נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

פתרון לעסקים דיגיטליים – הכל על קניית תגובות באינסטגרם

תמונה

אם אתם מנהלים עמוד עסקי באינסטגרם אתם וודאי עוקבים באדיקות אחרי כמות הלייקים, התגובות והצפיות בסטורי שאתם מקבלים ובאופן כללי אחרי נתוני החשיפה לעמוד שלכם.

הכוח של רשתות חברתיות הוא עצום, ולכן אנחנו מתייחסים בכובד ראש לתוכן העולה לעמודים בניהולנו ותמיד מנסים למצוא דרכים מקוריות להשיג עוד עוקבים ועוד חשיפה לעמוד שלנו.

אחת מהדרכים הללו היא קניית תגובות באינסטגרם, ולכן יש יתרון גדול בעיקר כשמדובר בעסק דיגיטלי.

 

אז למה זה חשוב בעצם כמה תגובות אנחנו מקבלים?

תגובות מעידות על אינטראקציה בין העמוד לעוקביו, כאשר לתגובה יש משקל גדול יותר מאשר לייק שכן תגובות מעידות על כך שהתוכן שלכם אשכרה הניע גולשים להגיב לכם ולהביע את דעתם. כאשר מדובר בעסק דיגיטלי ואנחנו מעלים פוסט הנוגע למוצר שאנחנו משווקים, זה חשוב שיהיו בפוסט תגובו רבות שיעידו על כך שמדובר במוצר אהוב שנמצא בביקוש וכך להניע את המשתמש לפעולה ולשקול רכישה של המוצר.

תארו לעצמכם שאתם נכנסים לעמוד כלשהו באינסטגרם. אתם מדפדפים בפיד, צופים בתמונות ובסרטונים וגם רואים כמה צפיות, לייקים ותגובות יש בכל פוסט. אין מה להשוות בין הרושם שמתקבל כשלעמוד מסוים יש אלפי לייקים ומאות תגובות בכל פוסט, לבין הרושם כשמדובר בעמוד רפאים שלא מצליח להתרומם מבחינת האינטראקציה עם העוקבים (בהנחה שיש כאלו…).

בנוסף, כאשר יש הרבה תגובות בפוסטים שלנו זה מסמן לאינסטגרם שהעמוד מעלה תוכן איכותי ורלוונטי שמניע את הגולשים להגיב לו והעמוד מקבל עוד חשיפה. כך למעשה נוצר מצב של ביצה ותרנגולת: התגובות והלייקים שאנחנו מקבלים עכשיו מביאים לעוד חשיפה ועוד תגובות ולייקים.

 

כך תעשיית התגובות כבשה את הרשתות החברתיות

החשיבות הרבה של תגובות בפוסטים הובילה לצמיחה של תעשיית תגובות קנויות. מדובר בחברות שמוכרות לעמודים אישיים ועסקיים תגובות ולעיתים גם לייקים, עוקבים וצפיות.

כאן נשאלת השאלה האם כדאי לקנות תגובות ואם זה משיג את המטרה. התשובה לכך לדעתנו היא כן, בתנאי שרוכשים תגובות איכותיות מחברה אמינה. רכישת תגובות מובילה לשיפור היח"צ של העסק והגדלת החשיפה של העמוד, כך שב-End game אנחנו מרוויחים.

 

רכישת תגובות – עשו זאת בחוכמה

מה שחשוב לדעת על רכישת תגובות היא שהרשתות החברתיות לא רואות זאת בעין יפה והן עשויות להעניש את העמוד שלכם בגין פעולות מעין אלו. עם זאת, במידה ורוכשים את התגובות בחוכמה אין סיבה שהרשתות החברתיות יתנכלו אליכם.

כך למשל חשוב מאוד לשמור על איזון בין כמות העוקבים, הלייקים והתגובות. זה הרי לא סביר שלעמוד מסוים יהיו בקושי 100 עוקבים, 10 לייקים בכל פוסט אך 1,000 תגובות בפוסטים. כדי לשמור על איזון מומלץ לקנות גם וגם וכך להשקיע את המשאבים ביעילות.

 

 

רשת חברתית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל