נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

קרן השתלמות

Skitterphoto / Pixabay

קרן השתלמות היא קופת חיסכון אשר מאפשרת למשוך כספים בטווח זמן קצר. להלן כל הפרטים החשובים.

 

קרן השתלמות – הזדמנות מצוינת לכל עובד לחיסכון לטווח קצר

קרן השתלמות הפכה בשנים האחרונות למשאת נפשם של רבים, זאת משום שהיא מאפשרת לחסוך אך בו בעת למשוך את הכספים בפרק זמן קצר וזאת מבלי לשלם מס הכנסה בגין הרווחים אשר נצברו – לתקופה של 6 שנים בממוצע. בנוסף, קרן השתלמות מאפשרת לקבל הלוואה בריבית נמוכה יותר כמו גם בתנאי החזר נוחים, הן בעבור עצמאים והן בעבור עובדים שכירים. חשוב לזכור כי כאשר מדובר בשכירים, הכספים המופקדים לקרן ההשתלמות מופקדים הן על ידי העובד והן ע"י המעביד, כאשר גובה ההפרש נקבע ע"פ השכר של העובד. באשר לעצמאיים, ניתן להפקיד בדרך כלל עד 7 אחוזים מההכנסה השנתית, כאשר הוצאה מוכרת למס היא בגובה של 4.5%. על כן, מדובר בהזמנות מצוינת בעבור אזרחים לרכוש קרן השתלמות בתנאים נוחים ובכך לפתוח לעצמם אפיק חיסכון אשר יכול לשמש אותם בעתיד לכל מטרה.

 

האם רכישה של קרן השתלמות כדאית לכולם?

כאמור, קרן השתלמות היא אפיק כדאי לחיסכון הן בעבור שכירים והן בעבור עצמאים, בייחוד כאשר ענף הביטוח עבר שינויים דרמטיים אשר גרמו להגברת התחרות בין חברות הביטוח השונות. למעשה, אנו עדים היום לכך שניתן לפתוח קרן השתלמות בדמי ניהול נמוכים ביותר כמו גם למשוך את הכספים בזמנים קצובים וקצרים, מה שמאפשר לכל שכיר או עצמאי לדעת כי במידה והוא ייאלץ למשוך כספים באופן מהיר או יצטרך לקחת הלוואה, הוא יוכל למשוך את הכספים מקרן ההשתלמות – בהתאם לתנאי הפוליסה.

כסף מזומן

השוואות מחירים – גם בעבור קרן השתלמות

לאור התחרות העזה בין חברות הביטוח השונות כיום ניתן לרכוש קרן השתלמות, לכל מטרה. מדובר בבשורה של ממש עבור המבוטחים וזאת משום שכעת ניתן לקבל מידע מלא לגבי קרן ההשתלמות בתנאים נוחים בהרבה מכפי שהיה ניתן בעבר. יתרה מכך, חברות הביטוח מתחרות כיום על קהל המבוטחים ומאפשרות להתמקח ואף לקבל מחיר נמוך מאוד בעבור דמי ניהול הקרן, עם קנסות מופחתים במידה והמבוטח יבקש להוציא את הכסף מוקדם מהמועד המותר. על כן, מומלץ לבצע השוואת מחירים בכדי לקבל את המחיר הטוב ביותר בעבורכם, כאשר כיום זה קל יותר מתמיד. באמצעות savey – מיזם חברתי ראשוני מסוגו בישראל ניתן לקבל הצעות מחיר אטרקטיביות ונמוכות מחברות הביטוח השונות, באופן קל ופשוט. כל שעליכם לעשות הוא להכניס את הפרטים שלכם לאתר ולאחר זמן מה תוכלו לקבל ישירות אליכם את הצעות המחיר ולבחור מתוכן את הטובה והמותאמת בדיוק לתקציב שלכם. אולם, חשוב לבדוק היטב כי אין ברשותכם קרן השתלמות נוספת – זאת על מנת להימנע מכפל ביטוחי והוצאה מיותרת נוספת בענף הביטוח.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים פיננסים
קרן השתלמות

קרן השתלמות היא קופת חיסכון אשר מאפשרת למשוך כספים בטווח זמן קצר. להלן כל הפרטים החשובים.   קרן השתלמות