נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

4 יתרונות בשתיית מים מינרליים

בקבוקים

כולנו נתקלים מידי פעם בשיחות שנוגעות לאיכות המים שיוצאים מהברזים בארץ לעומת איכות המים המינרליים. העלייה במספר השיחות הללו גרמה לנו להבין כי יש צורך לבדוק את הנושא באופן מעמיק ולהביא ממצאים שיאפשרו להגיע למסקנות ראויות בנושא. לכן, יצאנו לפגוש אנשים שיודעים דבר או שניים בנושא ושאלנו אותם את כל הפרטים החשובים. בסופו של דבר, גילינו שיש 2 יתרונות בולטים בשתייה של מים מינרלים שהתגלו כעדיפים על מי ברז. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע שהשגנו בנושא.

 

תכירו קודם כל את האנשים שמאחורי המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים על 2 היתרונות שריכזנו בנושא, כדאי שתדעו תחילה מיהם אותם אנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך. מדובר בעצם באנשים שהחליטו להפסיק לצרוך מים מהברז באופן קבוע מסיבות שונות. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו מודעות בעיתונים מקומיים ופוסטים בקבוצות פייסבוק שונות. שכן, היה לנו חשוב להגיע אל כמה שיותר אנשים שצורכים מים מינרלים באופן קבוע. המטרה שלנו הייתה אחת – להבין מה עומד מאחורי זה.

 

תכירו את היתרון ה – 1 בשתיית מים מינרלים: הטעם

רבים מהגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי הם צורכים את המים שלהם אך ורק ממכונת מינרל בר. לדבריהם, הם כבר שנים לא שותים מי ברז פשוט כי יש להם טעם לא טוב. היו מי שציינו שהם מתגוררים בדירות ישנות באזורים הבאים:

  • דרום תל אביב
  • ירושלים
  • באר שבע

והם ציינו שיש למים טעם לוואי.

 

תכירו את היתרון ה – 2 בשתיית מים מינרלים: הבריאות

סביר להניח ששמעתם לא פעם על תקלות במערכת המים שגורמות להוצאת הודעות מיוחדות בנוגע לאזהרה של צריכת מים מהברז. הדבר גורם לא פעם לאנשים למצוא את עצמם חולים בעקבות צריכת מים נגועים ללא ידיעתם. ברגע שצורכים מים מינרלים טבעיים, מתאפשר להיות בטוחים כי מדובר באפשרות בריאה שאינה כוללת חיידקים שונים וכדומה.

 

הבחירה בצריכת מים מינרלים טבעיים

אם אתם בוחרים לצרוך מעתה ואילך מים טבעיים בלבד, כדאי שתדעו שאתם צריכים להכיר את האפשרויות שעומדות בפניכם. יש מי שציינו בפנינו שהם צורכים מים מבקבוקים ויש מי שאמרו שהם שותים מבר מים. אם אתם בוחרים בבר מים, כדאי שתדעו כי עליכם לערוך בירור מקיף אחר המלצות ולבדוק שאתם רוכשים בר מים מומלץ עם מסנן איכותי. כזה שיאפשר לכם לשתות מים טובים ובריאים עבורכם.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

רגע לפני שנפרד מכם, אנו רוצים להודות לכל אלו שסייעו לנו בכתיבת מדריך זה. שכן, בזכותם, הגענו להבנה בכל הנוגע לבחירה של רבים בצריכת מים מינרליים טבעיים. כעת, כשגם אתם יודעים מה עומד מאחורי בחירה זו, אתם יכולים לחשוב עם עצמכם מהי הדרך המתאימה עבורכם לצריכת מים ולנקוט בה. נאחל לכם שיהיה לרוויה.

סודה קרה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
דנטל מדיקל סנטר
מהי אסתטיקה דנטלית?

ההתפתחות של ענף רפואת השיניים, מאפשרת מחקר גדול יותר של סוגי טיפולים שונים והפצתם לשוק. אחד התחומים שהתפתחו כתוצאה