נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

5 שאלות שחשוב לשאול לפני שמבצעים הדברה?

ריסוס ביתי

הצורך להדביר חרקים ומזיקים שונים הוא משהו שיכול לפגוש כל אחד מאיתנו. בעוד שבמקרים מסוימים ההדברה היא תהליך פשוט, ברוב המקרים מדובר על תהליך מורכב וחשוב לדעת כיצד לבצע אותו על מנת להשיג את התוצאות הרצויות. אנחנו כאן כדי לספר לכם על כמה שאלות שאתם חייבים לשאול את עצמכם לפני שאתם ניגשים לביצוע של הדברה בבית או במשרד.

 

1. מי מבצע את ההדברה

השאלה הראשונה אותה יש לשאול היא מי מבצע עבורנו את ההדברה. בהליך ההדברה אנחנו עושים שימוש בחומרים כימיים שיכולים להיות מסוכנים גם לבני אדם. עליכם לוודא שהמדביר שאתם עובדים איתו הוא מדביר מוסמך שפועל לפי תקני הבטיחות המחירים ביותר על מנת לדאוג לביטחון האישי שלכם. https://www.agr-non.co.il

הדברה יסודית

2. מה בדיוק אנחנו הולכים להדביר

הדברה היא תיאור כולל למגוון רב של פעולות. לכל מזיק או חרק יש את הדרך הנכונה לטפל בו, וחשוב לוודא מה בדיוק אנחנו רוצים להדביר לפני שאנחנו פונים לביצוע של ההדברה עצמה. ישנם חרקים שהדברה מסוימת כלל לא תעזור כנגדם, ואילו עבור אחרים ייתכן וניתן להעלים אותם גם בלי לבצע הדברה. זהו מה סוג המזיק שבו אתם רוצים להילחם.

 

3. האם ביצענו פעולות מניעה נוספות

במקרים שבהם מזיקים שונים חדרו אל הבית שלנו כנראה שלא יהיה מנוס מהדברה, אולם לפני שמבצעים אותה יש לוודא שביצענו את כל פעולות המניעה הנדרשות כדי שיחד עם ההדברה נוכל לחזור ולהנות מסביבה נקייה. בדרך כלל יש צורך לבצע ניקוי יסודי לפני ההדברה, ולדאוג שהפתחים השונים שמהם נכנסים המזיקים סגורים בצורה הרמטית.

ריסוס

4. מה המחיר של הדברה

כמו בכל שירות שאנחנו מקבלים, גם עבור ההדברה אנחנו הולכים לשלם, ובמקרים רבים זה יעלה לא מעט כסף. לפני שאתם בוחרים מדביר נסו לקבל מספר הצעות מחיר כדי להבין מה סדר הגודל של המחיר שאתם אמורים לשלם עבור ההדברה הזו. אין צורך לבחור את המדביר הכי יקר, אולם הצעת מחיר נמוכה במיוחד אמורה להדליק אצלכם נורה אדומה בנוגע למדביר.

 

5. מה מידת האחריות של המדביר על התוצאות

המבחן של הדברה מוצלחת הוא מאוד פשוט. ברגע שאתם רואים לאורך תקופה מסוימת שההדברה אכן עובדת, אתם יכולים להבין שהיא כנראה בוצעה בצורה מוצלחת. לפני שאתם פונים למדביר נסו לברר מולו מה מידת האחריות שלו ובמקרה וההדברה לא עבדה, כדי שאם זה יקרה לא תמצאו את עצמכם בלי סיוע נוסף.

 

לסיכום

במקרים שבהם אנחנו צריכים הדברה זה כנראה הכלי היחיד שיכול לעזור לנו. לפני תהליך ההדברה כדאי להבין מה בדיוק אנחנו רוצים להדביר, ולהשקיע זמן רב בבחירה של מדביר מתאים. זכרו שהמחיר הוא אמנם דבר חשוב, אבל איכות ההדברה היא הגורם שצריך להנחות אתכם כאשר אתם ניגשים לבחירת מדביר.

איש תחזוקה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע