נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

פרו פלאן לכלבים – אוכל מעולה תוצרת איטליה

אוכל בצורות

לכלב שלנו מגיע את הטוב ביותר, ולכן האוכל אותו הוא מקבל חייב להיות מזין ואיכותי. באמצעות רכישה של המותג פרו פלאן תוכלו לספק לכלב שלכם אוכל מעולה, במחיר משתלם.

פרו פלאן לכלבים – המותג המוביל בעולם בעבור אוכל לכלבים

אוכל לכלבים פרו פלאן נחשב מזה שנים רבות כאחד המותגים הבולטים בתחום אוכל לכלבים, וזאת לאור העובדה כי מדובר במותג איטלקי אשר חרט על דגלו לספק לכלבים מזון בריאותי בהתאמה אישית, ועל כן ברכישה מהמותג תוכלו לבצע התאמה מדויקת של סוג המזון אל הצרכים של הכלב שלכם. כך לדוגמא, בסדרת OPTI START תוכלו להעניק לגורים מזון מזין אשר נועד לבנות ולחזק את המערכת החיסונית, נדבך קריטי מאוד בכל הקשור לגורים אשר צריכים להתחזק ולקבל ויטמינים וברזל לצורך בניית השריר וטיפוח הפרווה. מדובר רק בסדרה אחת מיני רבות אותה תוכלו לרכוש בעבור הכלב שלכם, ולכן אם אתם מתלבטים לגבי הסדרה המתאימה ביותר בעבור הכלב שלכם, נציגי אנימל שופ – חנות החיות המובילה בישראל ישמחו לעמוד לרשותכם, לצורך התאמה מדויקת ומתן בסיס איתן לבריאות ואיכות חיים מצוינת, בעבור החבר הטוב ביותר שלכם.

בעל חיים
בעל חיים

פרו פלאן לכלבים – הגיע הזמן לבחור את המזון הטוב ביותר בעבור הכלב שלכם

כאמור, חברת פרו פלאן האיטלקית, חברה ותיקה בתחום מזון לכלבים מהווה מזה שנים את החברה המובילה והמומלצת לצורך רכישת מזון לכלבים, בעיקר בזכות מבחני מעבדה מחמירים אשר נועדו להבטיח כי האוכל אשר ניתן לכלבים שלכם הינו אוכל מזין, בריאותי ואיכותי. משום כך, החלה החברה לפתח סדרה של אוכל לכלבים בהתאמה אישית, ולהלן כמה מהמוצרים הבולטים אותם תוכלו לרכוש באמצעות האתר של אנימל שופ:

  • Opti derma – כלבים רבים מאובחנים ע"י הווטרינר כאלרגיים לאבק ולדשא, ומשום כך יש להתאים בעבורם מזון ייחודי. בסדרה הזו תוכלו להעניק לכלב שלכם אוכל מצוין המבוסס על מתן מענה לצורך טיפול ברגישות בעור ובפרווה, כל זאת לצורך מתן מראה בריא ומבריק של הפרווה.
  • Opti digest – בעיות במערכת העיכול של הכלב, ובעיקר בגילאים מבוגרים עשויה להוביל לבעיות בריאותיות קשות. בדיוק לשם כך פיתחו במעבדות חברת פרו פלאן אוכל המותאם לטיפול במערכת עיכול רגישה, כאשר הסדרה הזו נחשבת לנמכרת ביותר של החברה.
  • Opti age – אם כלבכם הוא כלב מבוגר, עליכם לדאוג לו לאוכל אשר יאפשר לשפר את התפקוד המוחי, אשר יורד באופן משמעותי ככל שהכלב שלכם מתבגר.באמצעות אוכל לכלבים מהסדרה הזו תוכלו לספק לכלב המבוגר שלכם ויטימנים וברזל החיונים לצורך תפקוד מוחי תקין, כמו גם מזון המבוסס על מזונות על של כלבים, כל זאת בכדי שתוכלו לספק לכלב שלכם את התזונה הטובה ביותר המותאמת למצבו המתקדם.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
עצמות לכלב
מזון לכלבים

על מנת להעניק לכלב שלנו את המזון הטוב ביותר, אין כל ספק כי בחירה בחנות  petway היא הבחירה הטובה