נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איך תבחרו את פלטפורמת בניית האתרים שלכם

עמדת עבודה

בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים, עסק שלא נמצא באינטרנט – לא קיים.

כיום, עסקים גדולים וקטנים כאחד בוחרים לבנות את האתרים שלהם באמצעות הפלטפורמות השונות, המציעות מגוון רחב של אפשרויות לעסקים במחירים נוחים.

כיוון שהבחירה באיזו פלטפורמה תבנו את אתר האינטרנט שלכם יכולה להיות מעט מבלבלת, סיכמנו עבורכם במדריך הזה את כל המידע הדרוש כדי שתוכלו

לבצע את הבחירה הנכונה ביותר בשבילכם.

 

מה זה בכלל פלטפורמה לבניית אתרים?

אם אתם רוצים לבנות אתר אינטרנט עבור העסק שלכם או עבור עצמכם, סביר להניח שנתקלתם בשמות כמו וורדפרס, וויקס, אומברקו ואחרים. אותם מושגים הם בעצם הפלטפורמות עליהן אנו מדברים. בשונה מבניית אתרים באמצעות כתיבת קוד HTML, בניית אתרים באמצעות פלטפורמה מתבססת על פורמטים קבועים שעליהן ייבנה האתר שלכם. אותן פלטפורמות למעשה חוללו מהפכה של ממש בעולם האינטרנט, והפשיטו באופן דרמטי את תהליך בניית האתר.

 

מה צריך לדעת לפני שבוחרים פלטפורמה לבניית אתרים?

בכדי שתוכלו להחליט איזו פלטפורמה מתאימה יותר בשבילכם, ישנם כמה דברים שצריך לשים אליהם לב. קודם כל, עליכם לבצע אפיון מקיף של האתר אותו אתם רוצים לבנות. כלומר, חשבו עם עצמכם איך אתם רוצים שהאתר שלכם יראה, איזה סוג תוכן הוא יכיל, מה קהל היעד שהוא יפנה אליו, וכו'. כמו כן, מומלץ לחפש באינטרנט אתרים דומים של עסקים מתחרים בכדי לקבל השראה עבור האתר שלכם, לראות מה עובד ומה פחות עובד, וכן לעשות מעין סקר שוק של קהל היעד שלכם בכדי שתוכלו להבין אותו יותר טוב.

בנוסף, מומלץ לחשוב על התקציב אותו אתם מוכנים להשקיע בבניית האתר שלכם, שכן ישנן פלטפורמות שבניית אתר דרכן תעלה יותר כסף מאשר באחרות.

 

מה הן הפלטפורמות הנפוצות בשוק?

  • וורדפרס: וורדפרס היא פלטפורמת בניית האתרים הפופולרית ביותר בעולם כיום, והמועדפת ביותר על בעלי עסקים קטנים. בניית אתרי וורדפרס מבוססת על מערכת קוד פתוח, מה שמאפשר לנו גמישות גבוהה במיוחד בכל הנוגע לפונקציות והפיצ'רים אותם אנו מעוניינים להכניס לאתר שלנו. כמו כן, אתרי וורדפרס עובדת יפה מאוד עם מנועי החיפוש השונים, מה שיעזור לאתר העסק שלכם לבלוט מעל המתחרים. בניית אתרי וורדפרס נחשבת נוחה במיוחד ומוצעת במחירים אטרקטיביים.
  • וויקס: בניית אתרי וויקס מאפשרת בנייה של אתרים יותר "ויזואלים", ואינה מצריכה שום ידע מקדים בכתיבת קודים ובניית אתרים. עם זאת, האפשרויות העומדות לפניכם עם וויקס הינן מוגבלות יותר מאשר בוורדפרס.
  • אומברקו: מערכת בניית האתרים של אומברקו היא בין הפלטפורמות המובילות ביותר בשוק. בדומה לוורדפרס, גם אומברקו מבוססת על קוד פתוח, ובמובן מסוים מהווה את הפלטפורמה הגמישה ביותר. יש לציין שבניית אתרים דרך אומברקו לרוב תעלה יותר מאשר פלטפורמות אחרות והתהליך עצמו עלול לקחת יותר זמן.

 

מחשב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל