נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

קניית עוקבים לפרסום העסק שלכם

תגובות עוקבים לייקים

בתוך המחול של חיפוש אחר השיווק הנכון, הסיבות לבחור בפרסום ברשת החברתית על ידי הגדלת החשיפה, רק מצטברות מיום ליום.

נבדוק כיצד אפשר להגדיל את החשיפה ברשת החברתית, מה אפשר לעשות בחינם ומה יעלה כסף, ולמה זה כל-כך משמעותי? 

כדי לחשוף עסקים חדשים או קיימים לקהל הרחב, אין שיטה יותר טובה משימוש ברשת החברתית – כמו שראינו בשנתיים האחרונות. בהינתן שכמעט כול הצרכנים נמצאים ברשת, ויכולת יצירת החיבורים של הרשתות החברתיות, זה כמעט ברור מאליו. עסק שרוצה לשווק את עצמו בצורה חכמה, יפעל להגדלת החשיפה שלו ברשת, וכמובן שאין דרך מהירה לעשות זאת טוב יותר מאשר באמצעות קניית עוקבים לייקים ותגובות.

 

הסיבות מאחורי חשיפה נרחבת לעסק ברשת

חשבונות רשת חברתית פעילים ופופולריים מהווים בשנים האחרונות כלי תקשורת מרכזי בין הספק והלקוח. כאשר הספק מפעיל חשבון אינסטגרם יציב, הוא גם יכול להעלות תוכן ממותג ולפרסם ישירות וחינם ללקוחותיו – העוקבים, ובמקביל, הוא גם משמר קשר חזק עם הלקוח, ומזמין אותו לשוחח איתו, ולהיחשף לעסק באופן תמידי.

אפשר לחשוב על חשבון אינסטגרם ויראלי כעל רשת פרסומות חינמית. מאגר העוקבים, שהוא למעשה מאגר לקוחות עבר ולקוחות פוטנציאלים, נחשף בקביעות לכל תוכן המועלה לחשבון, ואף לא בהכרח מרגיש את החשיפה, שכן הוא בחר לעקוב אחר החשבון. בנוסף, עוקבים אלו נמצאים באופן תמידי באינסטגרם, בעוד שהחשיפה שלהם לתכנים המגיעים בפרסומות שונות, היא מוגבלת ביותר.

כך, הופך הפרסום ברשת החברתית לחשוב מאין שיעור, למרכזי ובמקביל – לזול מאד ונוח לשימוש. בכמה שלבים פשוטים אפשר להפוך כל חשבון אינסטגרם עיסקי לכזה.

 

איך להגדיל את החשיפה?

על מנת להגדיל את החשיפה באופן יעיל, חשוב שהחשבון יעמוד בכמה כללים פשוטים:

ראשית, על החשבון להיות פעיל, מעוצב יפה, ובעל רוח צעירה המדברת בסגנון האינסטגרם. לצעירים שבניכם ברור על מה מדובר, בעוד שהמבוגרים יותר, אולי יצטרכו להיעזר בבן משפחה או מכר צעיר יותר, על מנת לתפוס את הקונספט הרצוי של חשבון פעיל ו"מגניב".

שנית, חשוב להקפיד שלא להציף בפרסומות, סטורי'ס ופוסטים, שכן חשבונות שכאלו רק מרחיקים מעליהם עוקבים. עד שניים או שלושה פרסומים ביום, יעשו את העבודה וגם לא "יחפרו" לעוקבים שלכם – מה שישמור עליהם קרובים אליכם.

שלישית, השתמשו באקסלוסיביות שמאפשרת הרשת החברתית והציעו לעוקביכם מבצעים שונים וייחודים למשתמשים העוקבים אחריכם באינסטגרם. המחירות שלכם כמובן יעלו בזכות המבצעים, אבל הערך המוסף האמיתי כאן הוא בשיווק החשבון שלכם כמאסט, כחובה, למי שמשתמשים בשירות או המוצר שאתם מציעים. המשתמשים יסיקו שבעתיד יהיו עוד כאלו, וירצו לעקוב אחריכם כדי לא לפספס דבר.

רביעית – הגדילו את החשיפה. אם עוקבים לא מגיעים, אין שום בעיה לקנות לייקים ועוקבים עד להתייצבות על כמות טובה שתספק לכם את החשיפה הדרושה לעסק. גם קניית שטח פרסום ברשת יעשה את העבודה, במיוחד כשמדובר על פרסום מותאם אישית לכול משתמש ברשת.

 

מחשבתגובות

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל