נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

קורס הדרכת הורים: כך תהפכו למדריכי הורים

ddimitrova / Pixabay

חלומם של רבים היא להפוך למדריכי הורים, זאת לאור הביקוש הרב למקצוע כמו גם הסיפוק הטמון במקצוע הזה. היכן לומדים את המקצוע ומה חשוב לדעת? כל הפרטים במאמר הבא.

 קורס הדרכת הורים – עלייה משמעותית במודעות הציבורית

קורס הדרכת הורים הוא ללא ספק אחד הקורסים המבוקשים ביותר בישראל, כמו גם בעולם. למעשה, התחום הזה התפתח בצורה חסרת תקדים בשנים האחרונות וזאת לאור סגנון החיים העמוס אשר מקשה מאוד על הורים להתנהל בצורה מיטבית מול ילדיהם, זאת לאור שעות העבודה הארוכות כמו גם מעמסת הטיפול בבית ובמשפחה.

לכן, רבים מעוניינים לקחת מדריך הורים אשר יקנה להם את הכלים והטיפים הטובים ביותר, לא רק בנושאים הרי גורל כמו שינה רציפה למשך לילה שלם אלא גם בהתאמה של כלים פרקטיים הכוללים העצמת הסמכות ההורית, נקיטת פעולות הכוללות בין היתר הקשבה לילד ולצרכים שלו, הגדלת הסמכות ההורית, ארגון ימי כיף לכל המשפחה וכו'.

גנית פרג, מומחית להדרכת הורים ומפתחת שיטת "לילה טוב" אשר  מאפשרת להרדים את התינוק באופן קל ופשוט, ממש מסבירה כי "אין ספק כי בשנים האחרונות אנו רואים עלייה בהתעניינות של אנשים רבים אשר מעוניינים לבצע הסבת מקצוע אל התחום של קורס הדרכות הורים, זאת מתוך הבנה כי מדובר במקצוע מכניס אשר משלב הן סיפוק כתוצאה מהתהליך עצמו כמו גם ביטחון כלכלי וזאת לאור העובדה כי כיום אפילו קופות החולים הכירו בחשיבות של הטיפול הזה ומאפשרות סבסוד בגובה של 75%, כאמור מתוך הבנה כי מדובר בתחום אשר מדיר שינה מעיניהם של הורים רבים אשר רוצים להיות הגרסה הכי טובה של עצמם בתור הורים – והם פשוט לא מסוגלים". על כן, בין אם אתם רוצים ללמוד כיצד להיות הורים טובים יותר או רוצים לבצע הסבת מקצוע, להלן כל הפרטים החשובים.

הורים ותינוק
הורים ותינוק

הדרכת הורים – באמצעות הבית למקצועות ההורות

במידה ואתם מעוניינים לקחת קורס בהדרכת הורים כיום זה קל יותר מאי פעם. למעשה, ניתן במספר שיעורים ממוקדים ויעילים לקבל ידע רב הכולל הן ידע פרקטי והן ידע עיוני וזאת בכדי שתוכלו להפוך בעצמכם למדריכי הורים. לאור העובדה כי ישנו ביקוש חסר תקדים לתחום, נפתחו ברבות השנים עשרות מרכזים כאשר המרכז המוביל כיום הוא הבית למקצועות ההורות בהנהלת גנית פרג אשר מציע מסלול הכשרה בהדרכת הורים באופן פרטני, אשר מועבר ע"י הפסיכולוג דור הררי וגנית פרג, מומחים בעל שם בתחום הדרכת הורים וייעוץ שינה. בבית למקצועות ההורות ניתן ללמוד את השיטות המתקדמות והחדשניות ביותר אשר פותחו ע"י דור הררי וגנית פרג, זאת כאמור בפרק זמן קצר. מעוניינים לקבל מידע לגבי קורס הדרכת הורים? השאירו פרטים באתר ונציג יחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישת ייעוץ ראשונית.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הורים וילדים לימודים
קורס SQL
מה זה קורס SQL?

ראשי התיבות SQL הם קיצור לשפת ה-Structured Query. או בעברית: שפת שאילתות מובנית. שימוש ב-SQL נועד לטיפול ועיבוד של

מקצועות שמכניסים הרבה כסף

יש כמה דברים שמשותפים לכולנו, האנשים שחיים בעידן המודרני, ואחד מהם, הוא הרצון להרוויח כמה שיותר. בסופו של דבר,