נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

3 פתרונות חימום שחשוב להכיר

תנור

החורף כבר כאן, מזג האוויר הולך ומתקרר, והלילות מבריחים אותנו לבתים. רגע לפני שאתם מוותרים על בילוי בגינה או במרפסת בחודשי החורף החמים, כדאי להכיר את פתרונות החימום האפשריים. עם החימום המתאים, תוכלו להמשיך ליהנות מישיבות נעימות בחוץ עם המשפחה והחברים גם בלילות הקרים. אז בואו נכיר ביחד את האופציות הטובות ביותר עבור חימום החצר או המרפסת.

 

קר בחוץ, חם בחצר

אומרים שהחורף הישראלי הוא בדיחה, ושאנחנו, הישראלים, לא יודעים קור מה הוא. אולי יש צדק בדברים, אבל בשורה התחתונה, קר לנו כשאנחנו שוהים מחוץ לבית בחורף, ובטח בלילות. כדי שיהיה לנו פחות קר, נוכל להיעזר בפתרונות חימום מגוונים שישאירו את החצר אופציה נוספת על הסלון ופנים הבית. אז מאיפה מתחילים?

 

קמין

אם אתם אוהבים לשמור על סביבה אסתטית במיוחד, גם כשמדובר בציוד, הקמין יכול להיות פתרון חימום נפלא עבורכם. קמין, מעבר להיותו מפיץ חום, ושומר על טמפרטורה נעימה, הוא פריט נוי מדהים. לקמין עיצוב יפה במיוחד והוא מוסיף לאווירה הטובה בחום הנעים שלו וברעשי הפצפוץ העדינים של האש הבוערת בו.

 

מדורת גן

גם מדורת גן,  בדומה לקמין, היא מוצר נוי יפה ואסתטי במיוחד שכיף להעמיד בחצר הבית. מדורת גן מייצרת אווירה של מדורה ואפשר לשבת סביבה במעגל חברי נעים וחמים. מדורת גן היא גם קלה לתחזוקה ולניקוי ואין כיף ונעים כמו החום שהיא מפיצה. מדורת גן, על אף השם שלה, תתאים גם עבור אלה שמחפשים פתרונות חימום למרפסת.

 

פטריות חימום

בשונה מקמין וממדורת גן, פטריות חימום אינן אסתטיות במיוחד, והייעוד שלהן ברור, אבל יש להן את היתרונות שלהם. פטריות חימום מתחממות במהירות וההפעלה שלהן ממש קלה ונוחה, על בסיס חשמל או גז. פטריות חימום נחשבות לבטוחות יותר מפתרונות אחרים, כי אין בהן אש חשופה ולרוב הן מוצבות גבוה ואינן בהישג יד עבור ילדים. פטריות חימום הן פתרון חימום מומלץ ביותר עבור מרפסת.

 

התאמת פתרונות חימום

אם אתם שוקלים שימוש בפתרונות חימום, קודם כל, אתם שוקלים כיוונים טובים שישדרגו את חייכם. בנוסף, הבחירה צריכה להיעשות על פי כלל הגורמים הסביבתיים. אזור מגורים ומגז אוויר סביבתי, מרפסת או גינה, ילדים או מבוגרים ועוד. לכל פתרון חימום יש את המעלות והחסרונות שלו, וכמו כל בחירה, היא צריכה להיות מותאמת ביותר, ולא בהכרח הטובה ביותר.

 

לסיכום

לא צריך ולא כדאי לוותר על שהייה בחצר או במרפסת בחודשי החורף הקרים. גם כנגד הקור יש פתרונות מעולים, שיחממו את האוויר ואת האווירה. בחרו את פתרון החימום המדויק עבורכם, אם זה קמין, מדורה או פטריית חימום. עם החימום המתאים, תוכלו לצאת ולשאוף את האוויר הצלול והנקי שמשאיר אחריו הגשם בלילות החורף הקרים. תיהנו ותבלו, בחוץ או בפנים, העיקר שיהיה חם ונעים J

שלט

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
חלל ביתי
3 יתרונות בקולט אדים בדירה

במשך השנים האחרונות אנחנו יכולים לראות טכנולוגיות מהפכניות ביותר נכנסות לבית שלנו ומשדרגות משמעותית את אורח חיינו. לעיתים, אין