נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

היתרונות והחסרונות של קניית לייקים לאינסטגרם

אלף לייקים

 משתמשי אינסטגרם שונים נוהגים לקנות לייקים לסטורי או לסרטון שהעלו על מנת שיהיו וויראליים ופופולריים.

המאמר יעסוק ביתרונות ובחסרונות של קניית הלייקים.

 

מי קונה לייקים ומדוע?

קניית לייקים באינסטגרם הפכה לשגרה אצל לא מעט אנשים. דוגמניות, שחקנים, זמרים, מובילי דעת, אושיות תקשורת או אושיות אינסטגרם שרוצים יותר חשיפה, הצלחה ופופולריות נוהגים לקנות לייקים לפרסומים שלהם. גם עסקים רבים בין אם הם מתחילים ובין אם וותיקים מקדמים את המכירות והשירותים שלהם בזכות הלייקים. כאשר רוצים לעשות הדים לפרסום מסוים או להפוך אותו לוויראלי קניית הלייקים יכולה להועיל אך חשוב לדעת שיש לכך יתרונות וחסרונות מסוימים.

 

היתרונות של קניית לייקים להעלאות באינסטגרם

קניית לייקים נעשית באמצעות ספק אינטרנטי לעוקבים, לייקים, צפיות, תגובות, שיתופים וכיוצא בזה. בדרך כלל כשאנשים קונים לייקים הם קונים חבילה המורכבת מעוקבים ולייקים, משלמים עליה ומקבלים בתוך שעה את הלייקים לתוכן המבוקש. הם יכולים אף לקנות כמות לייקים גדולה בצורה מאובטחת ולחלק אותם בין העלאות שונות. יש לכך מספר יתרונות. הלייקים מייצרים בוסט נרחב על פרסום שמעלים. כאשר משתמשים אחרים רואים שיש הרבה לייקים הם הולכים אחר העדר וגם הם עושים לייקים. בנוסף, ככל שיש יותר לייקים כך נוצרים יחסי גומלין עם העוקבים. אינסטגרם מזהה את יחסי הגומלין הללו ומעלה את הפרופיל של אותם אנשים שקנו לייקים להיות חשוף לעוקבים נוספים שגם הם עושים לייקים וכך המעגל גודל וגודל. זהו פתרון אופטימלי כאשר רוצים את החשיפה העצומה הזו, אך מצד שני הקנייה חייבת להיות קנייה של עוקבים אמיתיים שמסמנים לייקים ולא כאלו שהחשבונות שלהם פיקטיביים או שאינם פעילים באינסטגרם.

 

החסרונות של קניית לייקים

פכי שצוין, כאשר הלייקים מעוקבים מזויפים לא שווה לקנות אותם. אינסטגרם מזהה בקלות זיופים מסוג זה ולכן לא מעלה את הפרופיל לחשיפה. בנוסף, ישנו סיכון שכאשר העוקבים יסירו את העוקב שלהם גם הלייקים שלהם ייעלמו. הלייקים צריכים לשדר יחסי גומלין שיהיו אפקטיביים מעוקבים טבעיים או מעוקבים קנויים עם שמות הגיוניים, תמונות פרופיל וחשבונות פעילים. ולכן ספק המוכר לייקים חייב להיות אמין ולמכור לייקים איכותיים. תארו לכם שאתם נכנסים לפרופיל של אחד מהנעקבים שלכם ורואים סרטון או תמונה שהוא פרסם עם אלפי לייקים. אתם נכנסים לעומק לבדוק מי מהעוקבים או הנעקבים המשותפים שלכם עשה לייק ולפתע רואים שלהרבה מעושי הלייקים אין כלל תמונת פרופיל או פעילות בחשבון. מיד תחשבו שיש כאן תקלה. לפיכך, על מנת שהלייקים יהיו אמיתיים וייראו אמינים הספק צריך למכור לייקים איכותיים.

לסיכום, כדי להיות משפיעים באינסטגרם חשוב לקנות לייקים מעוקבים פעילים של ספק מומלץ ואמין המעניק עליהם אחריות. הלייקים הללו ישמשו את המטרות של הקונים לפחות בדחיפה הראשונית.

 

לב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל