נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

4 שיטות של התאמת מדרסים לכף הרגל

חנות נעליים

כולנו מכירים את האמרה הידועה שאין אף אדם בעולם שיש לו את אותה טביעת האצבע המדויקת שיש לך.

בני אדם נבדלים אחד מהשני בדרכים רבות, ובין היתר בכך שלכל אחד מאיתנו יש מבנה גוף שונה.

אי לכך, גם כאשר אתם צריכים מדרסים לנעליים שלכם – המדרס צריך להיות מותאם באופן ייחודי לכף הרגל שלכם על מנת שיהיה יעיל ואפקטיבי.

אילו דרכים קיימות על מנת להתאים את המדרס אליכם?

 

הדרך החדשנית ביותר – התאמת המדרס באמצעים דיגיטליים

כפי שתוכלו לראות בהמשך מאמר זה, מרבית השיטות המסורתיות להתאמת מדרסים הן באמצעות שימוש בתבניות מסוגים שונים שמעתיקים את מבנה כף הרגל שלכם. עם זאת, העידן הדיגיטלי הגיע גם לתחום המדרסים – וכעת ניתן להשתמש בסורק אלקטרוני ממוחשב על מנת שיסרוק את כף הרגל שלכם ויתאים אותה למדרס.

 

התאמת המדרס באמצעות ספוג

אחת השיטות הנפוצות ביותר להתאמת המדרס לכף הרגל היא באמצעות ספוג. בשיטה זו משתמשים בתבנית המכילה ספוג, שבה המטופל מניח את כף הרגל שלו. כך נוצר העתק מדויק של כף הרגל, שממנו ניתן לייצר מדרס שמותאם לכם אישית.

 

התאמת המדרס באמצעות שימוש בגבס

דרך נוספת להתאמת המדרס היא באמצעות שימוש בתחבושות גבס. בשיטה זו כף הרגל שלכם נעטפת בתחבושות גבס, ולאחר שהתחבושות מתייבשות – מסירים אותן ומתקבלת תבנית מדויקת של כף הרגל שלכם. התבנית משמשת לאחר מכן כדגם ליצירת המדרס הייחודי לכף הרגל שלכם.

 

התאמת המדרס באמצעות לחיצות

השיטה האחרונה שנבחן כאן, היא התאמת המדרס באמצעות שימוש בלחיצות על אזורים שונים בכף הרגל שלכם. בשיטה זו כף הרגל שלכם מונחת בתוך תבנית, ומותאמת אליכם באמצעות לחיצות (אל דאגה, הלחיצות לא אמורות להכאיב). בשיטה זו ניתן לקבל באופן ידני התאמה מדויקת של כף הרגל שלכם, לרבות הקשת.

 

היכן מומלץ לבצע את התאמת המדרס לכף הרגל שלכם?

שימוש במדרס נועד על מנת לשדרג לכם את איכות החיים, להפחית כאבים קיימים ולמנוע כאבים ובעיות אורתופדיות עתידיות. על מנת שהמדרס ישיג את מטרתו בצורה האפקטיבית ביותר, הוא צריך להיות מיוצר על ידי בעל מקצוע שמתמחה בתחום ומכיר את כל השיטות הקיימות להתאמת המדרס לכף הרגל של המטופל.

על מנת שתוכלו לקבל את המדרס האיכותי והטוב ביותר, שיותאם באופן ייחודי לכף הרגל שלכם וכך תעלה רמת האפקטיביות שלו – הכנסו לאתר האינטרנט של חברת אינסול מדרסים, בכתובת https://insole-midrasim.co.il. באתר תוכלו למצוא את כל המידע אודות מדרסים בהתאמה אישית, ולקבל ייעוץ מיידי עם אנשי מקצועי שמתמחים בתחום המדרסים – על מנת לקבל את המענה המקיף ביותר ולדעת מהו בדיוק הצורך שעליו המדרס נועד לענות.

כאשר מדובר בבריאות שלכם ובאיכות החיים שלכם – חשוב לבחור במי שיש לו את המומחיות בתחום!

 

משקלות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
דנטל מדיקל סנטר
מהי אסתטיקה דנטלית?

ההתפתחות של ענף רפואת השיניים, מאפשרת מחקר גדול יותר של סוגי טיפולים שונים והפצתם לשוק. אחד התחומים שהתפתחו כתוצאה