בתחום הספציפי. בכל מה שקשור בהוצאה לפועל, עורך דין להוצאה לפועל יכול לתת הכוונה מקצועית וליווי מתוך ניסיון עתיר שנים בתחום, ויוכל לעשות את ההבדל בין הליך מיטבי לבין הליך שאינו מיטבי עבור החייב.

אם אתם זקוקים לעורך דין להוצאה לפועל אנחנו ממליצים לבדוק את שירותיו של עורך דין דניאל ינובסקי שיוכל לעזור בביטול צו עיכוב יציאה מהארץ במקצועיות ובאדיבות. היכנסו לאתר של משרד עורכי דין מיסקביץ' ושות' וקבלו את הפרטים המלאים בנושא.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
הבנת משמעותו של תיקון 190
הבנת משמעותו של תיקון 190

תיקון 190 הוא שינוי חקיקתי משמעותי שזכה לתשומת לב ועורר ויכוחים בין מומחים משפטיים וקובעי מדיניות. במאמר מפורט זה,