נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

עיצוב חדר האמבטיה ב- 5 שלבים פשוטים

חלל ביתי

איזה כיף לכם, החלטתם על שיפוץ חדר אמבטיה, אולי גם עיצוב חדר רחצה מחדש. בין אם כך או כך, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את הטיפים המובילים ב-2020 עבור שיפוץ אמבטיות. אלו כמה שלבים פשוטים שכדאי להכיר בתהליך של עיצוב אמבטיות:

קודם כל ולפני הכול, אנחנו ממליצים לקחת בחשבון את הנושא של ארונות אמבטיה חדשים. בעלויות ממש אטרקטיביות, אתם תוכלו לרכוש ארונות אמבטיה מעוצבים, ארונות חדרי רחצה בעיצובים משגעים של ממש. כמובן, ההתקנה של אותם ארונות בדרך כלל תהיה כלולה ברכישה, ככה שאתם לא צריכים לדאוג לגבי זה. בכל מקרה, אם אתם ניגשים למלאכת העיצוב מחדש או השיפוץ, שלב ראשון הוא תכנון!

 

תכנון עיצוב חדרי רחצה ושיפוץ

סדרו לעצמכם תוכנית עבודה מסודרת, אותה מומלץ לבנות בעזרתו ובסיועו המקצועי של נגר אומן, או חברת ארונות, או כל שיפוצניק אחר וקבלן שאיתם בחרתם לעבוד. התוכנית תכלול את הגדרת התקציב מראש, את תוכניות השיפוץ, עלויות חומרי הגלם, תכנון של עלויות עבור מקרי בלת"מ ועוד. והכי חשוב, תגדירו מראש אם אתם מכניסים את עצמכם לשיפוץ קל, או שמא אתם מתכננים שיפוץ מסיבי יותר מאשר רק החלפת ארונות אמבטיה מעוצבים.

 

כדאי לקחת בחשבון אקססוריז לאמבטיה

כדאי לדעת, ישנם אביזרי אמבטיה מעוצבים שיכולים להיות בדיוק מה שאתם מחפשים. בין אם אתם מעוניינים להחליף ברזים לאמבט או ידיות לארונות, תוכלו למצוא אביזרי אמבטיה מעוצבים ובעלויות אטרקטיביות ממש.

 

הגדירו מראש את העוגנים שבחדר האמבטיה

בעולם העיצוב והשיפוץ, ישנו מושג הנקרא "עוגן". עוגנים הם אלמנטים כאלו ואחרים שאינם משתנים בחלל הבית, למרות השיפוץ שאתם עומדים לערוך. לא מעוניינים להחליף כיור באמבטיה? הגדירו אותו ואת שאר האלמנטים שאינם עתידים להשתנות במהלך השיפוץ. זה יעזור לכם גם להגדיר את התקציב הכללי עבור השיפוץ בצורה טובה יותר.

 

השלב הכי כיפי של בחירת צבעים

ייתכן שבא לכם להבדיל את חדר הרחצה מכל שאר החדרים בבית, ובמקרה הזה אתם בטח תלכו על צבעים נועזים. יחד עם זאת, כדאי לשקול להפוך את חדר הרחצה לחלק בלתי נפרד מהעיצוב הכללי של הבית, ככה שתוכלו להתפנק לכם במקלחת בחדר מרגיע ולא צעקני מדי. זו דעתנו האישית, איש-אישה וטעמם העיצובי, ככה שבסופו של דבר תבחרו בצבעים האהובים עליכם.

 

החלטתם על ריצוף חדש או קרמיקות

אם כן, אתם מוזמנים להגדיר בדיוק מראש את חומרי הגלם בהם אתם עתידים להשתמש. בעוד שישנן קרמיקות מאוד יקרות ואיכותיות, תוכלו למצוא תמיד סוגים זולים יותר שעשויים לספק אתכם גם כן.

 

ייעוץ מראש חוסך כאב ראש!

בכל מקרה, בין אם אתם מחליטים על שיפוץ קל או שיפוץ נרחב יותר, אנחנו ממליצים על סיוע מקצועי! בהצלחה, אל תשכחו דבר אחד חשוב: לפעמים אקססוריז מעוצבים לאמבטיה עושים את כל ההבדל שחיפשתם אחריו!

חדר בעיצוב אישי
חדר בעיצוב אישי
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
חלל ביתי
3 יתרונות בקולט אדים בדירה

במשך השנים האחרונות אנחנו יכולים לראות טכנולוגיות מהפכניות ביותר נכנסות לבית שלנו ומשדרגות משמעותית את אורח חיינו. לעיתים, אין