נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מהו שיפוץ קומפלט לבית

שיפוץ קומפלט לבית

ההחלטה על עריכת שיפוצים ברמה כזאת או אחרת בבית, היא החלטה חשובה שאיננה מתקבלת בכל יום, לא בכל שנה ואפילו לא בכל כמה שנים בודדות.

שיפוצים בבית מפריעים למהלך החיים התקין, מפריעים לשלווה של הדיירים ויוצרים מטרד ממשי, שרק עצם הידיעה שמדובר במשהו ארעי שלא קורה כל יום, נותנת את הכוח לעבור את הבעיה בשלום.

ואולם ההחלטה על שיפוצים, חייבת לכלול גם החלטה על המטרה שלהם, המועד שבו הם יצאו אל הפועל, ההיקף שלהם והאם הם באמת נדרשים. עוד החלטה חשובה שחייבת להתקבל נוגעת לעלויות השיפוצים, שככל שהם מקיפים יותר כך העלויות גבוהות יותר.

אילו סוגים של שיפוצים אפשריים בבית? מהו שיפוץ דירה קומפלט? איך משיגים בקלות את הכסף עבור השיפוצים? כל התשובות בהמשך המאמר.

שיפוצים בבית – כל האפשרויות

המונח שיפוצים, טומן בחובו אין ספור אפשרויות לתיקונים ושיפורים בבית המגורים. שיפוצים יכולים להיות מינימליים ופונקציונאלים, או שיפוצים מקיפים, מה שנקרא בשפה העממית שיפוצים קומפלט. בן שתי הקצוות הללו, יש מגוון רחב של אפשרויות, שבחירה בכל אחת מהן יש לה משמעויות אחרות.

שיפוצים חלקיים דורשים מהדיירים ומבעלי הבית לקבל החלטה באשר לסדרי העדיפויות לשיפוצים. שיפוץ קומפלט לבית, לעומת זאת, איננו מחייב יצירת סדר עדיפויות. אבל במקרה הזה, כאב הראש נוגע בעיקר לעלויות הגבוהות יחסית של שיפוצים כאלה, ומציאת המקורות הכספיים המאפשרים לבצע אותם.

השגת התקציב עבור שיפוץ קומפלט לבית, היא אכן עניין שיש לתת עליו את הדעת. מדובר בדרך כלל בעלויות שיכולות להגיע לכדי עשרות אלפי שקלים חדשים, ובמקרים מסוימים ובכפוף לסוג השיפוצים, אפילו הרבה יותר מכך.

בין הדרכים להשגת המימון לשיפוצים ניתן למנות נטילת הלוואה לכל מטרה, שימוש בחסכונות ופיקדונות או פעולה של הגדלת משכנתא, תוך שהסכומים שישולמו עבור השיפוצים ייכללו ביתרת המשכנתא, וההחזר שלהם יהיה, לפיכך, בלתי מורגש מבחינת התקציב המשפחתי.

שיפוץ דירה
שיפוץ דירה

מהו שיפוץ קומפלט לבית ומה הוא כולל

שיפוץ דירה קומפלט, כשמו כן הוא. מדובר בשיפוץ כל כולל, שמהותו החלפת כל החלקים הבסיסיים בבית, קרי צנרת ואינסטלציה, חשמל, מיזוג ואפילו חימום תת רצפתי אם ישנו כזה. בנוסף, שיפוץ כזה כולל גם החלפת חדר האמבטיה בשלמותו, כמו גם שיפוץ כולל במטבח.

ואם בכך לא די, שיפוץ כאמור כולל החלפת כל הדלתות בבית, כולל דלתות הפנים, תיקוני טיח, סיוד וצביעה של כל הבית. בנוסף לאמור לעיל, שיפוץ קומפלט עשוי לכלול גם שבירת קירות ועריכת שינויים בחלל הפנימי בבית.

זאת, במטרה להתאים אותו לשינויים, ובעיקר לעובדה שהמשפחה גדלה ויש צורך בחדר נוסף.

אם שיפוצים קומפלט בבית הם מה שאתם מחפשים, זה המקום הנכון עבורכם. כדאי ליצור קשר כעת, והמקצוענים שלנו יסייעו לכם במציאת אנשי המקצוע המתאימים ביותר לביצוע המלאכה באופן המושלם והאיכותי ביותר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע לבית ולגינה מידע